Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Logo 400 nebo T-rex 500ESP
PříspěvekNapsal: úte 17.08.2010 10:42 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.5.2010
Příspěvky: 62
Bydliště: Liberec
Jsem lehce pokrocilý začátečník a dospěl jsem k názoru ze nutně potřebuji větší heli, nyní "létám" s Maxirem SE. Rozhoduji se mezi T-Rexem 500ESP Super Combo (kit včetně veškeré elektroniky) a Logem 400 s Hacker Motorsetem, 3xHS-5245 MG,Spartan DS760 + SAVOX SH-1290MG. Každá varianta mě vyjde na +-13000. Zajímaly mě názory na odolnost, kontrukční provedení, letové vlastnosti, opotřebitelnost provozem ,možnosti a kvalita elektroniky, pohonu atd. Nechci porovnávat z hlediska ceny náhradních dílů. Předem díky za názory.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.08.2010 11:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5679
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Promiň že hned první přízpěvek bude silně mimo téma a jiní mě odsoudí k trestu smrti ale z těhlech dvou bych si osobně vybral toto

http://www.telink.eu/cz-detail-101653-t ... 21005.html :wink:

(PS: nikomu reklamu nedělám - odkaz je jen čistě ilustrativní :D nebo jak se to píše ;-) )

.... už držim hubu :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.08.2010 11:25 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.5.2010
Příspěvky: 62
Bydliště: Liberec
OPR píše:
Promiň že hned první přízpěvek bude silně mimo téma a jiní mě odsoudí k trestu smrti ale z těhlech dvou bych si osobně vybral toto

http://www.telink.eu/cz-detail-101653-t ... 21005.html :wink:

(PS: nikomu reklamu nedělám - odkaz je jen čistě ilustrativní :D nebo jak se to píše ;-) )

.... už držim hubu :-)



Z toho bych uz mel asi trochu dost strach...Ale je nadhernej, to jo...


Nahoru
 Profil