Ahoj, sanchez sice tuto heli nevlastnil jako já , ale je to kamarád a byl u zrodu - stavby až po její konec. (často spolu lítáme). Ale teď k tomu zázraku, co jsem koupil 470LM v kombu.
Na začátek řeknu, když nyní postavím heli, tak mi stačí tak 5 baterek na zalítání a doladění a pak už jenom radost z letu. Tady jsem experimentoval opravdu tak 45 až 50 baterek, aby to bylo trochu dle mých představ. Smýkátko má strašně krátký krok pro natočení vrtulky. Zkoušel jsem delší listy vrtulky, nebylo to ono, motoru poklesly otáčky (nemá na to) a stejně to ustřelilo. U hlavních listů co byly dodané, tak bez kecání co byla délka listu, tak dlouhou isolačku jsem musel namotat na dovážení. To je nemyslitelné, tak jsem koupil pořádné listy 380mm. V bezvětří se s tím už dalo. Ale trochu kam vítr, tam heli. Nakonec jsem skončil u 360mm listů a původní vrtulky.
Na dodaný regulátor zapomeň, ten se tam nevejde. Používal jsem
https://www.banggood.com/Hobbywing-Plat ... rehouse=CN Serva jsou tak nadlachmený k hlavní hřídeli, že čekáš kdy začne drhnout o zalomený dráty ze serv. Vůbec elektriku udělat tak, aby se za to člověk nemusel stydět byla makačka, ale jde to. 15mm ocasní trubka na tu délku je tenká a při plně napnutém řemínku stejně se šmrdlá ze vnitřku o trubku. Podle počasí (asi vlhkosti vzduchu) vzniká statika a i když jsem se snažil všechno uzemnit tak mi to párkrát resetlo Spirita. Napínáky řemene mají zvláštní rozměr ložisek, které u nás nekoupíš a po 100 baterkách tím jak jsou malé je po nich. Musíš koupit novou celou sadu napínáků.
Po 186 startech jsem to rozbil právě na statiku a i když by mě oprava vyšla na 1700,- tak jsem ji odložil na skříň, abych měl na očích co už nikdy více.
Nemám v povaze pomlouvat, ani náhodou, ale tady jsem psal pravdu, za kterou si stojím.