RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
Protos 500 pokračování http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=105&t=52346 |
Stránka 72 z 74 |
Autor: | pitrsan [ stř 15.02.2017 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Prosím tě 35miliohmu na článek? Nebo baterii. Mam tu gens ace 35 a 72 miliohmu jsou tedy ko? Raytronic c 60 |
Autor: | pitrsan [ stř 15.02.2017 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Plně nabité maji odpor 35 jak to máte vy? |
Autor: | beka [ čtv 16.02.2017 10:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Sakra, doplnuji, 35miliohmu na článek, ted´už mají i 57miliohmu na článek, furt je dojím, v této zimě lítá trex500 asi 3minuty. |
Autor: | pitrsan [ čtv 16.02.2017 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Aha tak to by ty moje mohli taky ještě něco vydržet zatím díky mám strach to s nimi zvednout aby nevypnul regulátor nebo tak něco |
Autor: | helipali [ sob 06.01.2018 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Švára píše: No taky jsem se s tím moc vztekal. Zkoušel jsem všechno možné.Loga mám vlastně dvě.Jedno natuněné a druhé základní.U toho obyč jsem nakonec zkusil již popsané věci ale zastavilo se to až když jsem obrátil řemen.(směr)Najednou mám od té doby klid.Ani nevím co mě to napadlo.To bylo ze zoufalství. Citacia je z vlakna "Logo 480 XXtreme" a velka vdaka za to, Švára! ' Najednou mam od vrtulky klid ', co sa tyka vibraciu, pomohlo to aj na Protose teda a vela. Obratil som remen tiez, neviem, mozno inac , ale napad prisiel z toho, co tu napisal Švára. Uvidim, ako bude lietat s pravotocivou vrtulkou, nenasiel som informaciu o tom, aky ma to vplyv na letove vlastnosti. Příloha: Pohon: Příloha: Příloha: Příloha:
|
Autor: | helipali [ stř 28.02.2018 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Pravotociva vrtulka na novom TDF, fotka je z netu: Příloha: Zaujimave! Preco zvolili to riesenie? ............ Existuju vlastne styri moznosti, ked vychadzame len z toho, ze hlavny rotor je pravotocivy. Vrtulka moze byt umiestnena na pravej strane a tam moze byt lavo-, alebo pravotociva a moze byt aj na lavej strane a tam tiez moze byt lavo-, alebo pravotociva. My sme si zvykli na to, ze je na pravej strane a je lavotociva, podla manualu treba to poskladat tak, aj suciastky su navrhnute tak a hotovo. .................. Bol by som zvedavy, ze tie jednotlive riesania co vlastne sposobuju, aky maju ucinok na letove vlastnosti, respektive na aerodynamiku, ake maju vyhody, alebo nevyhody. Preco sa to vyvijalo tak, ze vacsinou vrtulky su na pravej strane a otacaju sa "do zadu", do lava? A preco su tie vynimky? Existuje o tom nejaky studium? Rad by som to precital. |
Autor: | OPR [ čtv 01.03.2018 7:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Aerodynamických pouček a konstrukčních výhod je u velikých vrtulníků několik. Zakládají se na silovém měření zkrutných momentů ocasního nosníku. Vlivem precesního pohybu setrvačníku ( čti celeku soustavy vyrovnávacího rotoru) dochází k poměrně velikému namáhání ocasního nosníku - při zamýšleném otáčení směru nosného rotoru, je lepší aby se vrtulka točila někam a precesním pohybem se nelámala na ocasním nosníku, nebo jej nevyvracovala na jeho lomené (úhlovém převodu) části. A nebo o hodně méně, nežli by se točila na druhou stranu. Pak je tu ta aerodynamika a tam záleží jak vrtulka je účinná a zda je nosník lomený a v jakých režimech rotor pracuje. Je zamýšleno aby vrtulka pracovala v urychleném proudu vzduchu protékajícím nosným rotorem. Při visu a letových režimech s air speed okolo nuly, aby jeden list vyrovnávacího rotoru chodí proti tomuto proudu a zvýšenou rychlostí obtékání listu se vylepšuje účinnost na polovině VR. |
Autor: | helipali [ čtv 01.03.2018 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
No jo. Ale RC vrtulnik, oproti tym velkym ma miniaturne rozmery a nema nosnik vrtulky lomeny a v tych malych rozmeroch, obrateny smer otacania ma asi len zanedbatelne ucinky na konstrukciu, ci na aerodynamiku, .......napriek tomu nemyslim, ze TDF obratil smer otacania vrtulky len kvoli iny dizajn. Aky ma vyznam davat vrtulku na lavu stranu? Ako napriklad tu na V120D02S? https://www.youtube.com/watch?v=t-EgmoSjH1Q Aj Ricco ma vrtulku na lavej strane.(fotka je z netu) Preco? Cim je to lepsie? Pracuje tak vrtulka ucinnejsie, alebo viac drzi piruety? Příloha:
|
Autor: | OPR [ čtv 01.03.2018 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Ač nejsem konstruktér této naprosto famóózní malé mikro heli, tak si dovolím tvrdit, že pro tyto rozměry a výkony to nemá absolutně žádný vliv. Vše má takové přebytky výkonu že je to bez opodstatnění. |
Autor: | helipali [ stř 14.03.2018 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Sem sice nepatri, len tak zo zaujimavosti, heli: Soxos Příloha: To je pohon teda! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Protos ma ten najjednoduchsi remenovy pohon a to je ten najjednoduchsi plne ozubeny pohon, GauiX3: Příloha: A prave ten pohon ma najmensi odpor, spotrebovava z baterky najmenej. GauiX3 so svojim sposobom je urcite vyborny heli. ..Maloktory rc vrtulnik ma taky pohon. |
Autor: | helipali [ ned 15.07.2018 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Dnes po dlhsej dobe som zalietal s Protosom, je to fakt sila ta masina, ak je to spravne poskladany a nastaveny a ked aj baterka je dobra, aj listy, ..netreba lepsia 500-ka! .......Vrtulkovy mechanizmus treba velmi dosledne poskladat, aby vibracia bola v norme, no a to riesie, co je tu na fotke sa osvedcilo, ziadny problem s remenom, nepreskaka na pastorku a nemusi byt silne napnuty. Remen treba napnut len natolko, aby zbytocne nebrzdil pohon, ked pootocim rotorovu hlavu bez listy, ide podobne lahko, ako na Loga, kde je ozubene hlavne kolo. ..Napinanie remena treba velmi presne vykonat, ale iba raz. Příloha: Příloha: Příloha: Příloha: Nikto nevie jednoznacny odpoved davat na tu otazku, ze aky vrtulnik pre zaciatocnika. Nie sme rovnake a su aj velmi sikovne, vzdatne zaciatocnici. ..No ale uz , ako zodpovednejsi, 500-ku pre zaciatocnika by som neodporucal. To je uz nebezpecny stroj! ................ Nic nove s tym nepisem, len sa pripajam k tomu nazoru, ze pre zaciatocnika 450-ka je najlepsia volba, normalna, alebo aj nejaka predlzena. |
Autor: | helipali [ sob 06.10.2018 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Pretoze som nevyuzival plny vykon setoveho motora MSH 880KV, rozhodol som sa vyskusat nieco lahsie. http://www.myrcmart.com/rcx-be282655-77 ... -6495.html Příloha: Ten motor je za smiesnu cenu, vsak za cenu jedneho pastorka. .............................. Hriadel uspesne vymeneny. Příloha: Příloha: Příloha:
|
Autor: | helipali [ sob 06.10.2018 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Příloha: Motor 'RCX BE2826-5.5 770KV' je 14 polovy, timing 15-25. ..... Na Protose s 13T pastorkom da sa s nim dosiahnut a udrzat 2300 rotorove otacky, so 14T; 2500 rpm, ..je vhodny pre lahky Protos s celkovou hmotnostou okolo 1500g, s 430 mm-vymi listamy. (treba to pouzivat na 6S baterku, samozrejme) Příloha: Příloha: Je usporny, efektivny, lahky a je aj dost vykonny motor. Vibracia heliny je troska mensia, ako s motorom MSH a teplota RCX motora po prevadzke je tiez mensia, ...u mna ani ten setovy motor nikdy nebol, ako zehlicka. ........................................... Perfektne sa da pouzivat vo vrtulnikoch aj niektore lietadlove motori teda. |
Autor: | helipali [ pon 25.03.2019 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
Zacinam teraz od zadu, lebo na to som az teraz prisiel a povazujem to za surne, lebo ak sa nemylim Lynxheli uz tu suciastku nevyraba. Ide o ramena unasaca vrtulkoveho mechanizmu: Příloha: tail lever Protos 500.jpeg [ 3.81 KiB | Zobrazeno 14561 krát ] To originalne rameno je slabe, na zataz sa zdeformuje, ohyba. Funkcne to samozrejme je, no nie je stopercentne riesenie, s tymto chvost nikdy sa stopercentne drzat nebude, vzdy bude mat nejake a v dobrom pripade iba drobne neduchy teda. To je tuhy a precizny vyrobok, existuje v cervenom, striebornom a ciernom prevedeni; LX0735, LX0734, LX0880: Příloha: Příloha: Da sa to este kupit na par miestach, napriklad: http://www.worldofheli.de/lynx/protos/p ... --pro.html https://www.rcheli-store.de/RC-Helicopt ... 089&p=1089 Cena je taka, ..bez postovne by bolo lepsie , no okrem toho ziadny iny kovovy tuning na Protos nie je potrebne. ........ Inac ta suciastka uz je 'na veky', musi byt velmi nestastna havaria, ked sa to pokazi, jedine vodiace skrutky sa mozu casom opotrebovavat, tie sa da vymenit na originalne-protosacke. |
Autor: | helipali [ pát 29.03.2019 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Protos 500 pokračování |
A je to tu: Příloha: Dnes som aj vyskusal, super. Pred tym chvost vzdy mal drobne vykyvy, nech som s tym robil cokolvek a teraz sa drzi pekne, ziadne vykyvy, ziadne trasenie, je radost na to aj pozerat. |
Stránka 72 z 74 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |