Děkuji všem za dosavadní rady a nazory. Pokud by 200 SR X nemela problem s regulatorem (mmj. výrobní konstrukční vada) tak bych ji vzal nejradeji ale pokud musim ihned prikoupit regulator 230 za 1550 Kč tak uz zvazuji radeji 230 S rovnou ...cena RTF tak u obou stejná .
3D akrobacaie nebo let s vypnutou stabilizací mě nezajíma (dlouho nebude) . TZN velmi budu létat u 200 v 1. nebo 2. stabilizovanem a u 230 v stabilizovanem 1. modu .
Že bych použil 6ti kanal a bez stabilizace ...vyloučeno dokud maximalne neovladnu let se stabilizaci ve vsech aspektech. Ano u coptery je na vše více času ...
Právě u 200 SR X jsem velmi uvital uplne 1. režim kde byl omezen na jen 15 stupnu naklon a 2. stale stabilizovany (naklon omezen na 30) mod jsme daval jen pri letu ve vetru nebo rovne na delsi vzdalenost.
Kdyz jsem mel loni 200 SR X tak me bavilo stejně spíše letat kolem sebe nez nekde v dálce .. V heli jsem uplny zacatecnik, ze 6 měsíců co sem 200 SRX mel byla 3 mesice na reklamaci ( vynechavani zadní rotoru s naslednou neovladatelností a pádem, či uplné vynechaní elektroniky s nasledným pádem a shoření (opravdu plamenem) regulatoru. V té době jsem si myslel že jen špatný kus . Az ted vim nevhodný regulator a 230 uz ma toto OK. Takže neměl jsme moc casu se jako zacatecnik s Heli rozletat a ani simulator trenovat po dobu zaručních oprav .. vždy sem byl i bez vysilačky.
Pravděpodobně vezmu 230S a doufam ze 1. mod stability nějak zvladnu a že nebude o moc živější nez 200srx a že třeba někdy pokročím tak že budu rad ze muzu (po dukladnem treningu na simulatoru ..coz me nebude delší dobu simulator bavit) prepnout na 6.ti kanal bez stabilizace a jištěn aspon jen Panic funkci. Baterie přikoupene k 200 srx pouziji i k tomuto a zbylé díly z 200 sr x co jsme mel v zasobe ruzne převody serv, hlavni oz kola atd prodám .
Pokud by na trhu byla Heli s DJI NAZA H ...tak ihned koupim ...pro me zatim neni nic lepšího nez letat a mit moznost prepnutim packy dat RC model do samostatneho visu a kor GPS stabilizovaneho a nasledne zase model převzit a pokracovat v samostatnem letu se stabilizací nebo bez . O samostnem návratu nebo pristani na Home point ani nemluve.
Piloty Heli bez jakekoliv asistence velmi obdivuji ale ten stres ze stačí 1 sekunda chybicka z minuty a nasledny pád v soucasne dobe neni pro mě. A kor nekonečné třeba pulroční létaní jen na simulatoru není pro mě proto ta asistenční podpora abych mohl hned jen se zkušenosti z copter s heli opatrne do vzduchu a tam trenovat.
Ani pri autoškole jsem neměl možnost napřed simulatoru a hned byl na parkovisti a po hodine v realnem provozu ..
.
Takže musim udelat rozhodnutí 200 SR X + regulator z 230S nebo 230S rovnou
Na vyblbnutí zvažuji copterku Traxxas Aton (kamarád ji má , vse jsem si ve vsech rezimech vyzkousel , parada a vrele doporucuji, pro kazdeho kdo nenatačí videa a let s DJI Phantom už mu nestačí) kde mod SPORT je senzace a mod expert uz prijemny adrenalin ...
, vzdy jištěn tlačítkem panika kdy model je ihend v nouzi převzat "autopilotem " a po uvolnění návrat do adrenalinu ... . Samozřejmě režim Film s plnou podporou autopilta a gps stabilizace je zde take pro oddych a relax a pro uplný začátek než se člověk "otrká" .. .
Také se mě velmi líbí možnosti Rc letadla Glasair Sportsman SAFE+ take se stabilizaci a ruznou GPS podporou ....
..ten bych si rad vyzkousel, urcite si ho pak koupil jak se me zalibi) ale nemam moznost .. . Pro zacatek asistence a do budoucna nebo jen na chvili ji vypnout senzace ...