Motory, gyra, serva, regulátory, stabilizátory, ale i ložiska a jiné obecné technické problémy
sob 21.10.2017 19:31
Ahoj.Zaujal mě ten přechod k pohonu na lion.Taky připravuju první testy s půjčeným packem lion 6s2p v la-heli sniper na f3c nebo maketové lítání.Pokud máš nějaké konkrétnější zkušenosti z praxe,budu rád za nějaké informace.Já se zatím nemám od čeho odpíchnout.Jen zkusím co se nabízí.
ned 22.10.2017 15:10
Nějak mě v poslední době přestaly "bavit" LiPolky, hlavně ty větší. O sady starám podle nejlepšího vědomí a svědomí, vybíjim 5C a to jen 2/3 kapacity, pokud vím že v nejbližší době nepoletím tak je davam do storage režimu. Presto po 30cyklech jedna baterka umřela ( jeden článek nula ) dvě mírně prifouklé... Kolega nedávno pořídil 10S2P do 6m větroně a spokojený. Kdysi dávno (10-15let) staly lipolky majlant a jedine schůdné (pokud nepočítám Ni-xx) byly Li-iony od Jeti, 1100mAh/10C. Lítal jsem je cca 4roky, pak přišly lipolky. Nedávno jsem je vytáhl a po 8-10-ti letech měly 3,2V na článek. Při prvním cyklu jsem z nich dostal 650mAh, po dalších dvou dávali stabilně 850-900mAh. Na tak staré aku to bylo super. Takže myslím že v případě malých odběrů budou fajn. Z 4P to vychází max 120A, předpokládám že budu tak na polovině...
sob 09.12.2017 4:57
Nepremyslel jsi nad moznosti udelat tahla rovna ? Dodelat zachyt reakce pro desku cykliky a pouzit virtualni pootoceni desky v bezpadlu ? Bylo by to asi jednodussi.
Takhle jak to mas, to fungovat bude taky. Jen me zajima proc jsi se takhle rozhodl.
Petr
sob 09.12.2017 8:42
Nějak se mi koncept DFC líbí víc než doplnění o další díly co přenáší otáčky z hlavy na cykliku. Jak píšěs bylo by to jednodušší, taky jsem nad tím přemýšlel, ale dělám to pro radost a toto mě táhlo nějak víc
pát 15.12.2017 14:23
Ahoj, koukám jak ti stavba pokračuje. A rotorová hlava je na pevno, nebo má nějaké tlumení?
sob 16.12.2017 21:49
Rotorová hlava je bez tlumení, doufám že to doženu listama, pokud ne, bude se to muset předělat...
sob 16.12.2017 22:06
v nulové poloze jsou listy natočeny přibližně +10° Celkový průměr je 280mm, náboj fenestronu je 49,5mm takže místa tam moc navíc není, roztečný průměr uchycení listů je 60mm.
- Přílohy
-
-
- Vůle mezi řídícím diskem a unašeči je velmi malá cca 0,3mm, při finální montáži to ještě upravím ať je tam aspoň 0,6-0,8mm.
-
- Celková hmotnost zadní převodovky + fenestronu je momentálně 180g, s přepákováním se dostanu do 200g.
-
- Průměr fenestronu 280mm, po úpravě listů to bude 270mm. Průměr náboje fenestronu 49,5mm.
pon 18.12.2017 21:13
Dobrá machrovinka
tak ať hlavně slouží a fuguje.
A k té tvrdé rotorové lavě. Co plánuješ použít za listy
pon 18.12.2017 22:57
Bojím se to tu napsat, jelikož mě asi všichni sežerou zaživa... Jelikos to cele je realizované jako low-cist projekt a 4 listy by mě stály stejně jako zbytek tak budou pokusy s doma dělanýma. První verze kombinací smrku, buku, balzy, trochy uhlíku a to všechno zabalené ve vakuu do skla... No prostě opět něco nenáročného...
úte 19.12.2017 11:37
Asi bych to nejdřív roztočil někde jinde ...... pro svůj klid a kontrolu. Prvně bych se asi jako tvůrce makety bál to zkoušet hned na maketě. Další věc je že si ověříš jestli půjde naladit alespoň tracking listů - což je docela u makety zásadní. Pokud to fungovat bude, tak proč ne.
úte 19.12.2017 12:47
Jasně že to půjde prvně na stojan a potom teprve na heli bez kastly a potom se bude dít zbytek...
úte 19.12.2017 13:05
Fandim a preju aby se to povedlo.