RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
Protos 500 pokračování http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=105&t=52346 |
Stránka 2 z 74 |
Autor: | ZeXx86 [ pon 07.05.2012 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Resim jeden problem u protose 500, kdy je tam motor lipotech, ale s kratkou hrideli, na nem zrejme stara verze adapteru, jenze ta na te hrideli ma vule. Delaji se ted adaptery ktere na kratke hrideli drzi ? Nebo je ted tenke motorove loze a adapter jde zasunout niz ? Popr. nevite kde se daji koupit dlouhe hridele na toho lipotecha ? |
Autor: | Howking [ pon 07.05.2012 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Tak jsem si dnes polítal s Protosem Lítám s ním málo, ale vždy mě pak překvapí, jak je dobrý - fakt skvělá helina. |
Autor: | erotel [ stř 09.05.2012 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Přišla mi programovací karta na YGE 60a a potřeboval bych poradit jak nastavit governor.Moje angličtina je mírně řečeno na ho..no.Díky |
Autor: | gamer007 [ stř 09.05.2012 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Ve vlákně MP jsem se na to ptal taky, tak mrkni - viewtopic.php?f=104&t=33990&start=510 je to ten samej regl. Určitě se ten store mode vyplatí nastavit, protože ten govík pak chodí parádně... |
Autor: | erotel [ stř 09.05.2012 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
gamer007 píše: Ve vlákně MP jsem se na to ptal taky, tak mrkni - viewtopic.php?f=104&t=33990&start=510 je to ten samej regl. Určitě se ten store mode vyplatí nastavit, protože ten govík pak chodí parádně... Díky mooooc. |
Autor: | zaja.cz [ stř 09.05.2012 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Kluci, mám dotaz, pojede mi vysílač DX6i s přímačem Spektrum AR7000??? |
Autor: | Mad_Box [ čtv 10.05.2012 7:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Jen tu obnovím starší téma (přečetl jsem si to až teď) MKS 8910 na ocásku u Protose chodí naprosto excelentně. MKS lítá i ewerabady v P500 a s jeho helinou jsem nohokrát letěl a nepociťoval jsem jediný problém nebo nedostatek ohledně vrtulkového serva. Jedna věc je teorie a předpoklady a druhá je praxe, kde to opravdu chodí. Viz: http://www.youtube.com/watch?v=L4UGXiXW0j0 |
Autor: | erotel [ čtv 10.05.2012 8:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Tak dnes jsem zalétnul prodlouženého protose.S MMVS 8/950 je to famózní stroj.Jsem nadšenej. |
Autor: | paveld [ pát 11.05.2012 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Také jsem si dnes zalétnul Protose. První éro, které mi připadá dokonalé i bez tuningu |
Autor: | fire [ pát 11.05.2012 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
pouzivate niekto karbonovy spodok http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?products_id=4754 pripadne http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?products_id=3421? uz druhy krat sa mi stalo ze po pade vydrzal podvozok aj vzpery ale ulomil sa kusok spodneho plata, cize ho bolo treba cele vymenit. radsej by som bol keby sa lame podvozok lebo je lacnejsi a jednoduchsie vymenitelny, otazne je ci sa ta energia nevybije niekde ine... napriklad v rame |
Autor: | zaja.cz [ ned 13.05.2012 6:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Omyl, vyřešeno |
Autor: | zaja.cz [ úte 15.05.2012 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Chlapi, mám malý problémek, po mírném pádu jsem vyměnil příčnou hřídel a seřídil vrtulník. Zjistil jsem ale, že při nastavení listů do nuly je cyklika nakloněná vlevo. Táhla hlavy jsou steně dlouhá na desetinu mm, hlavní hřídel i příčná OK, serva OK, gripy OK, kuličkové šrouby na gripech rovné, v cyklice minimální vůle, nulová poloha serv seřízena téměř na 100 procent (cyklika kolmo k hlavní hřídeli). Při nule náběhu na listech cyklika stále nakloněna doleva. (vyzkoušeno i na jiných listech, měrka náběhu je taky OK, při nastavování vrtulník vyrovnán do váhy v obou směrech) Sice to lítá, ale při klesání se naklání doleva a při blbnutí nepříjemně balancuje. Už mě nic nenapadá, sebevražda na spadnutí. |
Autor: | Howking [ úte 15.05.2012 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
zaja.cz píše: Chlapi, mám malý problémek, po mírném pádu jsem vyměnil příčnou hřídel a seřídil vrtulník. Zjistil jsem ale, že při nastavení listů do nuly je cyklika nakloněná vlevo. Táhla hlavy jsou steně dlouhá na desetinu mm, hlavní hřídel i příčná OK, serva OK, gripy OK, kuličkové šrouby na gripech rovné, v cyklice minimální vůle, nulová poloha serv seřízena téměř na 100 procent (cyklika kolmo k hlavní hřídeli). Při nule náběhu na listech cyklika stále nakloněna doleva. (vyzkoušeno i na jiných listech, měrka náběhu je taky OK, při nastavování vrtulník vyrovnán do váhy v obou směrech) Sice to lítá, ale při klesání se naklání doleva a při blbnutí nepříjemně balancuje. Už mě nic nenapadá, sebevražda na spadnutí. Jestli jsem tvůj popis správně pohocpil, tak jsi vysekal ložisko - nebo nerovnoměrně vysunul v desce cykliky. To bude asi třeba koupit novou - rozhodně to neopravuj (varuju tě, stejně jako jsem varoval Draka a ten ví, jak se mu to neposlechnutí vyplatilo)! |
Autor: | zaja.cz [ úte 15.05.2012 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Díky Dane, cykliky tu mám ještě dvě-sice použité, ale možná ještě funkční jdu to rozmontovat a zkusit. |
Autor: | zaja.cz [ úte 15.05.2012 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 |
Tak po výměně cykliky to vypadá OK. Dane ty nejsi Howking, ale KING. |
Stránka 2 z 74 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |