MajaDL
|
Napsal: sob 04.04.2015 9:24 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 4.4.2015 Příspěvky: 84
|
Krasny den panove Mam odborny dotaz.Nebo spis neodborny dotaz na odborniky Mam na vrtasu stridavy upgrade od RCking. Pri letu se mi stalo, ze vypnul motor a po padu asi z metrove vysky se zapnul a sekal do zeme.Zjistil jsem, ze na spodni strane regulatoru byl uklepanej kablik.Pripajel jsem ho a opravil jsem i ostatni spoje.Ted se,ale motor chova dost divne.Chod motoru neni tak plynuly jako driv.Spis se po spusteni chova jako puvodni motorek.Plyn reaguje strasne citlive,ale jen do poloviny chodu packy.Pak uz nereaguje. A znicil mi jednu baterku.Po pripojeni na balancer mi to pise, ze ma male napeti.Takze doslo k podvybiti. Muzete mi prosim poradit na co bych mel pri oprave zamerit pozornost? A prosim nejak jednoduse.Nejsem elektrotechnik. Dekuji moc
|
|
Nahoru |
|
|
MajaDL
|
Napsal: sob 04.04.2015 13:46 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 4.4.2015 Příspěvky: 84
|
Tak baterie se pres noc vzpamatovala a rano uz sla nabit
|
|
Nahoru |
|
|
beka
|
Napsal: sob 04.04.2015 18:07 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.10.2012 Příspěvky: 603 Bydliště: Praha 6 ČR
|
MajaDL píše: Tak baterie se pres noc vzpamatovala a rano uz sla nabit Ahoj, ten vrtulníček se ti chová tak blbě , jak ty popisuješ proto, že vylítáváš baterii až do toho že ti spadne. Tím odděláš baterii,zkracuješ její životnost.Nesmíš tu baterku tak vyždímat,lítej na čas tak asi 8min. Měl by si si koupit nějaký měřáček,a nechávat v baterce 3,5V na článek, asi tento, nebo podobný. http://www.eshop-rychle.cz/rcservis/esh ... ol-a-Li-Fe
_________________ MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
Naposledy upravil beka dne ned 05.04.2015 11:47, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
MajaDL
|
Napsal: sob 04.04.2015 18:14 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 4.4.2015 Příspěvky: 84
|
Meracek samozrejme mam,ale mam ho nastavenej na 3,2V a jeste mam na telefonu nastavenej odpocet na 8 min. vetsinou driv zapipa mobil nez merak.Zkusim teda nastavit na 3,5V Dik
|
|
Nahoru |
|
|
MajaDL
|
Napsal: sob 04.04.2015 23:19 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 4.4.2015 Příspěvky: 84
|
A chovani plynu je zvlastni v tom ze 100% vykonu motoru dosahnu pri 20% na pacce vysilace.
|
|
Nahoru |
|
|
Ital
|
Napsal: sob 04.04.2015 23:34 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 227 Bydliště: Hradec Králové
|
Každý slušný regulátor po zapnutí při plném plynu se dostane do servisního modu, který oznámí nějakými tóny, poté stažením plynu na 0. si sám nastaví rozsah, je to základní funkce reglerů, pokud to tam nemáš, patří do popelnice.
|
|
Nahoru |
|
|
MajaDL
|
Napsal: sob 04.04.2015 23:50 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 4.4.2015 Příspěvky: 84
|
Aha....dekuju....to jsem nevedel.Vzdy jsem dal jen do plnejch a dolu, kvuli sparovani.Takze mam dat packu na max, zapnout baterku a pak packu dolu?Sparuje se pak vysilacka s prijimacem.A jak se to info o hodnote na plynu dostane do regulatoru bez sparovani?Omlouvam se za hloupe otazky, ale zajima me to
|
|
Nahoru |
|
|
Ital
|
Napsal: ned 05.04.2015 0:00 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 227 Bydliště: Hradec Králové
|
Většinou je potřeba nejdřív spárovat soupravu, pak dát plný plyn a připojit regler. Já to dělám obvykle na servotesteru. stažený plyn je kolem 1.ms, plný 2 ms. Je lepší plný plyn kolem 3/4 výchylky páky, aby ti vyšel vis v polovině knyplu, lépe se s tím létá.
|
|
Nahoru |
|
|
MajaDL
|
Napsal: ned 05.04.2015 9:51 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 4.4.2015 Příspěvky: 84
|
Mockrat dekuji Italovi za radu je to parada.Bezi krasne plynule a je paradne ovladatelny.Ted uz jen stridavy upgrade na ocas
|
|
Nahoru |
|
|
MajaDL
|
Napsal: ned 05.04.2015 21:01 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 4.4.2015 Příspěvky: 84
|
Jeste bych se chtel zeptat, z jakeho duvodu jsou listy na rotoru tak volne, co ta vule zpusobuje a co tedy zmenim pokud pod uchyceni listu vlozim podlozky aby sli ztuha.Chci tomu porozumet nez to udelam.Uz jsem si udelal pruzinku pod hlinikovou cykliku, ale nad cykliku jsem ji nedaval, protoze se mi mezi hlinikovou cykliku a hlinikovou hlavu nevejde.Reakce jsou ostrejsi, ale vrtas opisuje kruhy, ktere se postupne zvetsuji.Muzete mi dat nejakou dobrou radu? Dekuji
|
|
Nahoru |
|
|
Ital
|
Napsal: ned 05.04.2015 21:22 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 227 Bydliště: Hradec Králové
|
Listy musí být volné, stále pracuje jejich poloha, pokud jde helina třeba vpřed, na polovině rotoru se sčítá a na druhé odečitají rychlosti rotace a té dopředné, při překročení kritické rychlosti se to zákonitě zřítí, neboť to na jedné straně nemá vztlak. Tím je omezena i rychlost skutečných vrtulníků kolem 300 km/hod., takže jen debil mohl vymyslet v seriálu Airwolf nadzvukový vrtulník. U F-45 se kritická rychlost pohybuje odhadem kolem 50 km/hod., pak přestane být ovladatelná, bacha na to.
|
|
Nahoru |
|
|
MajaDL
|
Napsal: ned 05.04.2015 22:41 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 4.4.2015 Příspěvky: 84
|
Dekuju moc.Tzn., ze dotahovat listy je hloupost.Tak si rikam, ze me f45 nic nenauci na pripadny 6ti kanal.Alespon si trosku osvojim packovani. Tak ja zas budu brzo otravovat.
|
|
Nahoru |
|
|
PH
|
Napsal: stř 20.05.2015 6:41 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 287 Bydliště: Votice (Česká Sibiř)
|
Na 6 ti kanálovém vrtulníku se také nedotahují listy na krev, ale zpravidla tak, aby šly na sklepnutí dolů.
_________________ Když je termika, lítaj i vrata od stodoly. PH
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: pát 05.06.2015 15:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
MJX F-45, oba motory DC, accu 1500 mAh, silový konektor JST - červený RX Základní deska pro vrtulník F45, 2. verze pro nový typ vysílaček !! (RCKing F645-019) !!! POZOR POD OZNAČENÍM F645-019 - stará verze je v nabídce rovněž Základní deska pro vrtulník F45 - verze pro starší typy vysílaček TX v2. (RCKing F645-049 (pro verzi 2 - základní deska)) Vysílačky rozpoznáte podle samolepek na straně s ovládáním. Nové vysílačky mají nahoře po obou stranách červené nápisy GR129, CAMERA 2.4GHz a uprostřed MJX R/C. http://www.rcking.eu/263265-thickbox/f645-049.jpgTENTO TYP HELI ČESKÉ E-SHOPY DNES (2015/06) UŽ ASI NENABÍZÍ. Některé náhradní díly jsou ve stávající nabídce dosud dostupné. Anglické a české vyobrazení (TX stará provedení (v1) F-SERIES 2.4G) http://www.mjxtoys.com/goods/show-F45.htmlhttp://www.mjxtoys.cz/rc-vrtulniky/f-serie/mjx-f45FEALA, anglicky náhradní díly (spare parts) velni dobře podány rozdíly verzí v1/v2 (old/new) http://www.feala.com/mjx-F645-F45-RC-helicopter-and-F45-parts.htm#Picture_details_- V nabídce jej zastupuje obdobný set MJX F 49 , F 649 - BRUSHED - RTF, už i od cca 2 200 Kč 4-kanálový RC vrtulník MJX F49/649 se stejnosměrným motorem, je nástupce oblíbeného modelu F45. Vrtulník je určený pro venkovní létání. Jedná se o jednorotorový a poměrně odolný vrtulník s ovládáním klonění hlavního rotoru ve všech směrech. RC souprava 2,4GHz. - Nebo dokonalejší set - střídavé provedení MJX F 49 , F 649 - BRUSHLESS - RTF, ten ale od cca 3 500 Kč Varianta s hlavním i zadním střídavým motorem, 4-kanálový RC vrtulník MJX F49/649 je nástupce oblíbeného modelu F45. Vrtulník je určený pro venkovní létání. Jedná se o jednorotorový a poměrně odolný vrtulník s ovládáním klonění hlavního rotoru ve všech směrech. RC souprava 2,4GHz.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|