Switch to full style
Opravdu větší kousky.
Odeslat odpověď

pon 07.06.2010 14:47

Například pohon bude u 550 daleko víc friendly k baterkám než u 600.

pon 07.06.2010 14:53

Beep píše:Například pohon bude u 550 daleko víc friendly k baterkám než u 600.


jj to beru ale tím jsem myslel to "rozdílné finanční náklady spojené s udržbou a provozem" ;-)

pon 07.06.2010 15:22

Všechno záleží na podmínkách a preferencích každého z nás. Třeba se mu větší heli opravdu nevleze do auta. Možná má doma pytel listů 520mm. Možná má nabíječ , který by větší baterku nabíjel příliš dlouho . Možná má doma kompletní pohon a serva které by už do větší heli nebyli to pravé. Třeba si myslí stejně jako já, že do padesátky patří 10s a nechce kupovat nový nabíječ ( no jo, já vím že Trex 600 na 6s opravdu funguje a docela dobře ) . A taky mu třeba vůbec nevadí že je to drahé, třeba se mu vůbec nelíbí konstrukce Trexe 600. Ona je třicítka menší ( lépe se převáží) cca o kilo lehčí - stačí menší příkon motoru a tudíž slabší ( levnější :) ) baterka , motor i regulátor. Všechno to bere ze 6s menší proud a tudíž méně topí ,a co méně topí tomu zbyde více energie na pohon. Stačí slabší serva na cykliku i ocas, stačí méně výkonný nabíječ, pokud to bude na letišti krmit z autobaterie - nabije vícekrát. A nakonec a to nejhlavnější - třeba se mu Trex 550 líbí :D .A taky třeba už ví to, co my ne- jak se povedla hlava vrtulníku a celkové letové vlastnosti a jak to létá.

pon 07.06.2010 19:59

boZZda píše:promiň, ale musím si rýpnout ... když bez elektroniky, tak vyndej gyro z vrtulky! Že by pokrytectví?


Asi me nerozumis o cem mluvim, v aute mam taky elektroniku v zapalovani, ridici jednotce a dalsich x mistech.
Nemam rad elektroniku kecajici do rizeni, tedy stabilizacni systemy, protiprokluzove systemy, brzdne asistenty nebo dokonce pomer menici prevodka rizeni.
V prvnim odstavci jsou systemy byz kterych se neobejdu, stejne jak v dnesni dobe bez gyra, v druhym jsou systemy ktere nejsou nutne pro provoz, stejne jako pro me 3G system.
Je to muj pohled na vec, nikoho jineho nenutim aby jezdil v aute bez ESP, chapes?
Jinak bezpadlo je bezvadna vec, v podstate jsem ho chtel, ale pak jsem znamymu pomahals davat dokupy 3G system a nejak me to nezaujalo, spis bych sel do jine znacky, jak uz jsem psal, libi se mi predevsim cistejsi vyuziti energie, to ze to jaksi pekneji a lip lita (jak se pise v recenzich) me tolik nebere snazim se toho docilit rukama.

pon 07.06.2010 22:34

cim viac nad tym rozmyslam, tak myslim, ze 550 je skvela velkost pre ludi /ako napr. ja/, ktori maju zatial len 450-tku. 500-vka je pre mna maly rozdiel a 600 uz prilis velky. Urcite si ziska vela fanusikov. Mna uz dostala...
A nasledne po 550-tke ist rovno do 700-stovky :lol:

úte 08.06.2010 11:12

Kenny McCormick píše:cim viac nad tym rozmyslam, tak myslim, ze 550 je skvela velkost pre ludi /ako napr. ja/, ktori maju zatial len 450-tku. 500-vka je pre mna maly rozdiel a 600 uz prilis velky. Urcite si ziska vela fanusikov. Mna uz dostala...
A nasledne po 550-tke ist rovno do 700-stovky :lol:



hehe a po 700vke ist rovno do Eurocoptera :-D :-D

úte 08.06.2010 16:06

Kenny McCormick píše:500-vka je pre mna maly rozdiel a 600 uz prilis velky. Urcite si ziska vela fanusikov. Mna uz dostala...


Ano souhlas, prsne tak jsem uvazoval, zatim to vypada ze jsou vsichni spokojeni, je tam par drobnych vylepseni oproti 600.
Cetl jsem i nadseni jednoho kluka, kterej psal, ze se s tim citi strasne dobre, ze 500 je ve vzduchu mala a naopak z 600ky ma porad pocit prilis velkyho respektu pri litani 3D. Ani se mu nedivim...
Jo jinak to vypada, ze kdyz mas 550E a koupis si ocas a kardan z 600ky a listy 600mm, tak mas plnohodnotny 600ESP. Vse by melo sedet, gripy stejny, ulozeni ocasu ...

úte 08.06.2010 16:52

psena píše:Jo jinak to vypada, ze kdyz mas 550E a koupis si ocas a kardan z 600ky a listy 600mm, tak mas plnohodnotny 600ESP. Vse by melo sedet, gripy stejny, ulozeni ocasu ...
V tom pripade by mala byt cena niekde ako za 600.
Pozeral som, ze su na nom tie iste serva /DS610,620/, a v podstate aj motor ako na 600, len regl je slabsi so vstavanym BEC-om. Odporucana baterka 6S 2600-5200. Tym padom ten regl na 600 je nevhodny.
Pokial sa to da prerobit aj na 600, pojde to aj opacne, takze ty uz vlastne zaklad 550E mas. :lol:
Trosku ale nejaky ten rozdiel tam asi este bude, vahovy rozdiel je dost velky 550E= 1800gr s motorom, 2800gr vzletovka a 600ESP=2450gr, 3300gr /zdroj - flying hobby/
Cize 650gr zakladny rozdiel, to nebude len trubka a kardan /ci aj regl? ale stale malo/

stř 09.06.2010 18:05

A co myslíte že je jistější a lepší t-rex 550 padlo nebo bezpádlo???

stř 09.06.2010 19:09

Kenny:
Neco udela baterka pro BEC kterou 600ka musi vozit. Co se tyce dalsi hmotnosti podivej se na netu na fotky 550 VS 600 bez kabinky + taky 550 je celkove odlehcena.
Nemyslel jsem to, ze kdyz na 550 pridelas listy a ocas budes mit kopii 600, jen proste budes mit temer stejny parametry.

stř 09.06.2010 22:14

psena píše:Kenny:
Neco udela baterka pro BEC kterou 600ka musi vozit. Co se tyce dalsi hmotnosti podivej se na netu na fotky 550 VS 600 bez kabinky + taky 550 je celkove odlehcena.
Nemyslel jsem to, ze kdyz na 550 pridelas listy a ocas budes mit kopii 600, jen proste budes mit temer stejny parametry.
Sakra, ta baterka mi usla. A az tak do detailov som to neporovnaval... Pravdu mas... 8)

čtv 10.06.2010 6:03

Jedna věc je na tom moc krásná:
Vem trex 550 , přendej na něj trubku a kardan z trex600, listy 600mm.
Získáš hodně odlehčenou 600vku s hmotností 3kg, sice ne s moc dobrou dimenzí pro tak velkej rotor, ale pro nějakou lehkou táhlou akrobačku ideální stroj.
Stretching mě baví :)

čtv 10.06.2010 23:52

jen pro info - lítá to a chodí to velmi dobře, nějakých třicet startů

ps - až se najde člověk, který předělá tu 550 dle návodů fundovaných odborníků na listy 600mm, tak ať mi dá vědět na zálet, vemu kameru, dlouho jsem nenatočil žádnou ránu :-)

pát 11.06.2010 7:35

Krtek píše:...... ať mi dá vědět na zálet, vemu kameru, dlouho jsem nenatočil žádnou ránu :-)


jsi škodo-libý .... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

pát 11.06.2010 8:07

no právě že ne, to spíš Ti, kteří radí tu přestavbu a neví o čem mluví. Sami to nezkusí a že to na základě jejich nápadu někdo rozmete jim zcela nevadí :-(
Odeslat odpověď