Motory, gyra, serva, regulátory, stabilizátory, ale i ložiska a jiné obecné technické problémy
sob 01.04.2017 18:22
U moderních FBL systémů, nastavujete vrtulku stále klasicky, tzn. přepnout "gyro" do "normal" módu poté najít pozici serva tak aby ocas nedriftoval, a nebo jen prostě vezmete doporučenou pozici/délku serva a táhla kterou nastavíte a drift v normální módu neřešíte?
Sent from my MI 4LTE and I will remove the signature
sob 01.04.2017 20:18
Jelikoz jsem od prirody liny, tak jako prvni nastavim vrtulku tak 5-10 stupnu proti kroutaku. Vetsinou to tak funguje a normal mod neresim. Pokud bych mel mit s vrtulkou zasadni problemy, tak bych se asi vratil ke staremu dobremu nastaveni v normal modu a pak sel v ladeni dal.
Petr
sob 01.04.2017 22:12
U v-baru to dělám tak že nastavím servo pomocí servo-testeru do neutrálu, táhla nastavím tak abych měl smýkátko v polovině dráhy (smýkátko je uprostřed mezi bočnicí a kamenem rotoru) prozatím mi to tak funguje