Vrtulníky do velikosti 450
stř 31.10.2018 13:22
možná, kdybys kolečko nafotil a oměřil, tak by nějakej obchod poradil. Problém je, že čas kterej tomu věnuješ ve finále bude dražší, než novej motor s ozubením. A nebo pracně doženeš kolo a motor vzápětí odejde. Na druhou stranu, pokud kolečko doženeš ve speciálce, koupíš ho tam pak kdykoli a pravděpodobně i levněji. Myslím, že za dobu, co tady stále něco řešíš kolem vrtulníčku, už bys měl na něco slušnýho a novýho.
stř 31.10.2018 13:36
Tak já si rád něco opravím, když je potřeba. Ale nečekal jsem, že mi prodejce řekne že je měněný zadní motorek a přitom je pastorek úplně hin. Dobrá, koupím celý nový motorek. Děkuji
stř 31.10.2018 14:39
varok píše: Ale nečekal jsem, že mi prodejce řekne že je měněný zadní motorek a přitom je pastorek úplně hin.
No, pastorek a motor je něco jiného, ne? Třeba měnil jen motor a pastorek vzal původní. Ty zase chceš měnit jen pastorek a ne motor. Totéž v jiném gardu...
stř 31.10.2018 15:55
@varok MJX F-45 (F645) s brushed motorem byl jeden od MJX co jsem občas proletěl.
Nevím zda se nepletu (s jinou heli), ale mám pocit, že v případě potíží se zadní vrtulkou
se tam dal zadní motor s vrtulkou od jiného typu, který tam spolehlivě fungoval. A nebyl drahý.
MJX F-45 EH200+zkouška zadního motoru z DH9100 a 9116 + ocas prodloužen o 5cm "guchar: Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II. Napsal: ned 12.06.2016 13:44"
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=104&t=65454&p=1304225&hilit=n%C3%A1hrada+zadn%C3%ADho+motoru#p1304225
stř 31.10.2018 17:19
zdzd píše:
No, pastorek a motor je něco jiného, ne? Třeba měnil jen motor a pastorek vzal původní. Ty zase chceš měnit jen pastorek a ne motor. Totéž v jiném gardu...
A není to nějaká blbost? I kdyby původnímu majiteli odešel motorek a měnil ho, tak přece kouknu na pastorek a když je už po smrti, tak dám nový, ne? Navíc co jsem koukal po e-shopech, tak se ve většině případů prodává motorek s pastorkem dohromady. jedině že by ho měnil a pastorek i plastové kolo opět odešlo. To se může stát, to nepopírám.
stř 31.10.2018 17:25
Guchar: Celé vlákno jsem se snažil nějak prostudovat, je tam hodně o upgrade na střídavé motory, ale to zatím nechci řešit. Jiný elektromotorek tam samozřejmě mohu dát. Dá se koupit i originální, ten jsem nakonec objednal. Ale původně jsem sháněl jen samotný pastorek, který by stál řekněme 30 kč, tak bych jich objednal více do zásoby, ale nikde prostě nejsou. Podobný motorek mám ve vrtulníku Syma Schweizer, převod vypadá podobně, ale ten Schweizer má pastorek na motorku plastový. Ten by asi moc nevydržel, ne?
stř 31.10.2018 17:58
Plastový pastorek proti plastovému kolu vydrží více, než kovový. Pokud s tím tedy nebřinkneš a nevylámeš zuby.
Plastové kolo ve spolupráci s prachem kovový pastorek bez problému sežere.
stř 31.10.2018 19:08
Aha, tak kdyby ten plasový pasoval, tak super. Ale už mám objednaný motorek nový i s pastorkem. Vypadá to jako mosaz, jestli je to pravá mosaz.
Ten Schweizer je stejně na vyhození, tak použiji jen díly.
stř 31.10.2018 19:52
@varok guchar: " ... v případě potíží se zadní vrtulkou
se tam dal zadní motor s vrtulkou od jiného typu, který tam spolehlivě fungoval. A nebyl drahý"
- Nebyl to zadní, ale ("bytelný") hlavní z heli DH9100 od Double Horse (Motor DH-9100-10) +zad. vrtulka
Motor DH-9100-10 ( 15611 )DH-9100-19 zadní vrtuleMJX F-49 když vzlétne točí se stále dokola, začátečníkv té době byl v ČR v někde akci, takže za pár šupů, vyzkoušené řešení a "na furt". Origo F-45 odcházel.
- Tady je to ještě jednou z jiného pramene.
http://www.modelarske-forum.cz/viewtopic.php?f=4&t=1858&start=3620 - Nejdřív (na tvém místě) bych zkusil co je doma a objednané. A pak se uvidí zda nutno bádat dál.
stř 31.10.2018 20:46
Ono totiž má pastorek drážku, jak tady byly obrázky. Je očesané i to plastové kolo, tím pádem je mezi tím pastorkem a kolem velká vůle. Vrtulník má snahu se točit kolem své osy, není to tak hrozné, ale určitě se to bude zhoršovat. Navíc to má takový hodně nepříjemný zvuk. Nejdříve jsem myslel že oněco dře vrtulka, ale pak jsem ji sundal i kryt zadního motorku a bylo to jasné.
Ten nápad s jiným motorkem a pohonem vrtulky napřímo bez převodů není špatný.
ned 04.11.2018 13:53
Dobrý den, jak je u vrtulníčku ta ocasní trubka, co je to prosím za materiál? Původní je nějaká pocuchaná. Nová stojí kolem 200,- kč a já mám doma nějaké zbytky hliníkové trubky průměru 10mm, což by bylo super, i když má tlustší stěnu. To by nemuselo vadit ne? Mohl bych tedy místo té původní dát klasickou hliníkovou trubku z OBI? Cenově mě to tedy vyjde na pár korun co jsem za ni dal a stejně nevyužil, takže i kdybych ji zničil, mám ji na několik ocasních trubek. Děkuji
ned 04.11.2018 19:23
jo klido dej hlinikovou....je to jedno...jen pak dovazit teziste protoze bude asi o chlup tezsi.
A ja ji mel jeste mirne ohlou smerem nahoru a malinko delsi....je to lepsi
ned 04.11.2018 19:57
Ta moje je na několika místech pomačkaná, asi od havárek bývalého majitele. Vypadá to jako ocelovà tenkostěnná trubka, ale nevím jestli to je ocel. Právě že jsem viděl u jiných typů tu trubičku a vypadala jako z hliníku. A jaký má význam delší trubka? Viděl jsem to na youtube, ale nevím jaký to má význam.
pon 05.11.2018 17:52
Pokud máš na ocase menší "sílu" potřebuješ delší páku a naopak. Ty co jsem měl v ruce vypadaly na nějaký dural
Když tam dáš průměr 10 mm po celé štrece, nepůjde tam plastový úchyt vzpěr. Asi dát přímo do trubky.
Býval i nějaký (ne orig F45) tunnig ve výprodeji mínus až 80%, ale to už bude asi pryč.
pon 05.11.2018 20:32
Jako že ta původní trubka je kužel? Schválně ji změřím šuplerou.