Autor |
Zpráva |
Robin123
|
Napsal: úte 29.04.2014 16:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.8.2012 Příspěvky: 414 Bydliště: SVK
|
3ks podloziek ostalo aj mne, tiez som nevedel co s nimi a tak som teraz na zaklade vasich prispevkov skusil potahat osku vrtulky a mam tam teda malu volu sakra vyskusajte si to aj vy co ste ich tiez nepouzili, ze ako ste na tom idem to vymedzit tymi podlozkami mozno sa mi tym odstrania tie kmitania chvostu Diky Bonis edit: hotovo, pouzil som 2 podlozky a uz je to teraz bez vole
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
bonis
|
Napsal: úte 29.04.2014 18:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Není za co a hlavně to není z mé hlavy. Tuším, že jsem to vyzjistil od "pkotatka" ve vlákně o Logo 600. Pouze jsem info posunul dál
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
prochel
|
Napsal: sob 03.05.2014 12:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.9.2008 Příspěvky: 1253 Bydliště: Meziboří Obrázky: 174
|
Hum4nfrog píše: Teď jsem strávil nějaký čas experimentováním s vrtulkou. tak jsem provedl úpravy podle tebe,vodítko táhla vrtulky jsem dal hned k sponě vzpěr, zkontroloval jsem vyvážení (vše bylo OK), povolil jsem ten řemen tak aby nepřeskakoval, dal jsem dvě vymezovací podložky z každý strany řemeničky, a konečně začalo logo fungovat vibrace pryč , konečně vrtulka funguje
|
|
Nahoru |
|
|
Robin123
|
Napsal: sob 03.05.2014 20:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.8.2012 Příspěvky: 414 Bydliště: SVK
|
Voditko tiahla ma teda aku funkciu?Zabranit rozkmitaniu samotneho tiahla?Tym padom je ziaduce ak sa tiahlo dotyka okraja otvoru v tom voditku Remen:Ak som ho mal viac napnuty tak pri rucnom roztoceni rotora som citil vibracie na chvostovej trubke (domnievam sa, ze pochadzali od toho ako remen zapadal do zubov remenice), po uvolneni remena tieto vibracie zmizli.Otazkou je, nakolko moze byt remen povoleny, aby nedoslo k nejakym problemom pocas letu?Da sa spravne napnutie remena nejak definovat
|
|
Nahoru |
|
|
Hum4nfrog
|
Napsal: pon 05.05.2014 17:57 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.3.2010 Příspěvky: 282 Bydliště: Plzeň
|
O napnutí řemene jsem se bavil s technikem od Mikada, zejména v souvislosti s uvedením nové 690. Už u velikosti 600 se zejména v zimně stává, že je řemen krásně napnutý doma v teple a venku skoro, nebo úplně leží na dně trubky. U velikosti 690 je tento jev ještě výraznější. Bylo mně vysvětleno, že volný řemen vůbec nevadí. Jen nesmí být tak volný aby se zuby míjejících se větví do sebe zaklesávali. Opáčil sem že se to ale děje při dotáčení vrtulníku na zemi, když napětí v hnané větvi poleví. Prý pokud se to děje jen při dotáčení, tak to prý zas až takový problém není. No osobně takový extrémista nejsem, abych nechal řemen jen tak povalovat v trubce, ale v důsledku tohoto "školení" se kloním spíše k volnějšímu napnutí. Nic se ale samozřejmně nesmí přehnat. Problém s uvolňováním napnutí řemene v chladnejším počasí výrazně redukuje karbonová trubka.
_________________ REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Naposledy upravil Hum4nfrog dne pon 05.05.2014 20:28, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
bonis
|
Napsal: pon 05.05.2014 20:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Kazdopadne zajimava informace a to ne jen pro Logisty. Diky za ni.
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
Allesak
|
Napsal: úte 06.05.2014 7:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 370 Bydliště: Kanice Obrázky: 4
|
Já si myslím, že na tuhle teorii nemusí být člověk ani odborník od Mikada. Řemen jsem vždycky napínal podle citu, když je moc přešponovanej, tak se zvyšuje potřebná síla s ním točit, pak by teda zas neměl být tak volný aby zuby na řemenu do sebe zapadaly v trubce.
|
|
Nahoru |
|
|
bonis
|
Napsal: úte 06.05.2014 18:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
No vidis Ty odborniku. U MiniProtose zase musi byt napnutej jak svina, jinak to nedela dobrotu. To ze u Loga muze remen lezet v trubce na dne, to by mne fakt nenapadlo. Jsi holt lepsi
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
Allesak
|
Napsal: pát 09.05.2014 20:28 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 370 Bydliště: Kanice Obrázky: 4
|
Tak dneska 46. let divnej zvuk, tak jsem pristal a na dvou mistech cca 2cm zuby na hlavnim kole v haji. Nevim co se mohlo stat, nijak jsem za to netahal a zubovka se zdala byt v pohode.
|
|
Nahoru |
|
|
Hum4nfrog
|
Napsal: ned 11.05.2014 11:35 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.3.2010 Příspěvky: 282 Bydliště: Plzeň
|
Hned od počátku se mi zdají zuby na 480docela jemné. Kolo je myslím dědictví s Loga 400. Nastavoval jsem proto záměrně vůli minimální jak se mi ještě zdálo rozumné. Jemné zuby odolávají lépe opotřebení, ale na vylomení odolné moc nejsou. Takze vůli na skoro nulovou v nejtěsnějším místě a pečlivě srovnat pastorek i axiálně. Víc se s tím nevymyslí...
_________________ REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
|
|
Nahoru |
|
|
Allesak
|
Napsal: pon 12.05.2014 8:49 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 370 Bydliště: Kanice Obrázky: 4
|
Tak Vám budu muset udělat kšeft a objednat nový kolo. Ještě přemýšlím nad tím tůňo domkem SPX, má to cenu nebo je to jen oku lahodící blbůstka?
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: pon 12.05.2014 8:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Zkus se podívat na kolo a pastorek ve větším modulu, nejsem si jistej , ale mělo by být rozměrově stejný s logem 500/600 , určitě třeba ten modul 0,7 zkusit , jestli to na 480XX jde. Vešlo by se tam?
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
mikipike
|
Napsal: pon 12.05.2014 10:58 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 11.8.2012 Příspěvky: 31 Bydliště: Plzeň
|
Domek od SPX mam na Logu 550, funkcnosti nic nevylepsi, ale oku lahodici rozhodne je.
_________________ Jeti DC-16, Trex 450PRO, Logo 550, Kasama Srimok FAIFA, Goblin 700
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: pon 12.05.2014 11:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Ale pomoct může, přeci jen je to konstrukčně pevnější než plast a carbon. Když se k tomu oska vrtulky do ložisek přilepí loktajtem, mohlo by to 100% elimimovat různé vibrace na ocasu. Nemluvě o supr povedeném vodítku řemenu. Určitě je toho víc , než jen design.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
Allesak
|
Napsal: pon 12.05.2014 11:59 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 370 Bydliště: Kanice Obrázky: 4
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|