Ono takrikajic plati, ze system ktery se toci, ma vzdy nejake nejslabsi misto. Energie, ktera uz je vytvorena se nikam jenom tak neztrati, takze kdyz uz se to toci a ma se to zastavit (treba padem), nekudy ta energie musi utect.... A ty mas na vyber, jestli to nechas na tom stroji a zneprijemnis mu to rzhodovani tim, ze tomu das vsechno kovovy, nebo to udelas rizene.
I serva s kovovymi prevody maji obvykle jedno ci dve kola plastova. Neni to proto, ze by to neslo vyrobit cele z kovu, ale muzes budto vymenit ona plastova kola a zbytek zachranit, nebo pokazde kupovat serva nova..
Obecne je i financne nejvyhodnejsi vytvorit cilene nejslabsi misto za par korun, ktere v pripade problemu odejde a ochranis tim ostatni soucasti. Muzes budto menit treba jedno plastovy kolecko, paku atd., nebo muzes menit poohybane vsechny v danou chvili zapojene komponenty (a ze jich na tom vrtulniku moc zbytecnych navic neni) vcetne prasklych bocnic, protoze ta energie je proste obrovska
Navic plast je pruznejsi a dokaze urcite energie pohlcovat, tzn pri mensich problemech se vraci do puvodniho tvaru bez poskozeni. Kov se obvykle nikam nevrati a zustane ohnuty...
On ten tuning leckdy hezky vypada, ale nadela vice problemu, nez uzitku...