RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
HK 500GT - potrebne upravy http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=105&t=25793 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | nostromo [ pon 08.02.2010 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | HK 500GT - potrebne upravy |
Kamarad mi prinesl na slozeni a zalet HK 500GT Chci se zeptat Vas, kdo tento stroj letate, co vsechno mam vymenit. Projizdel jsem zdejsi vlakna a zminky byly jen o par sroubcich. Diky za pomoc |
Autor: | dj_krata [ pon 08.02.2010 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HK 500GT - potrebne upravy |
nostromo píše: Kamarad mi prinesl na slozeni a zalet HK 500GT Chci se zeptat Vas, kdo tento stroj letate, co vsechno mam vymenit. Projizdel jsem zdejsi vlakna a zminky byly jen o par sroubcich. Diky za pomoc
souhlasim nic jsem na teto heli pro letu schopny stroj nemenil jen pro jistotu sroubky v rotorech a rotorove listy jo a vymenil jsem VOP a SOP,drzak serva(vse jsem si vyriznul z uhliku),az tedka jsem si koupil jen tak.... upgrage kov.domecek vrtulky... jinak urcite rozebrat rotorovou hlavu a zalepit vsechny sroubky. |
Autor: | 1ondra9 [ pon 08.02.2010 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HK 500GT - potrebne upravy |
nostromo píše: Kamarad mi prinesl na slozeni a zalet HK 500GT Chci se zeptat Vas, kdo tento stroj letate, co vsechno mam vymenit. Projizdel jsem zdejsi vlakna a zminky byly jen o par sroubcich. Diky za pomoc
Asi mi nepřísluší sem vůbec psát - jelikož HK500GT nevlastnim ale přez to to zkusim......... Být tebou (což nejsem) tak bych vyměnil příčnou hřídel .......... (pro sichr) ta hlavní by snad měla bejt v poho a pak rychle se točící ložiska šup s nima ven !!!!!! a vyměnit za něco co výdrží připomíná ložisko !!!!!! |
Autor: | nostromo [ pon 08.02.2010 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HK 500GT - potrebne upravy |
1ondra9 píše: nostromo píše: Kamarad mi prinesl na slozeni a zalet HK 500GT Chci se zeptat Vas, kdo tento stroj letate, co vsechno mam vymenit. Projizdel jsem zdejsi vlakna a zminky byly jen o par sroubcich. Diky za pomoc Asi mi nepřísluší sem vůbec psát - jelikož HK500GT nevlastnim ale přez to to zkusim......... Být tebou (což nejsem) tak bych vyměnil příčnou hřídel .......... (pro sichr) ta hlavní by snad měla bejt v poho a pak rychle se točící ložiska šup s nima ven !!!!!! a vyměnit za něco co výdrží připomíná ložisko !!!!!! Kdyby to bylo na mne, tak to rovnou vyhodim. Uz jen gyro za cca 15 dolaru me desi, ale je to kamaradova volba. |
Autor: | zdendys [ pon 08.02.2010 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych to poskládal tak jak to je, třeba dopadne nějak podobně - "Rozhodl jsem se vykašlat se na heli. Nemám na to čas ani náladu se učit něco nového." http://www.rcmania.cz/modules.php?name= ... ht=#335650 A nemusí potom třeba litovat vyhozených 20 litrů za origo heli... |
Autor: | nostromo [ úte 09.02.2010 0:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdendys píše: Já bych to poskládal tak jak to je, třeba dopadne nějak podobně -
"Rozhodl jsem se vykašlat se na heli. Nemám na to čas ani náladu se učit něco nového." http://www.rcmania.cz/modules.php?name= ... ht=#335650 A nemusí potom třeba litovat vyhozených 20 litrů za origo heli... Nesmis se tak rychle vzdavat, cena opravy bude nula, nula prd. Bez nehod to proste nejde, mohl bych vypravet. To k tomu proste patri. |
Autor: | Bizon [ úte 09.02.2010 0:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na RCGroups píšou že před letem se má vyměnit/vytunit: -zadní mechanika -držák vrtulkového serva, -příčná hřídel -tlumící gumy Některé z těch problémů sice už prý odstranili takže nemusí být třeba to měnit, ale pak zas někdo psal že je neodstranili tak uplně, takže to chce minimálně zkontrolovat. nostromo píše: Nesmis se tak rychle vzdavat, cena opravy bude nula, nula prd. Bez nehod to proste nejde, mohl bych vypravet. To k tomu proste patri.
Přesně tak, nemusíš to hned vzdávat. Klidně to nech nějakou dobu odležet, ony ty pády jsou někdy celkem psychicky náročné a člověk na vrtulník může docela zapšknout. Ale časem ti to zase začne vrtat hlavou že bys to mohl aspoň trochu dát do kupy, pak že bys to mohl trochu seřídit, a když už je to seřízené tak to přece nenecháš ležet na skříni! Taky teď v té zimě to není uplně to pravé, já chodím lítat spíš z principu a ukojit svoji touhu prohánět něco po obloze. Počkej si na jaro, to člověka hned víc baví... |
Autor: | Mikelo [ úte 09.02.2010 0:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
HK ve velikosti 500?! Stačilo mi 450. Zdvořile, ale neoblomně, bych se na něco vymluvil. |
Autor: | Drop [ úte 09.02.2010 8:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdendys píše: Já bych to poskládal tak jak to je, třeba dopadne nějak podobně -
"Rozhodl jsem se vykašlat se na heli. Nemám na to čas ani náladu se učit něco nového." http://www.rcmania.cz/modules.php?name= ... ht=#335650 A nemusí potom třeba litovat vyhozených 20 litrů za origo heli... Hlavu vzhůru chlape, to k tomu prostě patří, nebudeš lítat, nebudeš padat a ani investovat.Až s tím začneš poletovat, tak tě to začne opravdu bavit Poznáš ten pocit, který nás tu všechny spojuje |
Autor: | 1ondra9 [ úte 09.02.2010 9:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drop píše: ................. tak tě to začne opravdu bavit Poznáš ten pocit, který nás tu všechny spojuje
Toť pravdivá slova........ tohle by se mělo tesat zlatym písmem někam do budru aby to vydrželo hodně dlouho čitelné ......... |
Autor: | Stuclik [ úte 09.02.2010 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze, vzhledem k tomu, ze jsem HK500GT o víkendu konečně uspokojivě zprovoznil: Aby to bezpecně letělo: - zkontrolovat, jestli jsou v gripech ocasni vrtulky axialni loziska (muj nemel, ted uz by mely mit vsechny) - drzak ocasniho serva vymenit za carbonovy (na HC jako nahradni dil, nebo origo T-Rex) - urvat "prilepeny" koncovky na podperach ocasni trubky a prilepit je - lepidlem - kontrola hridelek (u ocasni vrtulky jsem ji mel z vyroby krivou) - kontrola vule mezi aurototacnim kolem a prevodem vrtulky (mel jsem ji moc velkou -> profrezovani otvoru pro montaz drzaku ocasni trubky) - rozebrat hlavu, namazat axialni loziska (byla naprosto sucha) - pro klid v dusi vymenit sroubky v gripech za pevnostni Aby to bylo lepší: - SOP za carbonovou (ta plastová je tak ohebná, že vrtulku moc neochrani) - zkontrolovat vule v tahlech na hlave (kulicky a koncovky maji lehce variabilni velikost -> vaklajici se koncovku vymenit za koncovku co jde jinde ztuha) - kovové páky mixéru a kompenzatoru (plastove se desne ohybaji) - vymenit tlumici gumy (jsou moc siroke, ale zatim jsem nedelal) Aby to bylo pünktlich: (zatim jsem nedelal) - vlozka jednosmerneho loziska za origo T-rex (na HK ma mensi prumer (pry) a proto se na ni lehce vikle kolo autorotace (zatim jsem resil vrstvou izolepy)) uffff |
Autor: | nostromo [ úte 09.02.2010 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky vsem za reakce. Kdyz to tak ctu, tak jsem stavebnici radeji vratil, protoze by to bylo na dlouho. Jeste jednou diky za pomoc. |
Autor: | Stuclik [ úte 09.02.2010 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
nostromo píše: Diky vsem za reakce. Kdyz to tak ctu, tak jsem stavebnici radeji vratil, protoze by to bylo na dlouho. Jeste jednou diky za pomoc.
Souhlasím, coby zkušený vrtulníkář by ses u toho tak maximálně nas*** a zabil kopec času. Já coby heli začátečník jsem po počáteční frustraci celkem rád že HKčko mám, protože po tolika hodinách strávených šťouráním v tom (nechci říct) krámu vím jak se jednotlivy díly jmenují česky, anglicky, vím rozdíl mezi slovy shim a washer, co to je slop a play, vím kde je jaká součásta a jak se projevuje zmrvení něčeho tam i onam - zkušenosti k nezalacení. A to myslím vážně. Suprovej výukovej kit pro heli mechanika |
Autor: | eco [ úte 09.02.2010 12:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stuclik píše: nostromo píše: Diky vsem za reakce. Kdyz to tak ctu, tak jsem stavebnici radeji vratil, protoze by to bylo na dlouho. Jeste jednou diky za pomoc. Souhlasím, coby zkušený vrtulníkář by ses u toho tak maximálně nas*** a zabil kopec času. Já coby heli začátečník jsem po počáteční frustraci celkem rád že HKčko mám, protože po tolika hodinách strávených šťouráním v tom (nechci říct) krámu vím jak se jednotlivy díly jmenují česky, anglicky, vím rozdíl mezi slovy shim a washer, co to je slop a play, vím kde je jaká součásta a jak se projevuje zmrvení něčeho tam i onam - zkušenosti k nezalacení. A to myslím vážně. Suprovej výukovej kit pro heli mechanika Souhlasím s tím naučením, jinak já jsem měnil jen příčnou hřídel, zadní vrtulku jsem rozchodil celkem dobře-jde lehce ale bez vůlí a směrovku jsem dělal uhlíkovou kvůli váze-mám jen 6S2200 a ty jsou moc lehké. Jinak jsem spokojený.Na naučení visení a normálního lítání je to dobré. |
Autor: | Kenny McCormick [ úte 09.02.2010 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stuclik píše: Suprovej výukovej kit pro heli mechanika
Suhlas. Aj to treba vediet. A ked to dam dokopy, aj lietat to bude urcite celkom slusne. Ked si potom kupim hoci len t-rexa a objavia sa mi nejake problemy, napr. nejake vibracie, najdem si chybu sam a to urcite rychlejsie ako keby som s nim aj zacinal. A nemusim hned za niekym skusenym utekat a otravovat ho s kazdou blbostou... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |