px




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1075 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: stř 15.02.2017 22:23 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 20
Prosím tě 35miliohmu na článek? Nebo baterii. Mam tu gens ace 35 a 72 miliohmu jsou tedy ko? Raytronic c 60


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: stř 15.02.2017 22:25 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 20
Plně nabité maji odpor 35 jak to máte vy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 16.02.2017 11:37 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.10.2012
Příspěvky: 613
Bydliště: Praha 6 ČR
Sakra, doplnuji, 35miliohmu na článek, ted´už mají i 57miliohmu na článek, furt je dojím, v této zimě lítá trex500 asi 3minuty.

_________________
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 16.02.2017 14:12 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 20
Aha tak to by ty moje mohli taky ještě něco vydržet zatím díky mám strach to s nimi zvednout aby nevypnul regulátor nebo tak něco


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: sob 06.01.2018 22:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 373
Švára píše:
No taky jsem se s tím moc vztekal. :oops: Zkoušel jsem všechno možné.Loga mám vlastně dvě.Jedno natuněné a druhé základní.U toho obyč jsem nakonec zkusil již popsané věci ale zastavilo se to až když jsem obrátil řemen.(směr)Najednou mám od té doby klid.Ani nevím co mě to napadlo.To bylo ze zoufalství. :lol:



Citacia je z vlakna "Logo 480 XXtreme" a velka vdaka za to, Švára! ' Najednou mam od vrtulky klid ', co sa tyka vibraciu, pomohlo to aj na Protose teda a vela. Obratil som remen tiez, neviem, mozno inac :) , ale napad prisiel z toho, co tu napisal Švára.
Uvidim, ako bude lietat s pravotocivou vrtulkou, nenasiel som informaciu o tom, aky ma to vplyv na letove vlastnosti.
Příloha:
Protos.jpg
Protos.jpg [ 82.88 KiB | Zobrazeno 936 krát ]


Pohon:
Příloha:
Protos1.jpg
Protos1.jpg [ 41.18 KiB | Zobrazeno 787 krát ]
Příloha:
Protos2.jpg
Protos2.jpg [ 136.34 KiB | Zobrazeno 780 krát ]
Příloha:
Protos3.jpg
Protos3.jpg [ 105.59 KiB | Zobrazeno 780 krát ]

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: stř 28.02.2018 22:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 373
Pravotociva vrtulka na novom TDF, fotka je z netu:
Příloha:
TDF.jpg
TDF.jpg [ 109.31 KiB | Zobrazeno 701 krát ]

Zaujimave! Preco zvolili to riesenie? ............ Existuju vlastne styri moznosti, ked vychadzame len z toho, ze hlavny rotor je pravotocivy. Vrtulka moze byt umiestnena na pravej strane a tam moze byt lavo-, alebo pravotociva a moze byt aj na lavej strane a tam tiez moze byt lavo-, alebo pravotociva. My sme si zvykli na to, ze je na pravej strane a je lavotociva, podla manualu treba to poskladat tak, aj suciastky su navrhnute tak a hotovo. .................. Bol by som zvedavy, ze tie jednotlive riesania co vlastne sposobuju, aky maju ucinok na letove vlastnosti, respektive na aerodynamiku, ake maju vyhody, alebo nevyhody. Preco sa to vyvijalo tak, ze vacsinou vrtulky su na pravej strane a otacaju sa "do zadu", do lava? A preco su tie vynimky? Existuje o tom nejaky studium? Rad by som to precital. :)

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 01.03.2018 8:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5608
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Aerodynamických pouček a konstrukčních výhod je u velikých vrtulníků několik. Zakládají se na silovém měření zkrutných momentů ocasního nosníku. Vlivem precesního pohybu setrvačníku ( čti celeku soustavy vyrovnávacího rotoru) dochází k poměrně velikému namáhání ocasního nosníku - při zamýšleném otáčení směru nosného rotoru, je lepší aby se vrtulka točila někam a precesním pohybem se nelámala na ocasním nosníku, nebo jej nevyvracovala na jeho lomené (úhlovém převodu) části. A nebo o hodně méně, nežli by se točila na druhou stranu. Pak je tu ta aerodynamika a tam záleží jak vrtulka je účinná a zda je nosník lomený a v jakých režimech rotor pracuje. Je zamýšleno aby vrtulka pracovala v urychleném proudu vzduchu protékajícím nosným rotorem. Při visu a letových režimech s air speed okolo nuly, aby jeden list vyrovnávacího rotoru chodí proti tomuto proudu a zvýšenou rychlostí obtékání listu se vylepšuje účinnost na polovině VR.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 01.03.2018 13:17 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 373
No jo. Ale RC vrtulnik, oproti tym velkym ma miniaturne rozmery a nema nosnik vrtulky lomeny a v tych malych rozmeroch, obrateny smer otacania ma asi len zanedbatelne ucinky na konstrukciu, ci na aerodynamiku, .......napriek tomu nemyslim, ze TDF obratil smer otacania vrtulky len kvoli iny dizajn.

Aky ma vyznam davat vrtulku na lavu stranu? Ako napriklad tu na V120D02S? https://www.youtube.com/watch?v=t-EgmoSjH1Q

Aj Ricco ma vrtulku na lavej strane.(fotka je z netu) Preco? Cim je to lepsie? Pracuje tak vrtulka ucinnejsie, alebo viac drzi piruety?
Příloha:
Ricco.jpg
Ricco.jpg [ 377.88 KiB | Zobrazeno 650 krát ]

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 01.03.2018 14:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5608
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Ač nejsem konstruktér této naprosto famóózní malé mikro heli, tak si dovolím tvrdit, že pro tyto rozměry a výkony to nemá absolutně žádný vliv. Vše má takové přebytky výkonu že je to bez opodstatnění.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: stř 14.03.2018 12:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 373
Sem sice nepatri, len tak zo zaujimavosti, heli: Soxos
Příloha:
soxos-550.jpg
soxos-550.jpg [ 112.26 KiB | Zobrazeno 372 krát ]

To je pohon teda! 8O

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Protos ma ten najjednoduchsi remenovy pohon a to je ten najjednoduchsi plne ozubeny pohon, GauiX3:
Příloha:
GauiX3.jpg
GauiX3.jpg [ 70.15 KiB | Zobrazeno 343 krát ]

A prave ten pohon ma najmensi odpor, spotrebovava z baterky najmenej. GauiX3 so svojim sposobom je urcite vyborny heli. ..Maloktory rc vrtulnik ma taky pohon.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1075 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz