Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1428 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 96  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: pát 25.08.2017 19:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5493
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Ahoj, teď třeba plácnu blbost, nevím přesně rozměry ocasní trubky dnešních verzí, ale Trex 550 (pokud je to stejný jako ta původní pádlová verze jak ji znám) Tak je to konstruovaný pro listy 500mm až max 520mm. Při použití vrtulky 80-max 85mm. S listy o větších délkách se nepočítalo.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: pát 25.08.2017 20:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2008
Příspěvky: 1665
Bydliště: Kralupy n.vlt
Obrázky: 13
Jaký jsi měl vlastně důvod měnit délku listů? Stojí to za ty komplikace?

_________________
T8FG-maxiRicco,Trex 450,550,LA SNIPER II,f3k Thowt,E revo,SUMMIT
http://dagx.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: sob 26.08.2017 3:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6349
Bydliště: Dubai, UAE
Nebo moznost dat delsi trubku ze T600. Pak se ti vleze to co se ti ted potkalo.
Pripadne muzes trubku z 600 zkratit presne jak potrebujes. K tomu kardan a tahlo vrtulky take na miru a bude to fungovat.
Vyjde to mozna levneji nez jine listy.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: sob 26.08.2017 9:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5493
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Ano, při použití listů 550mm se už trubka prodlužovala což byla standartní a běžná úprava.

Ale neboj, já svátečně lítám na Logu Listy 680mm, aniž bych prodlužoval ocasní nosník. A zahrávám si také :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: sob 26.08.2017 22:16 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.1.2012
Příspěvky: 227
Bydliště: Praha
Obrázky: 1
Lítal jsem 520 a testnul 550 a už tam zůstali. Je to prostě lepší. Delší trubku nechci, to radší 520. Mám na test vrtulku 80mm, uvidíme jestli bude stačit. Když ne půjde tam 85 a velmi se zamyslím nad 520. Ještě kouknu do návodu co tam vlastně k tomu je. Ale jestli ten nákres co tady je, je správný, tak nejde ani kombimace 550 a 85. 80 už v nákresu nejsou, ale dle oka, už by to mělo být daleko. Jenže jak jsem to dnes namontoval, tak mi přišlo, že se to může potkat.
Děkuji

_________________
Netopyr

T-Rex 250, T-Rex 550, Spirit, Dx6i, Phoenix


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: pon 28.08.2017 8:06 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.1.2012
Příspěvky: 227
Bydliště: Praha
Obrázky: 1
Ahoj,

tak jsem dal včera 5 baterek s 80mm vrtulkou. Abych se přiznal jsem trochu zklamaný. Musel jsem upravit zisk o 20% nahoru. Ocas držel ale bylo vidět, že ta vrtulka se s tím pere a přes vrtulku byla heli taková vlažná. Navíc pohledově ta malá vrtulka vypadala fakt divně. Po jednom přistání jsem zkusil jestli se to může potkat a může. Takže tudy opravdu cesta asi nepovede a dám na doporučení pkotatko ( jeho zkušenost je prostě znát ) a vrátím listy 520 a vrtulku 90, nebo možná 96 a přidám otáčky. Ještě udělám pár letů a uvidíme.
Děkuji

_________________
Netopyr

T-Rex 250, T-Rex 550, Spirit, Dx6i, Phoenix


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: pon 28.08.2017 9:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6349
Bydliště: Dubai, UAE
Ale blbost, jaka zkusenost. Jen jsem ti napsal "vrat to jak to ma byt" :mrgreen:
Proc se branis te prodlouzene trubce ? Vzdyt muze byt prodlouzena jen tak aby se to nepotkalo. Vezmi trubku a kardan z T600 a urizni to jak potrebujes. Vzhled heliny tema 40mm (nebo kolik) navic nijak neutrpi. A pokud se ti s listy 550 dobre leta, tak proc ne. Porad lepsi nez je dat do suplete a uz nikdy je nepouzit.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: pon 28.08.2017 10:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.1.2012
Příspěvky: 227
Bydliště: Praha
Obrázky: 1
Ahoj,

hele Petře fakt jsou to zkušenosti, jenom mi nezkušený si na to musíme přijít :wink:

Jinak prodloužení je potřeba o 25mm a to jsem počítal rovnou s 96mm vrtulkou. Prodloužení se bráním s toho důvodu, že jsem si mohl pořídit rovnou600. Nebo tak jako u Loga proč ne SE, ale SX. (Snad jsem to neprohodil). Taky by se mi to nevešlo do tašky a do bytu :D . A ještě asi jedna věc, nevím jak dlouho tento stroj budu mít, už to není žádný mladíček, ne ten kus, ale už se ani neprodává a bojím se bojím, že nebudou díly. Už jsem zažil nějaký náznaky, jako "To se ještě vydábí?"
Jo zkusím se podívat jak by vyšlo to prodloužení. Listy třeba budou zahálet, ale mě se tato velikost líbí, tak třeba na příští stroj.

Ještě jsem zapomněl, že mám doma několik trubek náhradních, to je taky důvod.

Jinak Dominator 550 má trubku stejně dlohou a 600 o 70mm delší.

_________________
Netopyr

T-Rex 250, T-Rex 550, Spirit, Dx6i, Phoenix


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: úte 29.08.2017 23:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3348
Bydliště: Praha 6
550 listy jsem nějaký čas lítal ale že by to bylo nějak zásadně lepší bych neřekl, vrátil jsem tam 520. Samozřejmě jsem se bál aby se to nepotkalo, taky proto ty nákresy ale rozhodující důvod byla větší spotřeba, odběry a špičky. Sice jsem ještě neměl Jlog2 tak to byly odhady ale stačáilo vidět jakou mají baterky teplotu a kolik do nich dobíjím.

6S baterky dostávají zabrat i s 520 listy pokud se s tím lítá ostřeji, na 550 listech je to logicky horší a nechtěl jsem o baterky přijít zbytečně brzy. Pár let lítám zase 520 a nic mi nechybí. Pro mě ideální velikost heli, dobře se čte a výkon má tak akorát.

Se zkrácením trubky má pkotatko pravdu, to bych zkusil.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: stř 30.08.2017 7:38 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.1.2012
Příspěvky: 227
Bydliště: Praha
Obrázky: 1
Relax píše:
550 listy jsem nějaký čas lítal ale že by to bylo nějak zásadně lepší bych neřekl, vrátil jsem tam 520. Samozřejmě jsem se bál aby se to nepotkalo, taky proto ty nákresy ale rozhodující důvod byla větší spotřeba, odběry a špičky. Sice jsem ještě neměl Jlog2 tak to byly odhady ale stačáilo vidět jakou mají baterky teplotu a kolik do nich dobíjím.

6S baterky dostávají zabrat i s 520 listy pokud se s tím lítá ostřeji, na 550 listech je to logicky horší a nechtěl jsem o baterky přijít zbytečně brzy. Pár let lítám zase 520 a nic mi nechybí. Pro mě ideální velikost heli, dobře se čte a výkon má tak akorát.

Se zkrácením trubky má pkotatko pravdu, to bych zkusil.



Děkuji, důvod baterky mě nenapadly. I když jsem vlastně zkrátil letový čas, ale to i z důvodu, že jsem začal nabíjení jen na 4,1V. Půjdou tam 520 zpátky a nemá cenu to dál řešit.
Ocas upravovat pro mě není efektivní, zkusil bych to,kdyby to byla novinka a já si s tím chtěl hrát, teď to nemá cenu.

_________________
Netopyr

T-Rex 250, T-Rex 550, Spirit, Dx6i, Phoenix


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: stř 30.08.2017 8:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3348
Bydliště: Praha 6
Pokud rád lítáš a chceš se naučit nové věci v 3D, delší listy nejsou podle mě taková výhoda aby to stálo za dlouhé experimenty.

Nikdy jsem neměl čistou šestistovku ale na Sobínce jsem znal pár lidí kteří jí lítali. Má prakticky stejné převody, desku cykliky, hlavu, komplet vrtulku, jiné bočnice a lepší uložení serva výškovky, dvojitá táhla od serv. Ti co byli zvyklí nebo rádi lítali ostřejš museli počítat s tím že si buď pořídí kvalitní baterky a budou striktně hlídat čas aby jim nechávali dostatečnou rezervu nebo o ně brzy přijdou. Kdo lítal pohodové akro tak na tom byl výrazně líp.

Pětsetpadesátka je na tom v tomhle směru líp, přece jenom má znatelně menší odběr, dynamické síly jsou vyváženější a přitom je to pořád ještě pěkný velký vrtulník s nímž se dá lítat i pěkně dynamicky. Nevím jaký máš typ ( já lítám ještě původní rovné převody 170T a motor 600MX ). Pokud chceš něco posunou, šel bych cestou šikmé hlavní převody a třeba lepší motor protože 600MX je žravý a odchází u něj hlavní hřídel. Pak třeba nějaký upgrade na zpevnění rámu aby se to nekroutilo, to co jsem dal možná zbytečně na maketu. S Hughesem lkítám postupně totální autobus a zrovna včera jsem si nad fotkama na chalupě kam heli nejela říkal že bych mohl klidně střed mechaniky prohodit a ten totálně pevný skelet nechat jako 550 :-).

Záleží co lítáš. Na akro Ti bohatě stačí kvalitně sestavená 550 nejlíp novější verze s šikmými převody ( vyměnit za starší ), pokud chceš lítat ostřejší 3D věci tak bych toho zkusil změnit víc. A počítat s tím že kromě baterek budeš průběžně hlídat stav kloubků, hlavně těch na unašeče a aktuální stav převodů, hlavně v zadním domku na vrtulku.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: stř 30.08.2017 8:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3348
Bydliště: Praha 6
Ještě k baterkám. Mě se osvědčil měřák kapacity s varovnou signalizací diodama. Pokud lítáš víceméně stejně, stačí Ti časová signalizace na vysílači. Já lítám zcela variabilně a když jsem se třeba učil nové věci místo na simulátoru ( spoléhaje se na záchranu ), byl každý let zcela odlišný a měřák super. Mohl bych Ti poslat kontakt na známého co to vyrábí pro sebe a řadu dalších. Stálo to pár stovek, můžeš přepínat dvě zvolené kapacity odběru. Pozná to plně nenabitou nebo vybitou baterku, bliká 1x/2x/3x/4x a stále během letu, diody jsou vidět i v plném slunci. Takže když si řeknu že nebudu 5000mAh byaerky dobíjet na sklad po lítání, nastavím si takovou kapacitu abych měl vždy s rezervou 3,8V na článek a v takovém stavu je pak nechám klidně pár týdnů pokud to nevyjde lítat. Na zimu je nabíjím na 60% a jdou do sklepa do 10 stupňů nad nulou. Ty povedené mi takhle vydržely 260 cyklů. Ale letový čas je 6-8 minut podle stylu lítání.


Přílohy:
IMG_4104.JPG
IMG_4104.JPG [ 84.98 KiB | Zobrazeno 222 krát ]
IMG_4100.JPG
IMG_4100.JPG [ 75.45 KiB | Zobrazeno 222 krát ]
IMG_0331.JPG
IMG_0331.JPG [ 85.38 KiB | Zobrazeno 222 krát ]

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: stř 30.08.2017 8:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3348
Bydliště: Praha 6
Tohle je dobrá věc :
https://www.kdedirect.com/collections/a ... -600-utbcs
nebo :
https://www.kdedirect.com/collections/a ... =868957859

věci od KDE Direkt dováží i Benovoletadýlka v Plzni.

Výztuhu na motor a střed mi koupil známý v USA, zkusím najít odkaz. Tohle možná pasuje ale chtělo by to prověřit :
http://www.benovoletadylka.cz/vyztuhy-r ... -4519.html

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: stř 30.08.2017 11:51 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.1.2012
Příspěvky: 227
Bydliště: Praha
Obrázky: 1
Velké dík Relax,

šikmé zuby i vystuhu mam viz foto. A myslím že tam mám i lepší motor, jestli se nepletu dávali ho až do V2 (jistý si nejsem).
http://www.helipross.com/product-34071.html
Možná si tu helinu i viděl. Kupoval jsem ji jako bazar, od člověka, který chodil na Sobínku, jmenoval se Petr (bohužel nevím příjmení) a to byl velký pečlivka a měl to ( a já teď) dobře vybavený a sestavený.

co se týká těch diod je to dobrá myšlenka, možná by mě zajímalo i víc, ale použil bych to spíš na 250. Zatím mám DX6i a ta umožňuje jen dva plyny, takže na menší roztočím a pak přepnu na druhý a lítám celou dobu, takže se vylítané A moc neliší. Vždy mám kolem 3,75V. Do budoucna plánuju jinou vysílačku a tam chci telemetrii a víc plynů. Pak už diody potřeba nebudou.

Návrat na 520 je jasný, prodlužovat se nebude a uvidíme co čas přinese.

Jinak rozhodně nejsem nějaký 3D pilot, něco malinko ( spíš hodně malinko) zaletím, spíš je to o tom, že za to tahám, když úplně nemusím, ale to chce lítat a zkoušet a občas se hodí nějaká ta rada.


Přílohy:
20170818_165156.jpg
20170818_165156.jpg [ 68.27 KiB | Zobrazeno 191 krát ]

_________________
Netopyr

T-Rex 250, T-Rex 550, Spirit, Dx6i, Phoenix
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-rex 550E
PříspěvekNapsal: stř 30.08.2017 12:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3348
Bydliště: Praha 6
Tenhle motor tam mám taky, ještě je slabší tuším 600M. Ten mám ale nad rámec krátkého testu nic víc. Prostě ten výkon a schopnost udržet otáčky tam nebyla. U novějších verzí se mi nelíbil design kabin, i proto jsem o nich neuvažoval.

Petr ze Sobínky mi moc neříká, možná ho znám z dřívějška. Muže to být jeden konkrétní člověk který lítá víc letadla ale příjmení sem dávat nebudu.

Jakou tam máš jednotku ? Microbeast nebo něco novějšího ? Na tom taky dost záleží co si lze nebo nelze nastavit a dovolit. Plácnout s takovouhle heli už vyjde na dost peněz tak lítá člověk radši opatrněji. Proto jsem šel do HCX abych měl v podstatě simulátor a mohl se v reálu učit věci které bych jinak určitě s helinou nezkoušel. A ušetřilo mi to desítky tisíc na dílech. Komp mi nevyhovuje, vynikající byl v plenkách před prvními starty se 450.

U heli je hrozně znát jak často se lítá, sebemenší výpadek a pauza se projeví.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1428 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 96  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz