Switch to full style
Vrtulníky do velikosti 500.
Odeslat odpověď

Nine Eagles 287a Solo Pro

pát 16.08.2013 9:34

Co si myslite o tomto vrtulniku?
http://www.myrcmart.com/nine-eagles-287 ... -6444.html

Je tam "redukce" na vlastni radio, cena je vice nezli dobra...
Na youtube jsem koukal na nejake videa a vypadalo to, ze to lita opravdu dobre...

Mate s tim nekdo zkusenosti?

Re: Nine Eagles 287a Solo Pro

pát 16.08.2013 12:05

co si myslime?
ze to do tejto sekcie nepatri

je to sice vlakno "do 500", ale to neznamena ze aj velkost 250 patri sem, aj ked je tiez "do 500"
aj velkost 100 je "do 500", trosku nestastne zvoleny nazov sekcie

sice mi nieje jasne ake dlhe listy su na tom vrtulniku, ale asi polovicne z velkosti 500
Main Rotor Diameter: 19.7"(500mm)

Re: Nine Eagles 287a Solo Pro

pát 16.08.2013 14:05

Velikostně to konkuruje třeba našemu Riccu / Maxiru od LAheli. Ricco má délku listu 270mm.
Ovšem vzletovou hmotností se to bude lišit a o nějakém konkurování si nebude být moct řeč.

Prostě, na Tondu nikdo nemá. :P

Re: Nine Eagles 287a Solo Pro

pát 16.08.2013 14:24

Aha, omlouvam se, jestli jsem to dal do spatne sekce - koukal jsem, ze to ma prumer rotoru 500, tak jsem myslel, ze je to 500.

Pokud jento spatne, muzu tedy nekoho poprosit, jestli by to mohl presunout do spravne kategorie?

Mate nekdo s tim vrtulnikem zkusenosti?
Me se i docela libi koncept, ze si nemusite kupovat jine radio, ale je tam konvertor z vice radii na tuto helinu...

Re: Nine Eagles 287a Solo Pro

pát 16.08.2013 15:43

Ano tohle je malá mrdka a umístil jsi to špatně. Trex 450, MT 325E nebo MP jsou větší.

Re: Nine Eagles 287a Solo Pro

ned 09.02.2014 17:00

Tak mám tento vrtulníček je to něco mezi 250 a 300 je to dany(solo pro 287).koupil jsem to už a vloni, hned jsem lítal přímo z krabice,téměř žádny úpravy, lítá to parádně, než do první havárie, už jsem se na to tady ptal. myslel jsem že v mrazu zatuhlo servo, chodilo líně a tak jsem objednal nová, na zdejší doporučení HD-1810MG u kostky.pasují i rozměrově.Nedalo mě to proč to servo nechodí tak jsem ho rozebral,koukám do něj a nic není vidět. tak jen takové poštuchování pinzetou a ejhle, červeny drátek se snadno oddělil od tištěného spoje. při dalším jemném tahání odpadl drátek i od motoru, to byla ta závada na jedné straně špatně připájené a u motoru taktéž, znova jsem to připájel a servo chodí jako nové ale při havárce odešla jedna kulička na gripu tak jsem celou hlavu předělal z blade 300, je to v hliníku. menší úpravy, zkrácení příčné hřídele, hl.hřídel vyrobená doma,novy podvozek BL300, vyroba držáku ploutvičky, neb to vše popraskalo při pádu. mají to vše z moc tvrdého plastu i listy, ty se normálně rozštípaly jak trsátka.Tak jsem loupil jiné listy, a tedˇ k dotazu,ty listy jsou delší o jeden centimetr každy, a širší o devět mm, při létání se děje toto:na normal malé otáčky dobry, idlle1 helina kmitá z leva do prava, jsou ty nové listy nevhodné? Poradˇte prosím co mám udělat.co když dám listy z Trex 250 jsou kratší šíře stejná

Zatím nikdo neporadil, ale poradil jsem si sám 17 02 2014 7:54
Naposledy upravil beka dne pon 17.02.2014 8:54, celkově upraveno 2

Re: Nine Eagles 287a Solo Pro

ned 16.02.2014 22:37

Zdravím vás, jsem tu zase. Poslední závada odstraněna, ty listy o kterych mě bylo řečeno, že jsou vyvážené tak nebyly, proto to kmitalo tak jsem je vyvážil a dobry.ale další havárka zase na techniku měl jsem špatny dotyk s vysílačem a kablíkem ktery se strká do zdířky učitel žák,Vysadil signál a helina šla k zemi.Odešly dvě serva, tak vyměna za 1810MG,ale stalo se toto:serva jsem musel reversovat ale nešlo to, šlo reversovat jen gyro přes vysílačku, serva sice chodí strávně ale gyro chodí obráceně a to jen na křidelkách. přijímač s tříosym gyrem nejde reversovat není tam na něm žádny čudlík.Tak se prosím ptám, za prvé:pomůže když dám jiná serva která chodí stejně jako origo serva t.j. nemusí se reversovat asi ano, a nebo rozeberu serva1810MG a přepájím drátky na motoru a potenciometru? to bych viděl jako snadnější cestu neb se mě nechce kupovat jiná serva,ty 1810mg mají kovové převody a jako důchodce těch šušnů nemám na rozhazování. další možnost je že objednám kolečka do origo serv a zase problém, vždy musím požádat kamaráda aby jsem s nim udělal nákup vně tohoto státu tak vás žádám, prosím poradˇte, pujde ta verze s přepájením?

Re: Nine Eagles 287a Solo Pro

ned 05.10.2014 15:07

Mám problém,zapnu tento vrtulníček, navzájem se to najde a tedˇse začne dít toto:začnu přidávat kolektiv a helina se snaží vzlétnout, ale začne se naklánět doleva a dopředu to znamená že levy servo jde dolů a přední také, pravy servo jde nahoru.když přitáhnu kolektiv zpět zůstane levé a přední servo dole a pomalu se vrací do původní polohy. Toto se děje s motorem i bez něj.I při pumpování cyklikou vždy ty dvě serva se vrací pomalu.A další věc,při rychlych pohybech samotnou helinou serva reagují normálně, čili bezpádová jednotka reaguje na rychlé pohyby správně. Jediné co chodí rychle je zapumpování cyklikou, při jakékoli změně páky cykliky, doprava,doleva, dopředu,a zapumpovánní,mimo ocasního serva, chodí serva jak zpomaleny film.Prosím porad´te co je špatně.
Odeslat odpověď