RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

T-rex 500 ESP
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=105&t=25485
Stránka 5 z 23

Autor:  tomasv [ sob 13.03.2010 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

Napíše mi někdo kolik dobíjí do baterie po 6ti minutách letu. Nejde o žádné 3D. Díky

Autor:  Beep [ sob 13.03.2010 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ptáš se na blbosti, velice záleží na stylu lítání, jednou 1760, jindy 1960mAh, už přestan špekulovat a chovat se jako osel. Pokud nevíš tak si hod korunou a máš rozhodnuto hned.

Autor:  Drop [ sob 13.03.2010 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

tomasv píše:
Napíše mi někdo kolik dobíjí do baterie po 6ti minutách letu. Nejde o žádné 3D. Díky


Let 6,5minuty osmiček na baterii 6S 22.2 2500mAh 25C MegaPower zůstatková kapacita 30 - 40% Nikdo ti nenapíše přesnou hodnotu.Osobně bych na T-Rexe 500 méně jak 2500mAh nechtěl.Je to o volbě a penězích.Zrovna mi jdou dvě baterie MegaPower z USA.Vlastnim 3ks a naprostá spokojenost.Posledně jsem létal v hale 6,5min, při nabíjení vykazovala bateriie ještě 55% kapacity! :wink:

Autor:  tomasv [ sob 13.03.2010 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

Drop, díky, stačí.

Autor:  Rici [ sob 13.03.2010 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě je zbytečné mít větší a těžší baterku když jí pak člověk lítá na 60%.

Autor:  Beep [ sob 13.03.2010 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

S Lipo je to tak, že pokud odebereš 25% kapacity a 75% v nich zůstane, tak takovýchto cyklů vydrží baterie cca 6000, pokud to obrátíš a budeš odebírat 75% kapacity a 25% v nich zůstane, tak takových cyklů vydrží pouze 600, pokud budeš odebírat ještě víc počet cyklů nadále poklesne. Pokud se ti podaří je vybít na nulu tak se nafouknou a je to jejich konec.

Autor:  Rici [ sob 13.03.2010 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

Je sice pravda, že když se vybíjejí méně vydrží více cyklů, ale já si myslím, že je lepší mít raději lehčí baterky, vybíjet je více a klidně je za sezonu intenzivního lítání odrovnat a na další sezonu si pořídit nové. Stejně časem stárnou a než bys využil těch 6000 cyklů tak ti odejdou věkem.

Autor:  zdendys [ ned 14.03.2010 0:57 ]
Předmět příspěvku: 

Rici píše:
Je sice pravda, že když se vybíjejí méně vydrží více cyklů, ale já si myslím, že je lepší mít raději lehčí baterky, vybíjet je více a klidně je za sezonu intenzivního lítání odrovnat a na další sezonu si pořídit nové. Stejně časem stárnou a než bys využil těch 6000 cyklů tak ti odejdou věkem.

Proč věkem?
Dyť to máš při průměrné době letu 6 min, jen 600 hodin lítání :)...

Autor:  Beep [ ned 14.03.2010 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

To jsem nepsal kvůli 600 cyklům, ale je to přímá úměra, pokud budeš vybíjet na 95% tak se třeba nedožijou ani 60 cyklů, mám baterky Uni 2200 do Trexe 500 a jsou 3 roky a stále je tvrdost dobrá a 6min letu.
to zdendys
ono je rozdíl jestli 6 min nebo 7 minut, ta minuta je nárust času o cca 15%.
Pokud něco trénuješ tak ta minuta je znát.
Ale koukám že jsou tu samý borci s 3D masters pro které je 50gramů příliš.
Chytrému napověz .....

Autor:  Drop [ ned 14.03.2010 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

Beep píše:
To jsem nepsal kvůli 600 cyklům, ale je to přímá úměra, pokud budeš vybíjet na 95% tak se třeba nedožijou ani 60 cyklů, mám baterky Uni 2200 do Trexe 500 a jsou 3 roky a stále je tvrdost dobrá a 6min letu.
to zdendys
ono je rozdíl jestli 6 min nebo 7 minut, ta minuta je nárust času o cca 15%.
Pokud něco trénuješ tak ta minuta je znát.
Ale koukám že jsou tu samý borci s 3D masters pro které je 50gramů příliš.
Chytrému napověz .....


Je to paradox...někdo honí gramy na baterce.Přitom stačí mít o 20g víc na servu x 4 je to již 80g, další věc je hmotnost listů, kde neni problém u levných listů + 15g x 2 = 30g.Lehce spočteno 110g jen na pár věcech.Pak se nabízí otázka, to co tu hoši řeší, zda-li úspora na baterii 2200mAh proti 2500mAh je opravdu tak rozhodující veličina v samotné hmotnosti heli :roll:

Autor:  vepr [ pon 15.03.2010 3:05 ]
Předmět příspěvku: 

5 minut klidneho krouzeni dobijim 1300. Nepretrzita lomcovacka 2450 a po 4.5 minute jsem sel k zemi. 2600 byly prazdne i s V-barem.

Autor:  Vita_Valke [ pon 15.03.2010 6:31 ]
Předmět příspěvku: 

já lítál v 500 Flightmax 3000mAh 20C a po 6ti minutach sem dobijel cca 2500mAh, na normalni litani ta vaha vubec nebyla znat a 3D neumim

Autor:  lousek [ ned 21.03.2010 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem sestrojil rexe :) je to paráda, akorát jsem narazil na problém se zadní vrtulkou, nebo spíš se servem. Když připojím aku, tak všechna serva reagují jak mají, kromě toho na vrtulku ( to vrčí, ale nehýbe se ), ale když chci nastavit dorazy na gyru, tak to normálně jde, ale pak, když to zase vyzkouším, tak to zase nejde, nevíte čím to může být? je to v nastavení vysílače nebo gyra, nebo čím? Vysílač mám DX6i, servo vrtulky DS520 a gyro GP780. A máte někdo nějaké dobré, praktické, jednoduché a důležité rady pro zalítávání nově sestrojeného stroje? popřípadě nastavení vysílače DX6i pro rexe 500? nerad bych ho při prvním pokusu vzlétnout rozflákal.

Autor:  Beep [ ned 21.03.2010 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se heli netočí, tak vrtulkové servo vždy vypadá že moc nefunguje, je to způsobené heading lock režimem gyra. Heli je potřeba bud roztočit v ruce, což je u heli 500 trochu problematické nebo opatrně na zemi.
Jeden fígl je že zapneš heli a vrtutka musí být svisle, pak otočíš heli a odtoková hrana spodního listu se pohybuje ve stejném směru jako ocas heli.

Autor:  lousek [ pon 22.03.2010 9:13 ]
Předmět příspěvku: 

tak sem to zkoušel a vrtulka pořád stojí na mstě, nebo se možná pohybuje uplně nepatrně, že to ani nejde vidět. jestli to teda dělám správně : 1) zapnu helinu 2) nastavím vrtulku svisle dolů 3) chytnu helinu za ocas a pootočím s ní jedním směrem, ale vrtulka stojí :?: 8O a zdá se mi divné, že při každém připojení baterky mi to zapípá nastavení rega (brzda, typ modelu, atd.) je to normální, nebo to nemám ještě správně definitivně nastaveno a nějak potvrzeno??

Stránka 5 z 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/