čtv 21.06.2012 15:27
OPR píše:..... když půjdeš krůčekl po krůčku tak se na zemi dá velice dobře vysledovat co to má za tendence. Pokud budeš na zemi mírně přidávat kolektiv, uvidíš sám kam to má snahu táhnout. A nebudeš pak překvapenej, kam to najednou uskočí jako když za to vezmeš fest. To přepnutí z HL do normálu během visu může bejt taky překvápko. Tak opatrně a hlavně si na zemi uvědom kam má vrtulka foukat a na kterou stranu se má tendenci vrtulník bez vyrovnávacího rotoru stáčet.
čtv 21.06.2012 15:30
Beep píše:Máš nastavený přepínač pro autorotaci (odstavení motoru)? Měl by být na dosah třeba malíčku a v připadě problémů ho cvakneš. Takže začneš přidávat kolektiv a tím i otáčky v normálu a jakmile uvidíš že to má tendenci se to roztočit (nejde to zkorigovat vrtulkou proti) tak cvakneš autorotaci.
Autorotace ušetří spoustu peněz i při létání, pokud při pádu se ti podaří ji tam cvaknout před kontaktem se zemí, snížíš náklady na opravu o cca 30%, protože spousta škod vznikne tím jak se mlátí vrtulník po zemi vlastní silou.
Možná by nebylo od věci sem dát fotky ocasu jestli bychom tam něco neviděli.
Blbá otázka: listy vrtulky máš nasazeny správně?
čtv 21.06.2012 16:43
čtv 21.06.2012 17:43
Beep píše:ještě bych zkusil si půjčit jinou (tvrdou) baterku, pokud není ok tak může pohon neznatelně pulsovat, že to není slyšet ale gyru se to nelíbí.
čtv 21.06.2012 18:35
pát 22.06.2012 16:21
pát 22.06.2012 17:51
stř 11.07.2012 23:39
čtv 12.07.2012 7:45
čtv 12.07.2012 16:16
čtv 12.07.2012 16:26
psena píše: .... novy neznamena vzdy lepsi.
čtv 12.07.2012 20:05
OPR píše:psena píše: .... novy neznamena vzdy lepsi.
Bohužel ano
čtv 12.07.2012 20:23
čtv 12.07.2012 20:33
jose75 píše:
Mam to chápat tak,že efl má nějaké ,,mouchy"?
čtv 12.07.2012 22:16