Autor |
Zpráva |
Lajbror
|
Napsal: stř 19.10.2011 18:28 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 18.8.2011 Příspěvky: 44 Bydliště: Boskovice
|
No ja myslim, ze kolmejc uz to mit snad nemuzu. Je to kolmy i v horni i dolni poloze cykliky. Je fakt, ze foukalo, ale jen trosku a lital jsem kolmo na vitr, tak tim by to byt doufam nemelo. A cely se to jaksi blbe klepe, ten ocas je takovej neklidnej.
_________________ DX6i + T-rex 450, T-rex 500 ESP, Blade mCP X BL, E-maxx Brushless, X-Maxx 8s.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
petrct
|
Napsal: stř 19.10.2011 18:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.10.2007 Příspěvky: 2788 Bydliště: Český Těšín
|
2500 je na trex 500 hodně málo a jestli máš řemen tak ani nemluvě začína se to dobře chovat přes 2800
_________________ Chase360 SniperII LA 700 Agile 7,2 Rytmus Max http://petrct.rajce.idnes.cz/ http://www.helitesin.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Fenius
|
Napsal: stř 19.10.2011 18:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2010 Příspěvky: 1177 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
A nehrabeš si len do toho?
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: stř 19.10.2011 19:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
No .. . 2800 točím na 450tce na plný gule Na trexu500 jsem točil 2700 jako maximální IDLE, který jsem skoro nepoužíval.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
petrct
|
Napsal: stř 19.10.2011 20:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.10.2007 Příspěvky: 2788 Bydliště: Český Těšín
|
na 450 těd z motorem 1700Kv a 6s točím 3300 a lítá to jak anděl. nic tomu nachybí a 2idl mám o 200 víc ale to je už pila, a na 500ce jsem lítal 3000 a 3200 při 2500-2800 je to náchylné na vybrace, záleží jestli je tam řemen nebo kardan, ale viset to na 2500 poradí ale je to adrenalin
_________________ Chase360 SniperII LA 700 Agile 7,2 Rytmus Max http://petrct.rajce.idnes.cz/ http://www.helitesin.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: stř 19.10.2011 21:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
petrct píše: na 450 těd z motorem 1700Kv a 6s točím 3300 a lítá to jak anděl. nic tomu nachybí a 2idl mám o 200 víc ale to je už pila, a na 500ce jsem lítal 3000 a 3200 při 2500-2800 je to náchylné na vybrace, záleží jestli je tam řemen nebo kardan, ale viset to na 2500 poradí ale je to adrenalin Občas se tu člověk dozví užitečné informace. Ovšem tahle mezi ně nepatří.
|
|
Nahoru |
|
|
Fenius
|
Napsal: stř 19.10.2011 21:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2010 Příspěvky: 1177 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
hlavne, že v manuáli je max do 3000. (kardan, 3g)
A v čom je to adrenalín? Ja som visel na 2200, keď som sa učil.
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: stř 19.10.2011 21:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Zajímavé. Když už se oháníš tím manuálem ...... v tom mém píšou max povoleno 2650 ot/min. Jestli se mění doporučení výrobce na ot/min nosného rotoru od systému náhonu VR ovšem nevím. Zbytek draku, vyrovnávacího rotoru, nosného rotoru a transmise je stejná. Mám jeden z prvních návodů.
Naposledy upravil OPR dne stř 19.10.2011 22:07, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Fenius
|
Napsal: stř 19.10.2011 21:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2010 Příspěvky: 1177 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Prídem domov, upresním, nafotím . (btw Szabo tiež lietal na 3200)
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: stř 19.10.2011 21:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Fenius píše: ... (btw Szabo tiež lietal na 3200) A víš co to znamená?
|
|
Nahoru |
|
|
Fenius
|
Napsal: stř 19.10.2011 22:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2010 Příspěvky: 1177 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
OPR píše: Fenius píše: ... (btw Szabo tiež lietal na 3200) A víš co to znamená? Že Lajbror má malé otáčky?
|
|
Nahoru |
|
|
Lajbror
|
Napsal: čtv 20.10.2011 5:03 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 18.8.2011 Příspěvky: 44 Bydliště: Boskovice
|
No já nevím. Myslíte, že by 2500 ot. mělo mít vlin na to, že když to otočím na záda, t ak to skončí mírně naboku? Sem si s tím hrál celej večer, cyklika je kolma at se divam jak se divam, serva jezdi stejne. Jo a rozhodne si do toho nehrabu. To uz jsem na to vytrenovanej. U rexe 450tky mi to nedělá. Kamos rikal, at se na vsechno vykaslu a koupim microbeasta nebo neco podobnyho, ze vsechny tyhle neduhy zmizi. Kazdopadne zatim o tom nepremejslim, rad bych to vyresil nejak normalne a ne prestavbou heli. Zvedl jsem otacky a dopoledne to vyzkousim a uvidim. Jo a jeste jeden poznatek. Kdyz delam TicTocy pres ocas, tak to furt uhyba doleva.
_________________ DX6i + T-rex 450, T-rex 500 ESP, Blade mCP X BL, E-maxx Brushless, X-Maxx 8s.
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: čtv 20.10.2011 7:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Ale to prostě padla dělaj. Ještě zkontroluj, jestli máš všechny táhla dlouhý dle manuálu. Jediným táhlem , kterým smíš hýbat , abys doladil stopu, je táhlo od desky ke kolýbce padel. Od pádel ke gripům se stopa neladí, s tím nesmíš hýbat. Pak to může šmajdat. Ale i tak, padla jsou o věčné korekci. Někde víc , někde míň. Minimálně ty od Alignu určitě.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
Lajbror
|
Napsal: čtv 20.10.2011 7:39 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 18.8.2011 Příspěvky: 44 Bydliště: Boskovice
|
No stopu ladim tahlem ke gripu. Tak nejak si nedokazu predstavit to ladit necim jinym. To bych si pokazil kolmosti, ne? Lepsi obrazek sem narychlo nesehnal. Cervene zakrouzkovany tahlo ladi stopu. Jinak tahla mam dlouhy tak, aby bylo vsechno kolmy. Uplne presne manualu to nesedelo. Ale pokud rikas, ze padlovky litaj divne.......
_________________ DX6i + T-rex 450, T-rex 500 ESP, Blade mCP X BL, E-maxx Brushless, X-Maxx 8s.
Naposledy upravil Lajbror dne čtv 20.10.2011 13:52, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
72ka
|
Napsal: čtv 20.10.2011 7:51 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.11.2010 Příspěvky: 388 Bydliště: Praha 3
|
Táhlem ke gripu to nelaď, jak bylo výše psáno táhlem od desky k vahadlu. Jinak pádlovej vrtulník seřídit jde, řešení v podobě bezpádla není řešení tvého problému. Oba vrtulníky mám pádlové (HK450 a Aeolus .50) a po seřízení se nikam nenaklápěj... hlavně ta 50ka drží perfektně, HKčko je prostě olítané a rozviklané. Zkus začít od znova, šupléru do ruky atp...
_________________ Když letadlo kouří, je to správně!
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|