Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 07.12.2015 20:16 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 7.12.2015
Příspěvky: 122
Bydliště: Pardubice
Zdravím,

jak již naznačuje titulek, rozhodl jsem se pro 6ch mini vrtulníček chtěl bych do toho dát max 3500,- Kč i s vysílačkou.

Nejvíce mě oslovil tento: http://www.toprace.com/product/top-race ... soutdoors/
bohužel je všude vyprodaný navíc by byl poté problém s náhradními díly.

Co by jste doporučili aby tu k tomu byly dostupné díly, bylo to za rozumný peníz s dobrým výkonem? Na 6ch jsem začátečník.

Předem Díky :)


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 07.12.2015 21:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.2.2009
Příspěvky: 845
Bydliště: Ostrava (Schönau-Šenov)
Dobrý výkon, dostupné díly (asi i levné), rozumný peníz, i z vysílačkou za 3500,-Kč,
to asi bude nejspíš neřešitelný problém.
A abys lítal tak, jak jsi viděl na stránce co odkazuješ, tak budeš trochu ND potřebovat...

_________________
"Je těžké být debilem, protože konkurence je veliká."


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 07.12.2015 21:38 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.10.2012
Příspěvky: 603
Bydliště: Praha 6 ČR
Já bych začínal s tímto:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__76471__Assault_100_Flybarless_Helicopter_w_Twin_Brushless_Motors_B -vyjde to dráž s nějakou vysílačkou z modelbazaru, kterou použiješ potom na větší heli.Znovu:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... tible.html Mají ho i v evropském skladu: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html

_________________
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 07.12.2015 22:21 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 7.12.2015
Příspěvky: 122
Bydliště: Pardubice
Díky za odpovědi.

No nevím, na kolik příjde k tomu potom ta vysílačka? Ani jak poznat aby byla kompatibilní...