RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

Baterie proTrex 500
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=105&t=31437
Stránka 2 z 5

Autor:  OPR [ pon 06.09.2010 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

raging píše:
Mám G3 taky v pětistovce,vhodnější baterky snad už ani do rexe 500 nejsou,tady není co řešit :!:


ano tak to prostě je....... o loterii se u Gétrojek hovořit nedá, která by mohla odrazovat od jejich pořízení.

za sebe G3
ale jak říkám někdo je spokojený zase s jinym výrobcem - tady je to o tom kolik jsi ochotnej investovat. a odkud budeš aku pořizovat.

Nic víc, nic míň. 8)

Autor:  emf [ pon 06.09.2010 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Baterie proTrex 500

Troll píše:
A jaký máš nabíječ? Těch 5C představuje u Tebou zmiňovaných baterek 13A a výkon cca 325W. Nabíječů co tohle udýchají zatím ještě moc není. :( .



nabíjení je v klidu cca 11min,nabiječ je EOS 0610iNET ...kdyz nabijim na letisti víc než 4x tak radeji nastartuju :o)

Autor:  emf [ úte 07.09.2010 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

OPR píše:
za sebe G3
ale jak říkám někdo je spokojený zase s jinym výrobcem - tady je to o tom kolik jsi ochotnej investovat. a odkud budeš aku pořizovat.

objednám skoro určitě zvenku- cenový rozdíl tam je.. :o)

Autor:  OPR [ stř 08.09.2010 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

emf píše:
OPR píše:
za sebe G3
ale jak říkám někdo je spokojený zase s jinym výrobcem - tady je to o tom kolik jsi ochotnej investovat. a odkud budeš aku pořizovat.

objednám skoro určitě zvenku- cenový rozdíl tam je.. :o)



ááá tak ještě jeden poznatek - :-)
Jak sme se tu prve hádali kdo to má líp s jakejma AKU vyvážený - tak sme totiž (teda já) zapoměl na jednu důležitou věc.
On je totiž dost zásadní ba dokonce propastnej rozdíl ve verzích.
ESP je totiž na tom v poměru vyvážení nejhůře. :-D
proto si majitelé "ESPéček" pochrochtávaj s aku 3.0 Ah :) a mě nemohlo vlézt za boha do hlavy proč, kdýž já chrochtám s 2.6Ah. :D
A důvod je jednoduchý.
T500 neni jako T500 8O a vvvvoo vovvo tom to je pšátelé :mrgreen:

Autor:  raging [ stř 08.09.2010 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám zrovna espéčko a chrochtám si s 2,6 Ah taky :D

Autor:  OPR [ stř 08.09.2010 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

raging píše:
Já mám zrovna espéčko a chrochtám si s 2,6 Ah taky :D


Tak to budeš nějakej divnej ESPéčkař :D .
Páč.... od lidí slyšim (i tady na foru) že jak tam maj ten kardan s tim plechovym domkem vrtulky tak se ne a ne dobře dovážit.
Leda že bys podváděl a měl v kabince schovaný nějaký to Pb na dovážení :-)

To bych se pak nedivyl že taky pochrochtáváš :mrgreen:

Autor:  raging [ stř 08.09.2010 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Asi máš pravdu,páč si s těžištěm nijak nelámu hlavu :D

Autor:  OPR [ stř 08.09.2010 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

raging píše:
Asi máš pravdu,páč si s těžištěm nijak nelámu hlavu :D


počkej já myslym vrtulník..... tvoje nadváha / uložení těžiště mě ani moc taq nezajímá :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  raging [ stř 08.09.2010 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

I TY humoristo jeden :lol: netrpím nadváhou :D

Autor:  Kenny McCormick [ stř 08.09.2010 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

OPR píše:
Páč.... od lidí slyšim (i tady na foru) že jak tam maj ten kardan s tim plechovym domkem vrtulky tak se ne a ne dobře dovážit.
Kto to pisal?
Plastovy domcek a hlinikovy bude myslim hmotnostou veeelmi podobny. Skor tam bude robit vahovy rozdiel tych 5ks lozisk naviac oproti remienku.

Autor:  OPR [ čtv 09.09.2010 8:34 ]
Předmět příspěvku: 

Kenny McCormick píše:
OPR píše:
Páč.... od lidí slyšim (i tady na foru) že jak tam maj ten kardan s tim plechovym domkem vrtulky tak se ne a ne dobře dovážit.
Kto to pisal?
Plastovy domcek a hlinikovy bude myslim hmotnostou veeelmi podobny. Skor tam bude robit vahovy rozdiel tych 5ks lozisk naviac oproti remienku.


Nooo..... keny nevým přesně co dělá ten rozdíl že to hmotí jinak ale ona i ta torzní tyč kerá nese toč. moment oproti řemínku je poněkud "tlustá" :)
dálší věc co je navíc oproti řemínku tak jsou plast. převody. Ano u řemínku je na ocase řemenička ale v součtu ty plast. převody budou těžší.
Pak tebou dále zmiňovaná ložiska "navíc"
ESP je prostě oproti řemínkové verzi holt těžší na chvost. A musej se vozit AKU s větší kapacitou.

Jinak poslední dobou si pohrávám s myšlenkou že bych rexovi k vánocům pořídil právě zmiňovaný konverzní set na "kardan" :D
Mohl bych uživatele "kardanů" na T500 poprosit o uživatelské info?
Jak moc se projeví vlastnosti, jak moc to leze do peněz (provz , nikoli pořízení) co převody a travička, jestli se malinko sníží hlučnost, samozřejmě mě zajímá i úspora el. energie (to abych udělal p. Bursíkovy radost :-D )
a jestli se musí někde něco dodělávat. - vzpomýnám si na jeden případ kdy si někdo stěžoval na vůli v převodech torzní tyče, respektive že se samovolně popovytáhla ocas. trubka z nosníku. Co je na tom pravdy nevím ale pokud k tomu máte někdo nějaké info - budu rád

s pozdravem Ondra 8)

Autor:  raging [ čtv 09.09.2010 9:32 ]
Předmět příspěvku: 

Mám kardan na všech Rexech vyjma 250;jedná se o velmi spolehlivý pohon zadní vrtulky,ale....něco za něco.Při sebemenším kontaktu s např,drnem,odejde vždy přední převod.Škoda za cca 500 ká. Bez vrtulky.
Že by byl kardan tišší,to bych neřekl,ba právě naopak.Logicky ani nemůže,přibylo ozubených převodů a ty jsou slyšet.
Co se týče těžiště,o tom nemá cenu debatovat.
Pokud se někomu povytáhla ocasní trubka,nejšpíš ji neměl dotaženou
:!:
A co je na kardanu nejlepší?Nevytváří statickou elektřinu a dobře vypadá :P

Autor:  vaio [ čtv 09.09.2010 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

Provedl jsem konverzi z řemínku na kardan a musím uznat, že z pohledu mých "dovedností" jsem nic nepoznal. Je pravdou, že kardan je o něco hlučnější než řemen, asi to má i o něco menší spotřebu - po vypnutí motoru se déle dotáčí hlavní rotor. Měl jsem i havárii jen z důvodu kardanu - málo utažená ocasní trubka, která se povysouvala tak dlouho, až se rozpojil náhon kardanu - samosebou za letu. Teď už to mám pojištěné šroubkem.

Když to shrnu:
Pokud nelítáš velmi pokročile, tak přestavbou z pohledu letových vlastností nic moc nezískáš. Bude to hezčí a in. Přirovnal bych to k materiálu listů ocasní vrtulky - když sundáš plastovou a dáš karbonovou, poznáš rozdíl?

Autor:  OPR [ čtv 09.09.2010 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Díky mockrát za reference. Tak drobet jsem si myslel že přstavba na "kardan" je zbytečná. A v konečnym součtu vydaných love je to silně "nerentabilní". :-)
Třeba v porovnání s T600 kde kardan má blahodárné až skoro zázračné účinky. (neberu v potaz konstrukční provedení to je kapitola sama pro sebe)

Pánové klobouk dolu - vytmavili jste mi to dobře - asi jsem to viděl dost "růžově" :?

to vaio

"......Přirovnal bych to k materiálu listů ocasní vrtulky - když sundáš plastovou a dáš karbonovou, poznáš rozdíl?...."


No vidíš to a tady zrovna jsi vedle jak ta jedle. :)

poznám to ;-) jednak vrtulka začla bejt ostřejší a lépe zastavuje a za druhé jsem s karbonovou vrtulkou mohl zvednout hodnotu zisku gyroskopu. Takže pro mne CF "vrtulka" byla 100% přínosem

plastovou vrtulku osazuji jen už v případě když helinu zalétávám po ráně - tam ta exponovanost k zkur.... vrtulky je dost vysoká. takže když drbnu s plastvou - sem sice nasr.... ale vem ji čert. ;-)

Ondra 8)

Autor:  OPR [ čtv 09.09.2010 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

a eště jednu výhodu má CF vrtulka. když jsem startoval a sedal z travnaté plochy tak plast. vrtulky se po nějaké době sama na konci tak drobet roztřepila. Aniž bych škrtnul o zem.
S CF vrtulkou mám nalítáno zhruba 2x tolik co s plastovou a jediný co s tou CF občas udělám je to že ji umeju od trávy a zelený barvy. Páč každej správnej vrtulníkář má zelenej ocas :mrgreen: :mrgreen:

takže zase nějaká ta kačka doma :-)

Stránka 2 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/