pon 07.06.2010 15:47
pon 07.06.2010 15:53
Beep píše:Například pohon bude u 550 daleko víc friendly k baterkám než u 600.
pon 07.06.2010 16:22
pon 07.06.2010 20:59
boZZda píše:promiň, ale musím si rýpnout ... když bez elektroniky, tak vyndej gyro z vrtulky! Že by pokrytectví?
pon 07.06.2010 23:34
úte 08.06.2010 12:12
Kenny McCormick píše:cim viac nad tym rozmyslam, tak myslim, ze 550 je skvela velkost pre ludi /ako napr. ja/, ktori maju zatial len 450-tku. 500-vka je pre mna maly rozdiel a 600 uz prilis velky. Urcite si ziska vela fanusikov. Mna uz dostala...
A nasledne po 550-tke ist rovno do 700-stovky
úte 08.06.2010 17:06
Kenny McCormick píše:500-vka je pre mna maly rozdiel a 600 uz prilis velky. Urcite si ziska vela fanusikov. Mna uz dostala...
úte 08.06.2010 17:52
V tom pripade by mala byt cena niekde ako za 600.psena píše:Jo jinak to vypada, ze kdyz mas 550E a koupis si ocas a kardan z 600ky a listy 600mm, tak mas plnohodnotny 600ESP. Vse by melo sedet, gripy stejny, ulozeni ocasu ...
stř 09.06.2010 19:05
stř 09.06.2010 20:09
stř 09.06.2010 23:14
Sakra, ta baterka mi usla. A az tak do detailov som to neporovnaval... Pravdu mas...psena píše:Kenny:
Neco udela baterka pro BEC kterou 600ka musi vozit. Co se tyce dalsi hmotnosti podivej se na netu na fotky 550 VS 600 bez kabinky + taky 550 je celkove odlehcena.
Nemyslel jsem to, ze kdyz na 550 pridelas listy a ocas budes mit kopii 600, jen proste budes mit temer stejny parametry.
čtv 10.06.2010 7:03
pát 11.06.2010 0:52
pát 11.06.2010 8:35
Krtek píše:...... ať mi dá vědět na zálet, vemu kameru, dlouho jsem nenatočil žádnou ránu
pát 11.06.2010 9:07