RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
Tuning střídavých heli motorů (převíjení) http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=107&t=70663 |
Stránka 3 z 4 |
Autor: | krtek2k [ úte 03.03.2015 13:24 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) | ||
Půjčil jsem si z helifreaku supr animaci schématu jak je vinutý YY pro 12N10P a 12N14P motory. Z toho už musí být všechno jasný
|
Autor: | Elcobre2 [ čtv 26.03.2015 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
mám dotaz jakým způsobem stahuješ stator ze zadního čela,máš na to nějaký přípravek,ruční lis? |
Autor: | krtek2k [ čtv 26.03.2015 21:31 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) | |||
Třeba takhle
|
Autor: | helipali [ čtv 09.04.2015 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Nazdar krtek2k! Dole klobukom pred tvojim majstrovstvom! Mam ten motor Hacker A40-10L-8Pole-ET: http://www.krill.cz/katalog/hacker-moto ... le-et.html Dalo by sa to prerobit na 1250 KV? Ked ano, potom ten motor by mal vacsi vykon na plnych otackach samozrejme. Ale aj pri mensich otackach by zostal zachovany krutiaci moment? Dalsia otazka, ze v Kontronik Jive mam zapnuty podla predpisu KSA mode. KSA mode musi byt zapnuty na starsich Hacker motorov Elektric Turbine. Po previjani to plati nadalej? Co to je vlastne KSA mode? |
Autor: | krtek2k [ pát 10.04.2015 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Ahoj, díky. S kV se dá převíjením hejbat docela hodně, takže určitě šlo. Obecně nízkotočivý motory používají 14pólů, a když potřebuješ větší kVčko tak se dělají 10P nebo 8P. Obecně snižováním kV se kroutící moment zvedá. KSA je režim pro větší kompatibilitu se speciálními motory. Spíše funguje tak, že vypne variabilní timing, a nastaví si natvrdo nějakou nízkou hodnotu. Ale radši si to zagoogli, co přesně to dělá. Co jsem vysledoval já, tak JIVE má obecně problém s nižším počtem závitů v motoru, hlásí že má motor "low inductance - change motor" He he Mám vyzkoušený, že JIVE s v FW v.13 tohle u takových motorů už nedělá. |
Autor: | helipali [ sob 11.04.2015 8:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Takze ten Hacker spolu s Jive radsej nechat ako je. Dobre som rozumel? Z 1100 KV na 1230KV znamena mensi pocet zavitu? Alebo to robi hrubsi drat? Na Logo 500 SE chcem nechat 12T pastorok a ziskat vacsi vykon resp. otacky. Preto by som chcel 1200-1250 KV motor. Na 600 mm lopaty nedavam 13T pnion. Potom radsej prejdem na 550 mm lopaty. Ale aj v tom pripade by som potreboval motor najmenej 1200KV. Tenkrat na Innovu 550 cinania hned zmkly 1200 KV motor. Zaujimave. Dobre rozmyslaju. Tento motor za tu cenu sa mi paci, len ked by to mal 5 mm hriadel: http://www.myrcmart.com/rcx-h3730-1250k ... -8322.html Tu sezonu budem lietat, tak ako je. Mozno cez zimu nieco vymyslim. Kazdopadne dakujem tvoj odpoved krtek2k! |
Autor: | helipali [ stř 06.05.2015 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Nedostal som odpoved v druhom topiku, tak priamo teba opytam ako odbornika krtek2k. Co myslis o ten motor? Mozem ist do toho? http://www.rcking.eu/cs/heli-elektromot ... 91955.html |
Autor: | krtek2k [ stř 06.05.2015 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Nechápu otázku, nechápu jak mám posoudit něco podle fotek na internetu, kup si co chceš. |
Autor: | helipali [ stř 06.05.2015 22:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Si mazak! Nebudes verit, ale presne taky odpoved som od teba cakal. Nezklamal si ma. Len som veril ze to bude inak, ale zbytocne. Je tam aj popis, myslel som ze nieco povies. (len vedomost malokedy robi stastneho cloveka) |
Autor: | Arcicorsa [ ned 23.08.2015 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Měl bych jednu otázku, dostal jsem čtyři motorky do coptery tři mají vynutí OK jen je utržený stator od příruby motoru a čtvrtý jsem musel převinout. Ovšem teď řeším čím přilepit statory k přírubě motoru. Nalisované to tam nebylo a stator jde na přírubu nasunout bez jakéhokoliv odporu. Co za lepidlo použít aby to pořádně drželo? Napadá mě epoxid ale radši se zeptám zda se na to nepoužívá něco jiného. Díky za radu. |
Autor: | JosefSvejk [ ned 23.08.2015 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Epoxidové lepidlo je dobrá volba. |
Autor: | Arcicorsa [ ned 23.08.2015 19:50 ] | |||||
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) | |||||
Takže dobrá věc se podařila všechny motorky šlapou jako nové.. Byl to můj první pokus o převinutí motorku a myslím, že jsem se svou prací spokojen. Uznávám, že návin není nijak úhledný, ale vypadá to stejně jako originál, vynutí je dvojitá hvězda. Každopádně motorek se točí a proud je stejný jako u ostatních tří, které jsem nepřevíjel. Přidávám pár fotek a video jak se to pěkně točí (natáčel jsem to jako inteligent ale youtube to otočilo o 90°). Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz
|
Autor: | krtek2k [ pon 24.08.2015 5:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
gratuluju, není nad ten pocit, když to funguje, ale v čem vidíš dvě hvězdy? Já vidim jednu deltu. |
Autor: | Arcicorsa [ úte 25.08.2015 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení) |
Jo mi nemluv, když jsem to připojil a ten motorek se roztočil tak jsem měl velkou radost, už jen pro to že už mi nebude vadit spálený motor atp., prostě si ho převinu a jede se dále . Jinak máš pravdu, je to samozřejmě zapojené do trojúhelníku.. |
Stránka 3 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |