Opravdu větší kousky.
sob 01.10.2016 23:49
Parametrove obe naprosto dostacujici. Atlas neznam. Proto bych volil bych asi Hitec.
úte 11.10.2016 8:18
tak dnes zálet a motor se jeví velmi dobře jen teplota na křivku 0-100 se pohybuje okolo 68stupínků což je super ale je ještě v záběhu bohatý, ale ten origo výfuk je hrozný pískloun
úte 11.10.2016 17:08
kolik točíte na rotoru pro akrobačku? jaký je letový čas?
úte 11.10.2016 19:25
Stopky mam nastaveny na 5:30 a zapinaji se az po prepnuti na IDLE1 a po odpipani odlitam jeste tak minutu, tipuji letovej cas 6:30 - 7:00.
Otacky na motoru mivam ve spicce 21000, prumerne tak 19500-20000. A jestli me pamet nesali tak prevod je 8.5, takze kolem 2300 na rotoru
stř 12.10.2016 12:33
jj dík za radu a křivku na první normal režim budu dělat menší než 0-100 na plyn
asi 0-15-35-45-60
sob 26.11.2016 23:01
kolik míváte teplotu při akro režimu na nejvyšší otáčky rotoru?
ned 27.11.2016 10:00
Medzi 90-95st
ned 27.11.2016 22:09
po přistání nebo za letu? kolik nejvíce točíte otáček na rotoru?
úte 13.06.2017 9:34
Koupil jsem tohoto skoro-veterana. Jako prijmacovku bych do toho chtel dat asi LiFePo4. Jaka je doporucena/max velikost (rozmery) a hmotnost akumulatoru?
Chtel bych tam dat tohle (
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nano-tech-2100mah-2s1p-20c-lifepo4-transmitter-pack-futaba-t14sg-4pk.html), ale nevim jestli uz to neni moc velke, jinak asi tohle bude ok,
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nano-tech-1450mah-2s1p-20-40c-lifepo4-receiver-pack.html ale neni to zbytecne malo?
pát 21.07.2017 13:30
Ahoj,
Mám obě tyto baterky a létal jsem je v 600 a 700 benzinech. Jsou v pohodě. Mám je připojené napřímo bez nějakého regulátoru.
V těch 600 a 700 stovkách létám ty 2000ky. Jeden cca 13 minutový let se spotřebuje cca 500mAh. Takže já s tím dávám asi tak 3 starty.
Tu 1450ku mám v GAUI NX4, ale kolikrát suplovala i v 600/700 kách.
Teda jedna Turnig LiFe mi odešla - jeden článek ztrácet kapacitu - jeden měl 1000mAh a druhý 2100mAh. Ale jinak zbývající (asi 3 co mám) jsou OK.
Roman
sob 08.12.2018 17:56
Ahoj,
Prosím o radu s ocasní vrtulkou. Jedná se o T-Rex 600N (pádla). Po roční pauze jsem ho probudil k životu a všiml jsem si že se rozkmitává ze strany na starnu ocasní vrtulka, chvíli je v klidu a z ničeho nic zakmitá, jak kdyby byla vysoká citlivost na gyru. Před rokem vrtulník létal naprosto bez problémů. Žádnou změnu v nastavení vrtulníku ani v nastavení vysílače jsem neprováděl. Prostě jsem po roku oprášil vrtulník, vše promazal, natankoval palivo, zvednul do vzduchu a ejhle problém s vrtulkou. Motor startuje na křivý pohled a má naprosto bez problémový chod. Mechanika vrtulky chodí hladce, servo nevykazuje známky poruchy při zatížení rukou. Zkoušel jsem snížit zisk gyra, ale nezpozoroval jsem žádný posun k lepšímu. Ve vrtulníku je GY 520 + servo Futaba S9254. Setkal se někdo s tímto problémem? Můžou mít na kmitání ocasu vliv ztvrdlé tlumící gumy v hlavní rotor. hlavě, případně zrezlé ložiska motoru? Nic jiného už mě nenapadá.
Předem moc díky za rady.
pon 10.12.2018 8:19
Zkusil bych znovu nastavit limity a projet celé nastavení gyra. Mrknout na táhlo od vrtulky a jeho vedení. Smykátko vyčistit, hřídelku vyčistit. za ten rok tam mohlo něco zaschnout nebo hřídelka mohla přireznout. Zkontroluj kloubky.
pon 10.12.2018 11:43
Prubni jine servo. Toto jsem měl na logu 700. Kmitaní ze strany na stranu. Vše chodilo hladce . Zisk nepomáhal pak přišla rána. A zjistil sem , že odcházelo servo. Moje zkušenost. Ale prubni i jiné servo.
Nic není nesmrtelné