pon 27.03.2017 17:21
pon 27.03.2017 18:38
pon 27.03.2017 18:40
pon 27.03.2017 19:27
pon 27.03.2017 19:52
pon 27.03.2017 20:34
pon 27.03.2017 20:53
happyroman píše:Ještě mě napadlo, že to může být tím, že lítám docela agresivně, takže na ten ocas opravdu působí velký síly, zatímco ti co mají drahý heliny lítaj moc opatrně, protože se bojí každýho pádu. Nemůže toto být taky důvod proč jim ten ocas neuhýbá?
pon 27.03.2017 20:57
pon 27.03.2017 21:42
pon 27.03.2017 23:02
happyroman píše:A to, že zatáčka na jednu stranu je těžší, než na druhou, to u moderních helin taky už neplatí?
úte 28.03.2017 6:41
úte 28.03.2017 7:35
úte 28.03.2017 8:46
úte 28.03.2017 22:49
seltino píše:tipnul bych si že problém bude ve slově Walkera, tenhle stroj opravdu nebude nikdy fungovat jak má, bez urážky je to krám a bude to spíše jeho vlastnost.... Pokud je jednotka správně nastavena a vrtuník v pořádku mechanicky musí vrtulka - ocas při správných otáčkách držet v každé situaci. Moje rada, zbavit se Walkery a koupit něco provozuschopného třeba Rexe 450, Miniptors, Gaui X3 atd. Investice stojí za to, když helina pak bude odvádět práci jakou má.
stř 29.03.2017 7:54
Mad_Box píše:Je to jen o bodu kdy to vrtulka ještě dá a kdy už ne a tenhle bod je ovlivněn rychlostí letu, úhlem natočení od osy a také a hlavně tím co vrtulka ještě utlačí a na to má vliv konstrukce heliny a také otáčky vrtulky. Takže když letíš couvanou zatáčku ocas máš uhnutý jsi na rychlosti utáhneš jí tak ti můžou klesnou otáčky a zároveň stoupne reakční moment a tím ta vrtulka uhne.