No to mi je jasné nechápu jak můžou chtít 29 999 za 550-tku. Za ty peníze si člověk koupí daleko lepší helinu. Jen mě zaujal že se do toho pouští. Osobně mám jejich 130X a jsem spokojen jen to chtělo trochu vytunit.
no 13 k na to že je to skoro okopírovaná 450ka nebo protos. mi přijde dost , Video od profesionála nic nevypovídá, kolik takových letů to vydrži ? ze 130 jsem taky viděl takové dema a pak jsem musel tunit a tunit a tunit a vyšlo mne to na 2-3 násobek mrdky to se uvidí azž tomu někdo neodola a pak po čase dá reference ,
13 není zas taková hrůza, když tam bude předpokládám AR7200BX, který sám o sobě stojí přes 5 000kč. za 13k máš problém osadit novou 450tku, když nepočítám kopie Bezpádel typu KBAR,KOALA atd....
Mne sa to paci. Sikmo ozubene pinion, hlavne kolo a remen dozadu. Klasicky pohon. Remen do zadu -malo problem, tichy chod. Sikme ozubenie nieco by mal vydrzat. Ked by tam mali hering ozubenie alebo ako sa to vola Mikado este lepsi. Podla mne dodnes ma najlepsi pohon Mikado s tym specialnym ozubenim a remenom na vrtulku. Jednoduchy ucinny pohon. Agile su krasne. Ale pohon! Slozita jak svina! Kolko ozubenych kol a vpredu ten kratky remen, co nema vodiace kladky. Tym padom treba to riadne nasponovat. Nehovorim, ze Agile ma zly pohon. Ale mne sa paci cim jednoduhsi.
helipali píše: Agile su krasne. Ale pohon! Slozita jak svina! Kolko ozubenych kol a vpredu ten kratky remen, co nema vodiace kladky. Tym padom treba to riadne nasponovat. Nehovorim, ze Agile ma zly pohon. Ale mne sa paci cim jednoduhsi.
nejsou potřeba žádné vodící kladky, řemen vede samotný pastorek. Co se týče složitosti předního náhonu, je to podobné jako goblin, tam je taky vedena síla z motoru řemenem, kde se následně za pomocí pastorku přenáší na hlavní ozubené kolo. Rozdíl je jen že se převodovka nachází celá uvnitř rámu, u goblina je to nad rámem. Podstatné je že to funguje. Řemen na ocas je určitě fajn, jsem zastánce řemenu na vrtulce hlavně u menších helin (z důvodu případných škrknutí vrtulkou o zem atd..), na druhou stranu kardan je super funkční řešení, kde pokud to nerozbiješ máš vystaráno...
Jo, Agile ma dvojstupnovy hlavny prevod. Preto staci mensi priemer hlavneho kola. Ma tak aj Goblin? Voodoo 400 tiez a pritom lahka konstrukcia. Hovoris ten pohon vydrzi vela , predsa je tam viac aj z tych lozisk. Blade 360 je 850 g. To bez baterky? Je lahsie ako Chase anebo Agile 3.6?
moje šajze váží 865g bez baterky, + baterka 1450mAh včetně pláta dalších 255g, takže letovku mám 1120g, Gramy se dají uspořit použitím micro ocasního serva, mám mini a použitím baterky 6s1200mAh celkem cca 80g. Co se týče hmotnosti obecně nelze říct zdali je lepší větší či menší hmotnost, obojí má své plus, mě osobně vyhovují heliny spíše těžší....