Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 457 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: čtv 25.04.2013 21:08 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 12.1.2013
Příspěvky: 1406
Bydliště: Pardubice
Jo myslel jsem ty co má Petr.. No podle mě když bude užší servo tak tím pádem bude výstupní hřídel blíže k bočnici a tím bude páka více čouhat z rámu a půjde dát více ° .

_________________
Goblin 500 K-BAR@MiniProtos Spirit@Sniper II Spirit@Heli-X4 simulator@Taranis RC@ www.arcitimer.com


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: čtv 25.04.2013 21:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.10.2007
Příspěvky: 2807
Bydliště: Český Těšín
jj, logická úvaha :wink: najdi si katalogové rozměry serv a koukni kde je osa páky od kraje krabičky a bude jasno, no i na HK se dají koupit dobrá serva, ale tady to se mohlo přehlédnout.

_________________
Chase360 SniperII LA 700 Agile 7,2 Rytmus Max
http://petrct.rajce.idnes.cz/
http://www.helitesin.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: čtv 25.04.2013 21:22 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 12.1.2013
Příspěvky: 1406
Bydliště: Pardubice
No podle rozměrů mám střed hřídele od vršku škatulky 8mm a ty 6,9mm ale vychází ti to celkově lépe protože máš to servo o dost menší a máš díky tomu tu hřídel blíže bočnici.. Kluci díky moc!! Toto jsem trošičku podcenil :? a musím vybrat jiná serva u kterých to vyjde lépe..

_________________
Goblin 500 K-BAR@MiniProtos Spirit@Sniper II Spirit@Heli-X4 simulator@Taranis RC@ www.arcitimer.com


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: úte 30.04.2013 21:06 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 7.10.2011
Příspěvky: 69
Já byl při nastavování taky docela překvapený rozsahem cykliky a kolektivu. Vychází mě to na cca 8° a 12° kolektivu, serva SAVÖX. Dorazy pák serv jsou tak akorát protože pokud bych ještě prodloužil páky tak stejně budou výchylky limitované cyklikou - v některých místech se už cyklika tře o hl. hřídel.

_________________
TREX 600N HC3SX, Sniper II HC3SX, TREX 450SE, Futaba T10 CG a nějaké to letadlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: úte 30.04.2013 21:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5491
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Já to zase nedovedu posoudit z pohledu nějaký tvrdší akrobacie. Takhle, jak to je, mne to stačí. Tedy vlasně ne, já trošku na agilitě ubíral.

Rám by úprvy snesl a deska cykliky taky .... ale ..... Snajpr je lehoučkej a otáčí se okolo příslušných os dooost ochotně. Tedy dle mého. Jen je vidno, že to je pořád pádlový vrtulník, s úpravou jen toho "nejnutnějšího" na použití bezpadlové hlavy.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Naposledy upravil OPR dne ned 30.06.2013 15:21, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: stř 01.05.2013 10:19 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 7.10.2011
Příspěvky: 69
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s chováním SniperaII. Listy mám EDGE473, vrtulkové listy LAHELI. Zatím jej nastavuju a testuju ale trochu se mě nezdá chování vrtulky. Když mám menší otáčky, dám rychlou levou piruetu a zastavím tak překmitne tak 30-40°. Při vyšších otáčkách to už nedělá. Servo mám SAVÖX 1357, mechanika jde lehce, kontroloval jsem rozsah náběhu a je to podle návodu. Vychází mě z toho velký náběh listů při nízkých otáčkách (ale zase jsou podle návodu) anebo slabé servo. Teď už mám nastavení IDLE I jak mě to celkem vyhovuje a musím říct že pocit z létání je moc příjemný. Na takové to pohodové polétání je při malém větru příjemnější než 600N.

_________________
TREX 600N HC3SX, Sniper II HC3SX, TREX 450SE, Futaba T10 CG a nějaké to letadlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: stř 01.05.2013 10:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5491
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
No, ono je to těžké.

Pokusím se to vysvětlit tak jak to prozatím chápu já. Vůbec to nemusí být správně třeba mne někdo opraví a já si nasypu popel na hlavu.

No jde o to, že snajpr abys dodržel přibližnou pravoúhlost pák v řízení vyrovnávacího rotou vychází pak kvůli tomu nějaký pracovní střih vrtulky. Tenhle střih nebo spíš pracovní úhel náběhu listů vrtulky může zrovna být lepší pro otáčky rotoru při kterých se létá sportovněji nebo i nějaká akrobacie. To znamená že na hlavním rotoru točíš třeba 2000ot/min a tomu nějak odpovídá onen pracovní střih vrtulky. V momentě kdy přepneš na nízké otáčky zvětšíš rekační moment od nosného rotoru ale zároveň tím snížíš účinnost vrtulky. To znamená dvě věci. Zmněnil jsi poměr velikosti reakčního momentu od rotoru a snížil jsi schopnost vrtulky reagovat. Skoro bych se s Tebou vsadil, že na jednu stranu to zastavení je tak jak má být bez žádných překmitů. A na tu druhou to je to co popisuješ - tedy s tím překmitem.

Řešení jsou dvě. Jendo bych Ti doporučoval a to druhé ne.

To první je dopručení je ...... na ty otáčky při ktrých létáš sporotvněji nebo i nějakou akrobacii tak do těchto otáček poouváním serva po trubce nalaď oné zastavování vrtulky tak aby bylo na obě strny co nejpodobnější. Tím posunem serva po trubce nastvíš nějaký nejoptimálnější pracovní střih vrtulky.
Ovšem to bude platit pro tyto konkrétní otáčky nosného rotoru. Na těch nízkých to bude sice o trošíčku lepší ale bude to dělat pořád.

Druhé doporučení je vyladit délku táhla pro tyto nízké otáčky tím samým postupem jako jsem psal prve, tedy posunem serva po ocasní trubce ..... jen to má ten nežádoucí oučinek to, že to samé co se děje teď na nízkých otáčkách ...... se bude dít na těch vysokých :lol: :lol:
Já jsem se s tím taky trošku trápil a nastavil nějak ocas k těm vyšším otáčkám ( mám totiž tři plyny ) ale vzhledem k tomu že mám rád i velmi nízké otáčky , nijak jsem to nedotahoval k dokanlosti.

No a zbytek je na Tobě. :D

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: stř 01.05.2013 12:03 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 7.10.2011
Příspěvky: 69
Dík, ano, tak to je, jedna strana je dobře. Trochu jsem zvedal otáčky a zlepšilo se to. U Trexe jsem nastavil 3 cm střih a bylo to v pohodě. Nižší, vyšší otáčky a nic takového nepozoruji. Je fakt že tam je Futaba BLS servo. Napadá mě jestli by to nezlepšilo jiné výkonnější servo.

_________________
TREX 600N HC3SX, Sniper II HC3SX, TREX 450SE, Futaba T10 CG a nějaké to letadlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: stř 01.05.2013 12:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5491
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Nevím, možná se trošku něco zlepší ale to musíš zvážit jak moc Ti tohle otrvuje život. Podle mne jsou nízké otáčky takovej dost specifickej letovej režim, kde je spoustu věcí jinak. No a to že mi v nich nechodí úplně OK vrtulka po zastvení je něco s čím sem se smířil. Protože když pak přepnu na normální otáčky funguje tak jak má.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: stř 01.05.2013 12:31 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 7.10.2011
Příspěvky: 69
Možná jsem čekal že ten letový projev bude ve všem lepší než Trex.

Normal 1550 ot/min
1 plyn - 1950 ot/min (při těchhle to pozoruju)
2 plyn - 2450 ot/min

_________________
TREX 600N HC3SX, Sniper II HC3SX, TREX 450SE, Futaba T10 CG a nějaké to letadlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: stř 01.05.2013 13:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5491
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
No je tu jedna věc, tý se říká fyzika a tu změnou výrobce neočůráš. Prostě:

Mechanicky perfektně nastvenej vrtulník může být POUZE pro jedny specifické otáčky nosného rotoru a nebo jeden cílený letový režim.

A no tom celém se to vše otáčí.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: sob 15.06.2013 12:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2008
Příspěvky: 1665
Bydliště: Kralupy n.vlt
Obrázky: 13
Ahoj.Dlouho jsem koukal po LA700 ale neměl bych na baterky.Ve čtvrtek jsem viděl v Klecanech lítat snipera.Vyskytuje se jeho majitel tady na foru?Zajímalo by mě osazení jeho vrtulníku.Neměl jsem čas se dát do řeči.Pospíchali jsme domů.A taky po tom co dolítal už jsem nějak neměl slov 8O

_________________
T8FG-maxiRicco,Trex 450,550,LA SNIPER II,f3k Thowt,E revo,SUMMIT
http://dagx.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: ned 16.06.2013 11:56 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 17.2.2010
Příspěvky: 226
dagx píše:
Ahoj.Dlouho jsem koukal po LA700 ale neměl bych na baterky.Ve čtvrtek jsem viděl v Klecanech lítat snipera.Vyskytuje se jeho majitel tady na foru?Zajímalo by mě osazení jeho vrtulníku.Neměl jsem čas se dát do řeči.Pospíchali jsme domů.A taky po tom co dolítal už jsem nějak neměl slov 8O

To jsem mohl být já. Ve čtvrtek tam moc lidí nebylo, nejezdili jste vzadu s autama?
Výbavu mám motor NEU 1706/1.5Y, regulátor Roxxy 960-6, serva Savox 1250MG/1257MG, bezpádlo Spirit, listy MSC Champion.
Zdeněk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: ned 16.06.2013 12:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2008
Příspěvky: 1665
Bydliště: Kralupy n.vlt
Obrázky: 13
Díky.Koukám že jsi z Dačic.Já původně taky.Mám tam a ve Slavonicích dost příbuzných.Jo byli jsme zkusit auta na trati.Lítáš moc hezky a bylo vidět že vrtulník je dobře osazenej.Nic většího než 550 už bych neuživil a sniper bude pro mě to nejlepší.Takovej větší maxir :) Zatím jsem bezpádlo neměl a měnit to asi nebudu takže sniper bude taky s pádlama.Tvého snipera jsem viděl jak lítá a proto se ptám protože ne vždy se rady na internetu vyplatily.
Miloš

_________________
T8FG-maxiRicco,Trex 450,550,LA SNIPER II,f3k Thowt,E revo,SUMMIT
http://dagx.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sniper II 2011
PříspěvekNapsal: ned 16.06.2013 13:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 17.2.2010
Příspěvky: 226
V Klecanech bývám přes týden často, se stav a prohlídneš si ho. V Dačicích, pokud sem občas jezdíš, chodíme každou sobotu na letiště a můžeš tu vidět další dva Snipery, jeden je pádlovej.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 457 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz