Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 654 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 44  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: ned 22.03.2015 19:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.2003
Příspěvky: 227
Bydliště: Hradec Králové
Někdo má kliku, ale dost lidí jí nemělo, ten regulátor není moc dobře vyřešen.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: sob 04.04.2015 9:24 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 84
Krasny den panove

Mam odborny dotaz.Nebo spis neodborny dotaz na odborniky :roll:
Mam na vrtasu stridavy upgrade od RCking. Pri letu se mi stalo, ze vypnul motor a po padu asi z metrove vysky se zapnul a sekal do zeme.Zjistil jsem, ze na spodni strane regulatoru byl uklepanej kablik.Pripajel jsem ho a opravil jsem i ostatni spoje.Ted se,ale motor chova dost divne.Chod motoru neni tak plynuly jako driv.Spis se po spusteni chova jako puvodni motorek.Plyn reaguje strasne citlive,ale jen do poloviny chodu packy.Pak uz nereaguje. A znicil mi jednu baterku.Po pripojeni na balancer mi to pise, ze ma male napeti.Takze doslo k podvybiti. Muzete mi prosim poradit na co bych mel pri oprave zamerit pozornost? A prosim nejak jednoduse.Nejsem elektrotechnik. Dekuji moc :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: sob 04.04.2015 13:46 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 84
Tak baterie se pres noc vzpamatovala a rano uz sla nabit :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: sob 04.04.2015 18:07 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.10.2012
Příspěvky: 603
Bydliště: Praha 6 ČR
MajaDL píše:
Tak baterie se pres noc vzpamatovala a rano uz sla nabit :roll:
Ahoj, ten vrtulníček se ti chová tak blbě , jak ty popisuješ proto, že vylítáváš baterii až do toho že ti spadne. Tím odděláš baterii,zkracuješ její životnost.Nesmíš tu baterku tak vyždímat,lítej na čas tak asi 8min. Měl by si si koupit nějaký měřáček,a nechávat v baterce 3,5V na článek, asi tento, nebo podobný.
http://www.eshop-rychle.cz/rcservis/esh ... ol-a-Li-Fe

_________________
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7


Naposledy upravil beka dne ned 05.04.2015 11:47, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: sob 04.04.2015 18:14 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 84
Meracek samozrejme mam,ale mam ho nastavenej na 3,2V a jeste mam na telefonu nastavenej odpocet na 8 min. vetsinou driv zapipa mobil nez merak.Zkusim teda nastavit na 3,5V
Dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: sob 04.04.2015 23:19 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 84
A chovani plynu je zvlastni v tom ze 100% vykonu motoru dosahnu pri 20% na pacce vysilace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: sob 04.04.2015 23:34 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.2003
Příspěvky: 227
Bydliště: Hradec Králové
Každý slušný regulátor po zapnutí při plném plynu se dostane do servisního modu, který oznámí nějakými tóny, poté stažením plynu na 0. si sám nastaví rozsah, je to základní funkce reglerů, pokud to tam nemáš, patří do popelnice.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: sob 04.04.2015 23:50 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 84
Aha....dekuju....to jsem nevedel.Vzdy jsem dal jen do plnejch a dolu, kvuli sparovani.Takze mam dat packu na max, zapnout baterku a pak packu dolu?Sparuje se pak vysilacka s prijimacem.A jak se to info o hodnote na plynu dostane do regulatoru bez sparovani?Omlouvam se za hloupe otazky, ale zajima me to :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: ned 05.04.2015 0:00 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.2003
Příspěvky: 227
Bydliště: Hradec Králové
Většinou je potřeba nejdřív spárovat soupravu, pak dát plný plyn a připojit regler. Já to dělám obvykle na servotesteru. stažený plyn je kolem 1.ms, plný 2 ms. Je lepší plný plyn kolem 3/4 výchylky páky, aby ti vyšel vis v polovině knyplu, lépe se s tím létá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: ned 05.04.2015 9:51 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 84
Mockrat dekuji Italovi za radu je to parada.Bezi krasne plynule a je paradne ovladatelny.Ted uz jen stridavy upgrade na ocas :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: ned 05.04.2015 21:01 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 84
Jeste bych se chtel zeptat, z jakeho duvodu jsou listy na rotoru tak volne, co ta vule zpusobuje a co tedy zmenim pokud pod uchyceni listu vlozim podlozky aby sli ztuha.Chci tomu porozumet nez to udelam.Uz jsem si udelal pruzinku pod hlinikovou cykliku, ale nad cykliku jsem ji nedaval, protoze se mi mezi hlinikovou cykliku a hlinikovou hlavu nevejde.Reakce jsou ostrejsi, ale vrtas opisuje kruhy, ktere se postupne zvetsuji.Muzete mi dat nejakou dobrou radu? Dekuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: ned 05.04.2015 21:22 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.2003
Příspěvky: 227
Bydliště: Hradec Králové
Listy musí být volné, stále pracuje jejich poloha, pokud jde helina třeba vpřed, na polovině rotoru se sčítá a na druhé odečitají rychlosti rotace a té dopředné, při překročení kritické rychlosti se to zákonitě zřítí, neboť to na jedné straně nemá vztlak. Tím je omezena i rychlost skutečných vrtulníků kolem 300 km/hod., takže jen debil mohl vymyslet v seriálu Airwolf nadzvukový vrtulník. U F-45 se kritická rychlost pohybuje odhadem kolem 50 km/hod., pak přestane být ovladatelná, bacha na to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: ned 05.04.2015 22:41 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 84
Dekuju moc.Tzn., ze dotahovat listy je hloupost.Tak si rikam, ze me f45 nic nenauci na pripadny 6ti kanal.Alespon si trosku osvojim packovani. Tak ja zas budu brzo otravovat. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
PříspěvekNapsal: stř 20.05.2015 6:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2008
Příspěvky: 287
Bydliště: Votice (Česká Sibiř)
Na 6 ti kanálovém vrtulníku se také nedotahují listy na krev, ale zpravidla tak, aby šly na sklepnutí dolů.

_________________
Když je termika, lítaj i vrata od stodoly. PH


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: MJX F-45 s TX GR129
PříspěvekNapsal: pát 05.06.2015 15:37 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7415
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
MJX F-45, oba motory DC, accu 1500 mAh, silový konektor JST - červený
RX Základní deska pro vrtulník F45, 2. verze pro nový typ vysílaček !! (RCKing F645-019)
!!! POZOR POD OZNAČENÍM F645-019 - stará verze
je v nabídce rovněž Základní deska pro vrtulník F45 - verze pro starší typy vysílaček
TX v2. (RCKing F645-049 (pro verzi 2 - základní deska))
Vysílačky rozpoznáte podle samolepek na straně s ovládáním. Nové vysílačky mají nahoře po obou stranách červené nápisy GR129, CAMERA 2.4GHz a uprostřed MJX R/C.
http://www.rcking.eu/263265-thickbox/f645-049.jpg

TENTO TYP HELI ČESKÉ E-SHOPY DNES (2015/06) UŽ ASI NENABÍZÍ.
Některé náhradní díly jsou ve stávající nabídce dosud dostupné.
Anglické a české vyobrazení (TX stará provedení (v1) F-SERIES 2.4G)
http://www.mjxtoys.com/goods/show-F45.html
http://www.mjxtoys.cz/rc-vrtulniky/f-serie/mjx-f45
FEALA, anglicky náhradní díly (spare parts) velni dobře podány rozdíly verzí v1/v2 (old/new)
http://www.feala.com/mjx-F645-F45-RC-helicopter-and-F45-parts.htm#Picture_details_

- V nabídce jej zastupuje obdobný set MJX F 49 , F 649 - BRUSHED - RTF, už i od cca 2 200 Kč
4-kanálový RC vrtulník MJX F49/649 se stejnosměrným motorem, je nástupce oblíbeného modelu F45. Vrtulník je určený pro venkovní létání. Jedná se o jednorotorový a poměrně odolný vrtulník s ovládáním klonění hlavního rotoru ve všech směrech. RC souprava 2,4GHz.
- Nebo dokonalejší set - střídavé provedení MJX F 49 , F 649 - BRUSHLESS - RTF, ten ale od cca 3 500 Kč
Varianta s hlavním i zadním střídavým motorem, 4-kanálový RC vrtulník MJX F49/649 je nástupce oblíbeného modelu F45. Vrtulník je určený pro venkovní létání. Jedná se o jednorotorový a poměrně odolný vrtulník s ovládáním klonění hlavního rotoru ve všech směrech. RC souprava 2,4GHz.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 654 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 44  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz