Autor |
Zpráva |
crossfirej
|
Napsal: pon 28.03.2016 21:52 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Cau, kdo zkoušel oba vrtulníky 200 SR X i 230 S ? Měl jsem tu 200 SR X (4 kanál) létal jsme první 2 módy Beginner mode a nekdy i Intermediate mode) a ted ji zvažuji koupit znovu a chtěl bych se zeptat líbí se mě Blade 230 s ( 6 kanal) ..jak ta se oproti 200 sr x chová v prvním režimu Stability mode ? Blade 200 bylo pekne stabilní a elektronika mě vrtulník stale rovnala do vodorovna .... jak se liší ta 230 s stabilitou pro uplneho zacatecnika v tom prvni módu (Stability mode) .. ? Nechtěl bych nic méně stabilního . Takže bude se podobat ta 230 tomu 200 sr x ?
PS: Ja vím rady jsou ...simulator , a Heli 450 a větší ...ale chci stabilizaci takže výběr je Blade 200 SR X nebo Blade 230 S ?
Díky za srovnání těchto 2 v zakladnim nejhodnejsim režimu ...
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Fox50
|
Napsal: stř 06.04.2016 18:25 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 5.2.2015 Příspěvky: 26 Bydliště: Praha
|
Mám zkušenosti jen s 200 SRX ale dle dostupných informací si myslím že bude 230 mnohem živější.
U 230 bude první režim (stability) podobný jako u 200SRX první nebo druhý, tedy omezené náklony a při uvolnění kniplů se vrací do roviny. Bohužel jsem procentní náklony nenašel ale myslím si že to bude odpovídat spíše druhému módu u 200.
Druhý režim 230 (agility) bude drsnější třetí režim 200SRX, drsnější v tom že 230 je akrobatický vrtulník tedy už druhý režim je bez omezení náklonů a bez vracení do roviny. S plným ovládáním tedy i letem na zádech. Plyn je do V s minimem v +75 a výchylky -100, +100
Třetí režim 230-tky (3D mode) je ještě drsnější než druhý režim. Podle nastavení v manuálu je ve třetím režimu plyn do V s minimem v +85 ale zase mám výchylky na ovládání jen -75, +75
Otázka je, zda je i jiné chování řídící jednotky (pro druhý a třetí režim) krom DR/EXpo + plyn co je ve vysílačce. To se mi bohužel z internetu vykoukat nepodařilo.
Tedy 230 jde v režimech o krok dál.
Mimochodem 6-ti kanálové jsou oba vrtulníky. 200 4 kanály ovládání 5 kanál rezimy (-100,0,100) a 6 kanál safe(-100,100) 230 4 kanály ovládání 5 kanál režimy+safe(-100,0,100,150) a 6 kanál kolektiv
_________________ Heli: Blade 450X, 230S night, nano CPS, CPX, Lama V3 Vysílačky: DX6, MLP6DSM Nabíječ: ImaxRC X200
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: stř 06.04.2016 19:11 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Objednal jsme tu 200 SR X , již jsem ho loni měl. Ted nemám náladu ani trpělivost "trápit" se s něčím i o trochu složitějším. Až ovládnu plně 200 SR X v prvních 2 modech beginner a intermediate ....pak budu přemýšlet dále. Jó člověk je zmlsaný z autopilotů a možnosti copter DJI PHANTOM . Co mě NADCHLO tak řídící jednotka a GPS modul DJI NAZA H ... https://www.youtube.com/watch?v=ebRtDXdZwu4http://www.jamcopters.cz/eshop/index/hledani?fulltext=NAZA-H&searchNa adrenalin budu mít rychlou vykonou copteru TRAXXAS ATON ... 2.režim SPORT a 3. EXPERT paráda ....také obsahující záchranu tlačítko PANIC a hlavně z praxe vydrží hodně pádů, ne jak vrtulník že je hned tragédie ...
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: stř 06.04.2016 19:51 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
skoda no.....sam uvidis az zvladnes pilotaz ze to prestane stacit...a pak zas dojed si zkusit 6-ti kanal.....jinak mam na ceste heli 500 tak uvidime.... Jo a pokud bys chtel ten simulator tak se ozvi at mezitim natrenujes.
|
|
Nahoru |
|
|
gobi
|
Napsal: čtv 07.04.2016 9:03 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2014 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
|
k ty 200ce si rovnou objednej regl na 230, nebudes mit pak problemy se zadni vrtulkou,vlastni zkusenost .
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: čtv 07.04.2016 11:32 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
gobi píše: k ty 200ce si rovnou objednej regl na 230, nebudes mit pak problemy se zadni vrtulkou,vlastni zkusenost . Takze 200SRX je znama vynecháváním zadního rotoru a je to bežná věc u tohoto modelu a není to náhoda? Radíš přiobjednat a vyměnit za regulator pro 230S ? No 1600 Kč se mě davat nehce to bych rovnou vzal 230S http://www.astramodel.cz/cz/katalog/blade/blade-230-s-regulator-stridavy-dualni-p39353.htmlTak to se mě skoro nechce 200SRX kupovat ....ja myslel že jsem jen vloni kápnul na špatný kus ... Jaké jsou zkušenosti s vynecháváním zadního rotoru 200SRX ostatních uživatelů ? Při vynechání rotoru zadního je stroj neovladatelný a stane se nezaviněný pád a zničení stroje ....!
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
gobi
|
Napsal: čtv 07.04.2016 12:27 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2014 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
|
je to tak, regl nestiha a pak je POD, pirueta smrti. je toho hodne i na HF,lidi tam davaj jeste jeden regl na zadek a nebo regl na 230ku,ja litam 1300mah baterky a mam v pohode 6 min akrobacky, a v normal modu si muzes vypnout stabilizaci a nechat jen zachranu je toho hodne na yootu.
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: čtv 07.04.2016 12:38 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Děkuji "gobi" za důležité info ....200 SR X definitivně nechci a pokud to půjde tak vezmu místo něho tu Blade 230S . Nechci znovu absolvovat nezaviněný pád ..konstrukční vadou ... . Snad tu 230S v 1. zakladním STABILITY módu upilotuji ...
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
Fox50
|
Napsal: čtv 07.04.2016 14:53 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 5.2.2015 Příspěvky: 26 Bydliště: Praha
|
Dnes jsem získal novou zajímavou zkušenost.
Dával jsem novou zadní vrtulku a omylem jsem jí nasadil obráceně, vrtulník lítal ale zadní motor mi přišel nepřirozeně hlučnej a občas ustřeloval zadek, a po cca 2 min. lítání jsem zjistil že je motor tak horkej že zahřál i ocasní trubku. A regulátor měl taky dost. Nezdálo se mi to ustřelování, podíval na internet obrátil vrtulku a najednou ustřelování zmizelo, zadní motor i s regulátorem studenej i po letu 6 min.
Takže pozor na to!!! Nechápu že tam neudělají nějaký jiný zámek aby to nešlo otočit.
Mimochodem pokud to někdo neodhalí včas, může si zničit jak motor tak regulátor.
_________________ Heli: Blade 450X, 230S night, nano CPS, CPX, Lama V3 Vysílačky: DX6, MLP6DSM Nabíječ: ImaxRC X200
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: čtv 07.04.2016 15:13 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
To vim o tom ze vrtule musí byt spravně nasazena a ne opačně. Vizualně vypada jakkoliv nasazena velmi podobně, skoro stejně. Z jedné strany má vrtule ale lesklý povrch a z druhé je povrch matnější. Podle toho se musí nasazovat.
Takže LESKLOU stranou ven a matnější k motoru.
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
Naposledy upravil crossfirej dne stř 27.04.2016 14:11, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: čtv 07.04.2016 23:43 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Máte někdo z majitelů Blade 230S prosím problém se zadním motorem (rotorem) jako se všude píše u Blade 200 SR X nebo u 230S už je to vyřešeno ? 200SRX už důvěru nedám ...tak jestli mohu dat důvěru 230S, že u něho už problem se zadním rotorem není .
Děkuji za odpověd
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: čtv 21.04.2016 19:29 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Přidával někdo regulátor na 200 SR X k originalnimu tak druhý jen na zadní rotor ? Jaky jste použili a jak zapojili? Myslím jinou možnost než dat original DUALNÍ na 230S. Pokud by to bylo otazka 500 Kč tak by to šlo. Díky
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
gobi
|
Napsal: pon 25.04.2016 17:15 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2014 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
|
kup regl na 230ku, je to jednodušší, odpadne ti hodne pajeni Castle Talon stoji 1100.-. jinak vse je na youtube
zakup 230ku a Dx6 ( cerna) a nastavis si to jak potrebujes i v normal modu ( vypnes stabilizaci a nechas jen zachranu)
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: pon 25.04.2016 23:55 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Tak a ted dilema : Blade 200 SR X + "Blade 230 S: Regulátor střídavý duální" za 1573 Kčs ( http://prislusenstvi-k-rc-modelum.heureka.cz/blade-230-s-regulator-stridavy-dualni/ ) + dost dílů na 200 sr x mám nepoužitých, zakoupených "tehdá" . Ještě že baterie (950 mAh) co sem přikoupil jsou stejné 200 vs 230 .. nebo Blade 230 S ....... v RTF to cenově vyjde stejně ... . 200 SR X jsem již měl a jakž takž jsme HO zvladal v prvnim stabilizovaném módu .. a občas i 2. stabilizovaném módu ... Blade 230 S bude .... ŽIVEJSI a nevim jestli to dám .. a stabilizace fungujicí až po startu .. 230 utíká do vzletu dopředu a doprava ... Ale zase 230 je budoucnost ...možnost do budoucna přepnout mode 2 a 3 ... 6ti kanál Čtvrtek 28.4. do 12 hod DEATH LINE ...objednavka aby byl už na víkend ...
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
gobi
|
Napsal: úte 26.04.2016 6:29 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2014 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
|
stabilizace funguje jakmile se roztoci vrtule,pokud vrtas utika , srovnat cykliku,neutral serv a udelat trimovaci let. to zabere asi 10min, z 200ky pouzijes motor a baterie mozna nejaka loziska. to same se dela i 200ky pred prvnim letem...
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|