Dagx, díky za reakci...
To o té dlouhé době jsem psal proto, abych zdůraznil že se jedná o ustálenou teplotu - to jen pro vysvětlení. Horký ten regl je i po 5-ti nebo 7-mi minutovém letu.
Baterka je trochu vlažná, tak jak má být. Motor je řekněme dosti teplý, ale myslím tak 50°C. Opravdu horký je ten regl.
S napnutím řemenu jsem to doufám nepřehnal (ale právě že já řemenové heli neznám - nikdy jsem neměl
).
Rotor se po vypnutí motoru dotáčí myslím že normálně dlouho, jak bych asi čekal. Heli s kardanem se mi dotáčí podstatně déle, ale to je asi dáno principem - myslím že řemen se bude dotáčet vždycky kratší dobu. Vůle v ozubených kolech mám, při sestavování jsem na to dbal a dával jsem patřičné podložky, aby byly malé (ale byly) vůle.
Uvažuju, že kdybych to nějak přetěžoval (kdyby to šlo ztuha), tak by byla horká i baterka. Ten motor myslím že teplý být také může. Řekl bych, že u Devila je blbě vyřešené chlazení reglu, shora na něj dosedá platíčko baterky se sucháčem, a to téměř těsně. Kdoví jestli je tam 1mm mezera.
Zkusím na youtube najít nějaká videa třeba s Goblinem 5100, aby bylo srovnání a kouknu jak se jim to dlouho dotáčí, kvůli tomu podezření na moc utažený řemen.
Uvidíme, snad se ohledně teploty reglu v Devilovi ozve někdo,kdo ho má.
Edit:Taky možná že mám špatně nastavené v reglu časování, mohla by to být příčina?