Autor |
Zpráva |
error414
|
Napsal: pát 09.03.2012 13:04 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 1.4.2010 Příspěvky: 2524 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
diky swalko, serva uz sem nastavil, zkoncil jsem na 75 v SERVO TRAVEL a LIMIT SERV jsem nastavil na 200, uz to nikde nenarazi. dnes sem to skusil zalitnout. Stav je takovy ze vrtulka porad driftuje, asi vybrace to se poladi. Jinak vrtulka drzi a zasekava pekne, uz ani nevim jake hodnoty sou nastavene. Cyklika je trosku horsi, po vzletu je vse vporadku, jelikoz mam horsi baterky, JIVE preradi na mensi otacky a cela heli mirne kmita jako by dokruhu, to se me uz ale podarilo eliminovat filtrem nastavenym na 3, nastaveni filtru na volbu 4 se heli stala skoro neovladatelna. Sodal sem s nastavenim P a I u cykliky a jeste sem to uplne nedoladil (dosli baterky) ale zda se ze to pujde. Uz sem to mel nastavene ze sem byl skoro spokojen ale zase sem to rozdrbal . Pocit z chovani cykliky je uplne jine nez u beasta, vubec netusim v cem je to jine, je to jen pocit. BTW: cim zmrzlejsi prsty tim hur se klika na touchpad
_________________ Logo 600 + spirit
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
swalko
|
Napsal: pát 09.03.2012 13:29 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.8.2009 Příspěvky: 435
|
error414 píše: dnes sem to skusil zalitnout. Stav je takovy ze vrtulka porad driftuje, asi vybrace to se poladi. Jinak vrtulka drzi a zasekava pekne, uz ani nevim jake hodnoty sou nastavene.
Mne driftovala vrtulka pri zlom pomere P/I. Ako som pisal aj na blogu, ak vrtulka driftuje, je maly pomer I ku P, takze treba zvysit I. Neviem na akej heli to mas, ale na 450 mam I vacsie nez P (P/I 55/60). Moze to by sposobene aj vibraciami, ktore podla toho co si napisal asi na heli mas. error414 píše: Cyklika je trosku horsi, po vzletu je vse vporadku, jelikoz mam horsi baterky, JIVE preradi na mensi otacky a cela heli mirne kmita jako by dokruhu, to se me uz ale podarilo eliminovat filtrem nastavenym na 3, nastaveni filtru na volbu 4 se heli stala skoro neovladatelna.
Asi mas este stary manual v ktorom bola chyba. 0 je najsilnejsi filter, 5 je vypnuty filter. To aj odpoveda tomu ze s filtrom nastavenym na 4 je heli neovladatelna, zniz filter na 1, pripadne 0. Najlepsie bude ked vibracie odstranis, pripadne aspon znizis ich mnozstvo ktore idu do jednotky. Je tiez mozne ze si v kritickych otackach a koli tomu model vibruje. Taketo problemy mozu sposobit tiez gumy v hlave, ale aj kopa inych veci .
_________________ rcblog.houseofcode.eu
|
|
Nahoru |
|
|
error414
|
Napsal: pát 09.03.2012 13:46 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 1.4.2010 Příspěvky: 2524 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
to driftovani vrtulky bude asi opravdu vybracema, u vrtulky mam
P = 65 I = 80
ona nedriftuje jen na jednu stranu ale na tu stranu na kterou se naposled otacelo, jako by pomalu pokracovala. to budou vybrace.
Listy sem ted vyvazil na tip top, a vymenil gumy v hlave. Uvidime co to udela.
_________________ Logo 600 + spirit
|
|
Nahoru |
|
|
error414
|
Napsal: pát 09.03.2012 13:48 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 1.4.2010 Příspěvky: 2524 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
OPR píše: Tak tohle jsou tedy informace poněkud zásadní. Jak to, že tohle není někde vypsáno co bylo špatně a co je opraveno???? Dokonce bych řekl, že Petr může být rád, že to neroznesl. roznesl jsem to malem nekolirat, a to vetsinou kdyz jsem si rikal, skusim to i zvetsi o 10
_________________ Logo 600 + spirit
|
|
Nahoru |
|
|
swalko
|
Napsal: pát 09.03.2012 13:57 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.8.2009 Příspěvky: 435
|
Podla toho co pises tam vibracie ktore vadia bezpadlu urcite mas. Ak sa to nezlepsi, skus sa pohrat s plynom, mozno si v kritickych otackach kedy model rezonuje. Na akej heli a ako mas namontovane G-T5?
_________________ rcblog.houseofcode.eu
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 09.03.2012 14:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Jenom malé doplnění. Mechanika samotná může mět kritické spektrum otáček, která budou dělat problémy. Ovšem to samotné mohou udělat i listy. A řekl bygh, že daleko důležitěší bude super odladěná stopa než nějaké dovažování. Projít všechno.
|
|
Nahoru |
|
|
error414
|
Napsal: pát 09.03.2012 14:03 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 1.4.2010 Příspěvky: 2524 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
swalko píše: Podla toho co pises tam vibracie ktore vadia bezpadlu urcite mas. Ak sa to nezlepsi, skus sa pohrat s plynom, mozno si v kritickych otackach kedy model rezonuje. Na akej heli a ako mas namontovane G-T5? logo 10, (515 listy), jj zda se ze sou tam vybrace, jak uz sem psal, vyvazil sem poradne listy (bez listu zadne vybrace heli nema) a vymenil sem gumy v hlave, najim se pujdu to znova skusit. EDIT: najezen
_________________ Logo 600 + spirit
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 09.03.2012 14:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Jen tak ze zvědavosti se zeptám, jak pak je to ostré na uplně první zvednutí?
|
|
Nahoru |
|
|
error414
|
Napsal: pát 09.03.2012 18:36 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 1.4.2010 Příspěvky: 2524 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
OPR píše: Jen tak ze zvědavosti se zeptám, jak pak je to ostré na uplně první zvednutí? mel jsem nastaveno 6.5 stupne (nevim jestli to ma na obratnost vliv), ail a ele mix na 100%, kolektiv -+12 abylo to hodne ostre, ale zase se dobre kompenzovaly chyby bezpadla (moje blbe nastaveni). pak sem to nastavil na 80% a to uz je lepsi, ale asi to zvednu. BTW: jinak uz striham video z 6 letu. teda spise ze seste baterky, tech startu bylo milion
_________________ Logo 600 + spirit
|
|
Nahoru |
|
|
error414
|
Napsal: pát 09.03.2012 19:28 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 1.4.2010 Příspěvky: 2524 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
Tak po sesti baterkach je cyklika skoro nastavena, ale neni to uplne idealni, heli jako by plavala a nezastavuje okamzite (ostre), ale litat se stim da. P = 110, I = 110. Vrtulka je horsi, ta porad driftuje P= 75, I = 110, jak je slyset z videa tak trochu zakmitava ale nic hrozneho. Horsi je ze porad driftuje. Driftuje vzdy na tu stranu na kterou se naposled otacelo. Pritom pri zaberu vrtulka drzi dobre, ani v obratech neplave. Pak jeste nevim jak mam nastavit piruety, komponzaci piruet mam nastaveno spravne ale pri rotaci heli nedrzi v rovine. To budu muset jeste vykoumat. Filtraci vybraci mam nastaveno ted na 1, rozdil mezi 3-2-1 sem nezaznamenal az kdyz se to nastavilo na 4 tak to zlobilo. http://youtu.be/eDfja1u9dLoBTW: kdo chce lepsi video, poslu ucet kam muzete posilat prizevky na kameru
_________________ Logo 600 + spirit
|
|
Nahoru |
|
|
swalko
|
Napsal: pát 09.03.2012 20:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.8.2009 Příspěvky: 435
|
error414 píše: OPR píše: Jen tak ze zvědavosti se zeptám, jak pak je to ostré na uplně první zvednutí? mel jsem nastaveno 6.5 stupne (nevim jestli to ma na obratnost vliv), ail a ele mix na 100%, kolektiv -+12 abylo to hodne ostre, ale zase se dobre kompenzovaly chyby bezpadla (moje blbe nastaveni). pak sem to nastavil na 80% a to uz je lepsi, ale asi to zvednu. BTW: jinak uz striham video z 6 letu. teda spise ze seste baterky, tech startu bylo milion Na obratnost ma vplyv "rozsah cykliky" (ty mas 6.5 stupna), aileron a elevator mix, total gain a feed forward. Aileron a elevator mix odporucam na zaciatok nastavit na 80 a podla potreby doladit.
_________________ rcblog.houseofcode.eu
|
|
Nahoru |
|
|
swalko
|
Napsal: pát 09.03.2012 20:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.8.2009 Příspěvky: 435
|
error414 píše: Tak po sesti baterkach je cyklika skoro nastavena, ale neni to uplne idealni, heli jako by plavala a nezastavuje okamzite (ostre), ale litat se stim da. P = 110, I = 110. Vrtulka je horsi, ta porad driftuje P= 75, I = 110, jak je slyset z videa tak trochu zakmitava ale nic hrozneho. Horsi je ze porad driftuje. Driftuje vzdy na tu stranu na kterou se naposled otacelo. Pritom pri zaberu vrtulka drzi dobre, ani v obratech neplave. Pak jeste nevim jak mam nastavit piruety, komponzaci piruet mam nastaveno spravne ale pri rotaci heli nedrzi v rovine. To budu muset jeste vykoumat. Filtraci vybraci mam nastaveno ted na 1, rozdil mezi 3-2-1 sem nezaznamenal az kdyz se to nastavilo na 4 tak to zlobilo. http://youtu.be/eDfja1u9dLoBTW: kdo chce lepsi video, poslu ucet kam muzete posilat prizevky na kameru Na videu to vyzera uz velmi slusne. Tebe vrtulka zastavi hned, prekmitne kusok spat a vrati sa do polohy kde prvykrat zastavila. Ak je prekmitnutie rychle je to vysoky D-Sense, skus ubrat, alebo najlepsie daj ho rovno na nulu a vyskusaj. Ak bude vrtulka zastavovat lepsie, nie je D-Sense potrebny. Ak je prekmitnutie pomale mas prilis vysoke I. Ak by ti nepomohlo ani jedno zniz Tail stick dynamic. Na cyklike skus pridat I, mne to pomohlo proti roztrasenym zastavovackam. Reakcie budu trochu pomalsie ale zastavovacky by uz nemali byt take rozplavane/roztrasene. Po pridani I budes musiet zrejme zvysit I-Lim, lebo vysoke I je neprijemne pri velkej akrobacii, pri 3D to skoro vobec nepoznat. Mozno ti to pomoze aj s piruetami.
_________________ rcblog.houseofcode.eu
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|