Vrtulníky do velikosti 450
čtv 22.10.2020 19:43
Takový typ vrtulníků se mi zrovna nelíbí, ale jinak moc pěkné. Z čeho je to kapotování? mě se spíše líbí vrtulníky Ecureuil, nebo jak se to píše a některé typy Bell.
pát 23.10.2020 5:09
Je to tuším ABS a myslím že do F45 je to maximum co to uveze

.
I tak letíš na plný plyn a doba letu je tak 2 minuty maximálně.
ned 25.10.2020 12:42
Tak 2 minuty letu není moc.
pon 31.07.2023 18:27
Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, co způsobuje že se vrtulníček nechce vůbec vznést a i když mám max. otáčky hlavního rotoru, tak se při snaze vznést jen překlopí na bok?
úte 01.08.2023 6:20
varok píše:Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, co způsobuje že se vrtulníček nechce vůbec vznést a i když mám max. otáčky hlavního rotoru, tak se při snaze vznést jen překlopí na bok?
Pokud jsou otáčky rotoru dostatečné = není už špatná baterka tak pro dosažení vztlaku musí správně fungovat mechanismus nastavení úhlu náběhu rotorových listů,
Jak vrtulník létá ...
úte 01.08.2023 9:53
Slabá/stará baterka. F45 - nemá nastavitelný náběh listu.

Ještě je možnost, že baterka je OK a že se "něco kutilo kolem motoru" a točí se obráceně - přehozené dva drátky?
---
A ještě mě napadlo, kdysi mi vrtulník podivně "netáhnul" a zjistil jsem, že se pekelně hřeje konektor od baterky - jako že špatný kontakt. Tato varianta by se taky mohla prověřit.
čtv 03.08.2023 17:04
Mám jeden, ten je teď rozebraný. Koupil jsem nedávno jiný a chová se jak jsem psal. Rotor se točí na správnou stranu. Baterii jsem dobil, ale možná už je slabá jak píšete a i když se mi zdá že má rotor dostatečné otáčky tak jsou asi nízké. No zkusím nabít obě baterie co mám a uvidím kolik která ukazuje napětí. Děkuji
Guchar: Tenhle vrtulníček je jen 4kanál, nemá natáčení listů rotoru.
pát 04.08.2023 14:47
@varok Měl jsem na myslí kontrolu funkce táhel od desky cykliky k listům rotoru. A jimi prováděné cyklické řízení "úhlu náběhu listů" otáčejícího se rotoru (ovládající směr tahu rotoru). Při správné funkci se musí vrtulník na zemi naklonit vpřed/vzad (nebo na bok levý/pravý). A i když síla ke vzletu nestačí měl by se (po hladkém povrchu) začít klouzat, ve směru náklonu. Před tím než dosáhne otáček potřebných k odlepení se od země. (Pozor na efekty "přízemního letu". Nestabilita. Ne všechny modely jsou na tento jev stejně citlivé. Pokud pamatuji F45 tak to měl tak půl na půl. Každopádně po parketách ochotně klouzal. Šel, bez potíží, po parketách, rozjet a zastavit.)
pon 07.08.2023 16:11
Aha, to já doma raději s tímhle velkým vrtulníkem nezkouším. Co jsem měl předtím Colibry V4.5 tak to ještě šlo, ale tenhle zkouším raději jen venku.