Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 339 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21.02.2011 13:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.8.2009
Příspěvky: 3309
Bydliště: Prešov, SK
psena píše:
Proc to pises tak slozite??
:lol: :lol: :lol:
pretoze je to Ondra...
Co je jednoduche, tak zlozito...
Co komplikovane, tak priam nezrozumitelne... :lol: /nic v zlom/

Ondra, jeden mozny maly problem by som videl v moznom posunuti taziska, ktore uz vymenou remienka za kardan sa mohlo o nieco posunut.
Asi preto sa pri klasickej 500 najviac pouzivaju baterky 2200 a pri ESP 2650mAh

Tazko urcit, aku vzdialenost zvolit, na 450-tke pri pouziti len jedneho loziska nieje odporucane ho dat presne do stredu, ale posunut o 1cm blizsie k ramu.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21.02.2011 13:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5562
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
I tobě Kenny děkuji za cennou informaci ohledně těžiště. Ten rozdíl hmotnostní je zanedbatelný ...... u toho kardanu se bude muset stejně řešit těžiště znovu takže tohle beru jako něco co se sková do "větších problémů a řešení je ohledně celku samotného.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28.02.2011 17:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 973
Bydliště: Praha
Nevim kam tento dotaz dat, snad je toto tema vhodne.
Ale znicil jsem si pri nehode prevody v servu Align DS-510, koukal jsem po cenach prevodu a zjistil jsem, ze bud se prodavaji orginalni K10423TA, anebo jakasi nahrada AHSP51031T. V cem se ty prevody lisi, lze je kombinovat(v kazdem servu jine prevody), ma cenu vubec kupovat tu nahradu? A kde kupujete prevody do Align serv? Zrejme to asi koupim u Krtka, asi mi i rovnou poradi, ale proc se nezaptat i tu.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28.02.2011 19:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5562
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
........ nevím v čem je rozdíl ale vadit by to ničemu nemělo. Když to vezmeme z jiného soudku - tak savox převody taky pasujou. Takže fakt netuším. Spíš bych čekal nějakou kozmetickou :D oupravu než nějakej zásadně s funkcí neslučitelnej převrat.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 19.03.2011 15:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 973
Bydliště: Praha
Diky za odpoved, ta nahrada je asi prevod ze Savox, kterej je uplne stejnej.

Momentalne mam zavaznejsi problem :( Totalne se mi zasekl motor BL-500L, obavam se ze je to jeho konec, ale nez ho vyhodim, chci se do nej dostat a zjistit zda nejde jeste opravit. Video na rozebirani jsem nasel, ale chtel bych Vas pozadat, jestli nekdo nejde zitra do Jicina, zda by nekdo pro me nevzal 4mm hridelku, treba ohlou pricnou hridel k Trex450. Bohuzel doma sem nasel jen jednu hridelku a nemuzu ten motor rozebrat.
Pripadne ktery motor doporucujete do Trex500? Pokud mozno nejlepsi vykon/cena.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 19.03.2011 17:53 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 9.12.2009
Příspěvky: 4295
Bydliště: Brno
Ahoj, zitra budu mit sebou vsechny nahr. dily na 450 takze vcetne pricnych hrideli, ale bohuzel nemam starou. Jen novy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.03.2011 19:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 973
Bydliště: Praha
psena píše:
Ahoj, zitra budu mit sebou vsechny nahr. dily na 450 takze vcetne pricnych hrideli, ale bohuzel nemam starou. Jen novy...

Dekuji moc za nabidku, ale nove hridele je skoda :(
Nemel by tu nekdo z Prahy 4mm havarovanou pricnou hridel? Po Praze bych si pro ni prijel. Nejradeji bych uz ten motor mel rozebran, abych vedel na cem jsem a pripadne zacal shanet novej.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 28.08.2011 17:43 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 16.12.2008
Příspěvky: 382
Bydliště: Boskovice
Ahoj, dnes jsem narazil na problém, že když klesám, ani ne pomalu a ani rychle a přidám kolektiv abych zastavil, tak se to ke konci klesání tak jakoby zakymácí nebo oklepe nebo zahoupe, nevím jak to popsat. Pokud ale přidám z visu, tak to nedělá. Jen při zastavování klesání. Nikdy předtím sem si toho nevšiml, ale normální to určitě není.
Vím, že to tady někdo popisoval, ale byl to jeden příspěvek a nenašel jsem to.
Mám T-rex 500 ESP, kardan, všechno origo co bylo v setu ESP. Otáčky při tom neklesají nebo aspoň to není slyšet. Jinak se chhová normálně.

_________________
Blade 400 3D, T-rex 500 ESP, E-maxx brushless a pak mraky dalších, nevejde se mi to sem :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 28.08.2011 19:47 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 16.12.2008
Příspěvky: 382
Bydliště: Boskovice
Tak jsem procházel diskuzi a náhodou jsem na to narazil.
Byly moc dotažené listy. No, nepřipadalo mi, že by byly moc dotažené, ale povolení pomohlo.
Teď je mám tak, že když dám vrťas kolmo, tak že taktak nespadnou a drží rovně. Když vrťasem trošku klepnu, tak se složí. Po přidání kolektivu se už nezakymácí.

_________________
Blade 400 3D, T-rex 500 ESP, E-maxx brushless a pak mraky dalších, nevejde se mi to sem :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 30.08.2011 20:43 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.2008
Příspěvky: 97
Bydliště: Madunice, Slovakia
Obrázky: 21
Ahoj velmi dlho som riesil tento problem a myslel som uz ze proste rex 500 je taky az som raz na letisku spomenul tento problem a chlapec co tam prisiel mi v momente chytil gyro vymenil pasku pod gyrom mal som tam moc makku pasku odvtedy lieta ako ma ziadne otrasenie robilo mi to ked som zapumpoval kolektivom. Som nadseny ako teraz lieta.


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=48.474330,17.781455

_________________
Vbar Control - LOGO 700 XXTREME , Logo 600SX.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 14.09.2011 10:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5562
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Yopi píše:
Tak jsem procházel diskuzi a náhodou jsem na to narazil.
Byly moc dotažené listy. No, nepřipadalo mi, že by byly moc dotažené, ale povolení pomohlo.
Teď je mám tak, že když dám vrťas kolmo, tak že taktak nespadnou a drží rovně. Když vrťasem trošku klepnu, tak se složí. Po přidání kolektivu se už nezakymácí.


Tento jev zapříčiňují dvě věci - třetí to může ovlivňovat potažmo částečně řešit.

1) Utažení listů ... dvě hlediska.
Jak moc jsou listy v závěsech dotažené.
A jestli oba dva listy jsou stejně utažené.

2)
Píšeš, že máš vše origo ze stavebnice ESP. To tedy znamená, že jsi použil ty černé tlumící gumy do rotorové hlavy. Jsou na výběr ješště šedé a ty jsou měkčí - a Tvůj problém mohou také řešit.

Ta třetí věc, která to vše může "nějak ovlivnit" je navýšení pracovních otáček NR. To znamená, že zvětšíš působení odstředivé díly na tlumící segmenty v rotorové hlavě a tím umožníš jejich lepší deformaci při pracovním pohybu listu.

Ještě bych málem zapoměl :D na jednu věc, která také může daný problém řešit nebo jen částečně pomoci. Pokud žádná z předešlích "změkčovacích" procedur rotorové hlavy nepomůže je tu možnost poslední.
Tou jsou rotorové listy NR.

U nich jsou zase dva základní konstrukční prvky, které toto vše ovlivňují.
1) pružnost/tvrdost listu ....
2) váha listu - kdy při stejných (požadovaných) otáčkách na tlumící segmenty v rotorové hlavě působí o něco větší odstředivá síla a jelikož je váha listu určujícím prvkem velikosti výsledné odstředivé složky - má blahodárný vliv na jeho pohyb v polotuhém zavěšení.

Je třeba se malinko zamyslet a popřemýšlet, která z těchto variant je možná a také požadovaná.

PS: kolik točíš otáček?

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 15.09.2011 5:31 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 16.12.2008
Příspěvky: 382
Bydliště: Boskovice
Tocim 2700, ale uz to nedela, mel jsem moc utazene listy. 2700 by mnelo byt v pohode, ne?

_________________
Blade 400 3D, T-rex 500 ESP, E-maxx brushless a pak mraky dalších, nevejde se mi to sem :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 15.09.2011 8:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5562
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Záleží to od toho, co po tom požaduješ a co momentálně létáš.
Klidně by Ti mohlo stačit i míň. Ale to už je podle chuti každého, jak to chce mít agilní.
2700 ot/min je pro rychlejší akrobacii roztahanou po obloze naprosto dosačující - stačí to i na nemoc agresivní 3Dé, 4Dé a možná i na 5Dé :D

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Přesnost akrobacie T-rex 500 ESP
PříspěvekNapsal: stř 19.10.2011 17:04 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 18.8.2011
Příspěvky: 61
Bydliště: Brno
Ahoj.
Začínám akrobatit z T-rex 500 ESP. Mám nalítáno mraky hodin z Blade mCP X, takže jsi sem jistej
kam tahám a tak. Vrtulník ale lítá nějak divně nebo je to možná normální. Nevím. Zkušenost s akrobacií na tak velkým vrtulníku ještě nemám. Prostě jde o tohle. Když visím ocasem k sobě a přes kabinku to otočím na záda, tak vrťas neskončí přesně na zádech, ale mírně se nakloní doleva (z mýho pohledu doleva). No a já to musím zkorigovat, abych mohl udělat další obrat. Je to normální?
Jinak je to pádlovka s kardanem, vyváženej je dobře, točí 2500 ot.
Díky.

_________________
T-rex 450, T-rex 500 ESP, DX6i no a ňáký letadla na oddech, Blade mCP X BL, E-maxx Brushless


Naposledy upravil Lajbror dne čtv 20.10.2011 4:57, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přesnost akrobacie T-rex 500 ESP
PříspěvekNapsal: stř 19.10.2011 17:29 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.11.2010
Příspěvky: 391
Bydliště: Praha 3
Asi máš špatně seřízenou desku cykliky tj. každý servo jezdí jinou dráhu a na zádech se to pak projeví třeba tímhle náklonem. Úplně stačí, když jen během obratu se jedno servo "opozdí" a pak se zase dotáhne a vrtulník ale udělá náklon. Kolmosti páček, táhel atd. v nule beru jako samozřejmost. Druhá možnost je, že ti do boku foukl vítr... ale to bys asi nepsal na fórum. Ale určitě se tu ozvou zkušenější než jsem já, lítám vrtulníky teprv druhým rokem.

_________________
Když letadlo kouří, je to správně!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 339 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz