Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 17:21 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 7.11.2015
Příspěvky: 44
Nehledejte zlý úmysl tam, kde je dostatečným vysvětlením hloupost.
https://youtu.be/Ha8nv2JSYsM


Naposledy upravil happyroman dne ned 02.04.2017 17:13, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 18:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6319
Bydliště: Dubai, UAE
Normalni to urcite neni. Mam tedy zkusenosti jen s helinami od Trexe 450 nahoru, ale zadna se takhle jak popisujes nikdy nechovala.
Netusim ale zda je to u danneho modelu vlastnost nebo zavada. Nejspis bch typoval na spatne nastavene ci spatne funkcni gyro.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Naposledy upravil pkotatko dne pon 27.03.2017 18:41, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 18:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.2011
Příspěvky: 2615
Bydliště: Brušperk
Blog: Zobrazit blog (7)
tipnul bych si že problém bude ve slově Walkera, tenhle stroj opravdu nebude nikdy fungovat jak má, bez urážky je to krám a bude to spíše jeho vlastnost.... Pokud je jednotka správně nastavena a vrtuník v pořádku mechanicky musí vrtulka - ocas při správných otáčkách držet v každé situaci. Moje rada, zbavit se Walkery a koupit něco provozuschopného třeba Rexe 450, Miniptors, Gaui X3 atd. Investice stojí za to, když helina pak bude odvádět práci jakou má.

_________________
Miniprotos, Protos,Goblin 500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 19:27 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 7.11.2015
Příspěvky: 44
..............................


Naposledy upravil happyroman dne čtv 30.03.2017 8:59, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 19:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6319
Bydliště: Dubai, UAE
Podivej se na videa z litani nekterych dobrych pilotu. Uvidis sam ze jim vrtulka drzi. Kam to posle, tam to leti.
Driv, kdyz jeste nebyla gyra tak dokonala, tak se treba zkouselo jak drzi vrtulka v padu po ocase. Pokud drzela dobre, tak to bylo znamkou kvalitniho gyra.
Dneska uz jsou vsechna znackova gyra kvalitativne o mnoho dal. Pokud je vrtulka dostatecne ucinna, servo dostatecne silne a rychle, tak gyro to zvladne levou zadni.
Couvani samo o sobe neni tezsi. Je jen tezsi dostat do mozku to, ze v ten okamzik ridis jakoby obracene. Pro me bylo napriklad tezsi se naucit couvani v normalu nez na zadech. Kazdemu to do hlavy leze jinak.
Kolik si pripravit penez ? To se tu resilo tisickrat. Neco mezi 15-20 tisici Kc. Zalezi na tom, jestli budes setrit za kazdou cenu, nebo nakoupis cast vybaveni ( treba radio ) uz v nejake lepsi kategorii s tim, ze ti bude postacovat na nekolik roku dopredu. Pak muze byt uvedena castka klidne daleko vyssi.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 20:34 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 7.11.2015
Příspěvky: 44
...................


Naposledy upravil happyroman dne čtv 30.03.2017 8:59, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 20:53 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.2011
Příspěvky: 2615
Bydliště: Brušperk
Blog: Zobrazit blog (7)
happyroman píše:
Ještě mě napadlo, že to může být tím, že lítám docela agresivně, takže na ten ocas opravdu působí velký síly, zatímco ti co mají drahý heliny lítaj moc opatrně, protože se bojí každýho pádu. Nemůže toto být taky důvod proč jim ten ocas neuhýbá?


agresivně, myslíš jako třeba takhle?


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
Miniprotos, Protos,Goblin 500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 20:57 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 7.11.2015
Příspěvky: 44
...................................................................


Naposledy upravil happyroman dne čtv 30.03.2017 9:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 21:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2008
Příspěvky: 1648
Bydliště: Kralupy n.vlt
Obrázky: 13
Jestli je moderní nebo ne na to vliv nemá :) .Důležité je zvolit pohon a elektroniku na takové ůrovni,kterou požaduješ pro svůj styl letu.Potom se dá říct že vrtulník nemá žádné limity.To,že vrtulka během žádné fáze letu nikam neuhýbá a nemusíš nic dohánět rukama je základ.Pak není žádný prvek jednodušší na jednu stranu ale je to už jen o pilotáži.

_________________
T8FG-maxiRicco,Trex 450,550,LA SNIPER II,f3k Thowt,E revo,SUMMIT
http://dagx.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 27.03.2017 23:02 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.2003
Příspěvky: 10012
Bydliště: Břeclav
happyroman píše:
A to, že zatáčka na jednu stranu je těžší, než na druhou, to u moderních helin taky už neplatí?


On ten tvůj dotaz jaksi ani nedává smysl. Helina se chová trochu jinak vzhledem ke stranám a pravotočivá to má naopak vůči levotočivé. Ale nejde říct, že některá strana je těžší. Jsou trochu jiné, ale ne těžší.

Jinak řečeno, pokud máš pocit, že některá strana je těžší, znamená to, že tvoje helina je nějak nemocná. Buď je to šmejd, nebo je špatně seřízená, nebo obojí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.03.2017 6:41 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 7.11.2015
Příspěvky: 44
......................................................................


Naposledy upravil happyroman dne čtv 30.03.2017 9:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.03.2017 7:35 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 7.11.2015
Příspěvky: 44
................


Naposledy upravil happyroman dne čtv 30.03.2017 9:02, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.03.2017 8:46 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.8.2005
Příspěvky: 2367
Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Je to jen o bodu kdy to vrtulka ještě dá a kdy už ne a tenhle bod je ovlivněn rychlostí letu, úhlem natočení od osy a také a hlavně tím co vrtulka ještě utlačí a na to má vliv konstrukce heliny a také otáčky vrtulky. Takže když letíš couvanou zatáčku ocas máš uhnutý jsi na rychlosti utáhneš jí tak ti můžou klesnou otáčky a zároveň stoupne reakční moment a tím ta vrtulka uhne.

_________________
Raptor E700 (MSH Brain)
MiniProtos (miniVbar 5.2)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.03.2017 22:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 327
seltino píše:
tipnul bych si že problém bude ve slově Walkera, tenhle stroj opravdu nebude nikdy fungovat jak má, bez urážky je to krám a bude to spíše jeho vlastnost.... Pokud je jednotka správně nastavena a vrtuník v pořádku mechanicky musí vrtulka - ocas při správných otáčkách držet v každé situaci. Moje rada, zbavit se Walkery a koupit něco provozuschopného třeba Rexe 450, Miniptors, Gaui X3 atd. Investice stojí za to, když helina pak bude odvádět práci jakou má.


V120D02S je funkcna masinka, je najviac vydarena Walkeracka helina. V tej kategorii (trieda 120) konstruovat a vyrobit nieco podobne, no ziadna firma za to by hambit nemusela ! ......... 450-ku pomiesat a porovnavat so 120 je smiesne! A smutne.
Příloha:
V120D02S V2.jpg
V120D02S V2.jpg [ 33.64 KiB | Zobrazeno 1260 krát ]

Ten malicky exot :lol: tu na obrazke funguje, ako ma, drzi ocas, ako ma.


A drzi ocas aj na stovky roznych videach. :D


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 29.03.2017 7:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5482
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Mad_Box píše:
Je to jen o bodu kdy to vrtulka ještě dá a kdy už ne a tenhle bod je ovlivněn rychlostí letu, úhlem natočení od osy a také a hlavně tím co vrtulka ještě utlačí a na to má vliv konstrukce heliny a také otáčky vrtulky. Takže když letíš couvanou zatáčku ocas máš uhnutý jsi na rychlosti utáhneš jí tak ti můžou klesnou otáčky a zároveň stoupne reakční moment a tím ta vrtulka uhne.



Ano zde se Ti dostalo poměrně důležité vysvětlení. Každý vrtulník má své limity a pro akrobatický let kolikrát je potřeba z normálního poletování přenastavení. Obvykle se točí víc na hlavě - z toho ti vycházejí i větší otáčky vrtulky - ano pokud s wallkerou točíš méně, pak se může stát, že to ta vrtulka skutečně neufouká a když tomu naložíš tak uhne. U toho vrtulníčku kde máš motorek na vrtulce je situace úplně diametrálně odlišná. Tam zadní vrtulka není na pevno spřažená s hlavním rotorem, tudíž regulátor točí s vrtulkou tak moc, aby neuhla. Prostě do ní pustí víc a ona to ustojí.

Můj typ tedy je, že na té wallkeře prozatím můžeš mít vše naprosto v pořádku, jen máš malé otáčky na hlavním rotoru. A jelikož máš napevno spřažený hl. rotor s vrtulkou budou i její otáčky malé - bude mít malou účinnnost. Zvedni otáčky a a uvidíš že vrtulka se zlepší.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz