V tom tvém popisu, je PŘÍPRAVA K LETU f649 dost kusá oproti manuálu pro f645 předchůdce tvého f649.
(Létal jsem jak jedno-rotory F-45 tak koaxiální F-39 pokud pamatuji příprava k letu dle manuálu byla shodná.)
Vada: Točí se zadní vrtulka (motor) Dále píšeš, že motor hlavního rotoru a serva natáčení listů fungují normálně
(Aby se to ověřilo, tak to už se musí zapnout i TX s plynem v min. a plyn přesunout z min na max a zpět.)
Jak zní v tvém manuálu PŘÍPRAVA K LETU? (Nepředpokládám, že by to MJX přechodem z F645 na F649 změnila.
I když jeden z bodů upgradu píše o samostatném ESC aby byl možný přechod na střídavé motory.)
MJX F649
https://www.blokovano.cz/produkty/mjx-f649-nejprodavanejsi-rc-vrtulnik-na-ven-P8379.html Brushless Main Motor Set - MJX F49 / F649
https://www.rcprofi.cz/brushless-main-motor-set-mjx-f49-f649.html A) Připojení accu do konektoru na heli. Bliká kontrolka (červená heli(LED)). Postavit heli na vodorovnou plochu.
Vada (zadní rotor se točí) se projeví už v této fázi? A točí se i po provedení B)
B) S plynem na min. zapni TX. Plyn na max a zpět na min. LED(TX) bliká - TX vysílá párování
za cca 10 s vysílání párování (binding) ukončí LED(TX) přejde do trvalého svitu.
Pokud RX signál párování zachytí a spárování je úspěšné přejde heli(LED) do trvalého svitu.
(Už si to přesně nepamatuji je možné, že na heli blikání červené vystřídá svit zelené LED).
Pokud je proces párování RX a TX neúspěšný a heli(LED) bliká, je nutno v heli accu odpojit vypnou TX
Následně celý postup párování zopakovat od A)
Pokud se zadní vrtulka točí už během A) je závada v elektronice heli. To neznamená, že TX je bez vady.
RC souprava je bez vady až když po A) + B) lze správně ovládat všechny řídící prvky v heli .