RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

T-rex 450L Dominator
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=104&t=59894
Stránka 42 z 43

Autor:  Petronel [ úte 15.11.2016 0:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

mamoulian píše:
Jestli sem to dobře pochopil,máš na Governoru 65%? To je málo. Někde sem četl o 85% a já mám 95%


Ahoj, při více než 65 procent mě začíná klepat ocas, asi gyro, které bych musel snížit. Lítám zatím obyčejnou klasiku, nevím, jestli při 85 procentech a víc to není zbytečný. Na druhou stranu DFC potřebuje víc. Jaké máš baterky a jak dlouho lítáš (obyč - akro).

Díky

Autor:  mamoulian [ úte 15.11.2016 21:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Petronel píše:

Ahoj, při více než 65 procent mě začíná klepat ocas, asi gyro, které bych musel snížit. Lítám zatím obyčejnou klasiku, nevím, jestli při 85 procentech a víc to není zbytečný. Na druhou stranu DFC potřebuje víc. Jaké máš baterky a jak dlouho lítáš (obyč - akro).

Díky

Já létal dřív na křivky 100-85-100 a teď létám governor na 95%
Baterky mám Turnigy 2200mAh 40C a létám 5-7 minut,záleží na tom,jak moc za to tahám.
Jaký máš pastorek,kolik KV má motor a kolik zubů hlavní kolo?

Autor:  rcchopper [ úte 15.11.2016 23:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

plochá křivka min.75%.
A pokud se nebojíš tak zalítni trychtýř a uvidíš jak ohon drží. Tam se většinou vše ukáže.

Autor:  Arcicorsa [ stř 16.11.2016 0:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

mamoulian píše:
Jestli sem to dobře pochopil,máš na Governoru 65%? To je málo. Někde sem četl o 85% a já mám 95%


Otevření regulátoru na 95% v režimu governor se ti zdá v pořádku :roll: ?? Ono těch 65% je sice málo, ale je to lepší varianta než 95%.... Jediné co se stane je to, že při 65% se bude ESC více ohřívat, kdežto při 95% už nemá kam přidat a když tomu dáš pořádně zabrat tak ti budou otáčky létat jako na houpačce, což je pravý opak 65% ...

TO Petronel: dej vědět, půjčím ti optický otáčkoměr ať víš na čem jsi.. Pokud to bude točit málo tak se přidá RPM a ubere se zisk na vrtulce. Věc další je, že to cukání ocasu může dělat klidně i nekvalitní governor v ESC..

Autor:  Petronel [ pát 18.11.2016 21:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

mamoulian píše:
Já létal dřív na křivky 100-85-100 a teď létám governor na 95%
Baterky mám Turnigy 2200mAh 40C a létám 5-7 minut,záleží na tom,jak moc za to tahám.
Jaký máš pastorek,kolik KV má motor a kolik zubů hlavní kolo?


Ahoj,

pastorek má 11 zubů (označení 11T), hlavní kolo má 121 zubů, motor má 1 800 KV.

Autor:  Petronel [ ned 01.01.2017 7:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Ahoj piloti :-)

Tak jsem spadnul, již po 53 startech :-( Při druhé baterce při roztáčení rotoru dutý hukot, měl jsem za to, že jenom rezonuje kryt. Blbec jsem přesto vzlétnul a v pohodě. Po cca 2 minutách pohodového letu jsem málem nevybral zatáčku a heli šla rychle ode mě do dáli. Když jsem ji konečně zastavil, nešla vůbec ke mě, stála jakoby na místě. Šla dolů, ckvaknul jsem Spirit a bleskově nahoru. Po vycvaknutí zpátky jsem ji chtěl vrátit zpátky, ale nešla zpátky a potom rychle dolů, nestihnul jsem už nic ... Závady vcelku velké, budu opravovat. Doma mě překvapilo, že dvě serva byla úplně kouslá, nešlo s nima vůbec hnout. Po zapnutí a zkoušce ale fungovala v pořádku. Zbylá dvě serva na výškovce a směrovce byla ale od začátku krásně volná a fungovala ... Diagnostika Spiritu hlásila na začátku letu překročený Cyklic ring a velmi krátce silné vibrace, potom po celou dobu letů bylo všechno v naprostém pořádku. Teplota venku cca 2 pod nulou ...

Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo tip na závadu? Nerad bych znovu šel k zemi na nějakou blobou technickou závadu.

Přeji všem letcům hezký a pohodový Nový rok 2017!!!

Autor:  Petronel [ sob 21.01.2017 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Ahoj,

mám na Vás velkou prosbu ohledně výměny hřídele u motoru Align 460MX. Stačí hřídel ze zadní strany lehce vytlouknout nebo se musí rozebrat plášť a případně jakým způsobem?
Dále bych rád věděl, jakou máte zkušenost z ložiskama u tohoto motoru. Postupně měním všude původní ložiska za nové z Tobexu a možná by bylo vhodné vyměnit i motoru, ale neznám správný postup.

Předem děkuji za pomoc.

Autor:  mascom22 [ ned 22.01.2017 8:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Strana 28 tohoto vlakna.

Autor:  Petronel [ ned 22.01.2017 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

mascom22 píše:
Strana 28 tohoto vlakna.


Děkuji, prostudoval :-) Je to od Alignu nedomyšlené, lepenina a potom v troubě nahřát ...
T-Rex 500 a více to mají už lépe vyřešené.

Autor:  Maverick_CZ [ sob 04.03.2017 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Ahoj,
chtěl bych poprosit, kdo by byl tak hodný a změřil by mi rozteč dir uchycení podvozku. Chtěl bych zkusit ten nový skloněný podvozek na Gaui X3 a nevim zda by pasoval. Díky

Autor:  mascom22 [ ned 05.03.2017 12:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Maverick_CZ píše:
Ahoj,
chtěl bych poprosit, kdo by byl tak hodný a změřil by mi rozteč dir uchycení podvozku. Chtěl bych zkusit ten nový skloněný podvozek na Gaui X3 a nevim zda by pasoval. Díky

110 mm

Autor:  Maverick_CZ [ ned 05.03.2017 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

To by mělo sedět :D tak to zkusíme. Ještě jednou dík.

Autor:  ivkucera [ pon 06.03.2017 12:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Ahoj, ještě máš možnost podvozek z T-rex 470L. Taky má sklon a rozteč 110mm.

Autor:  Maverick_CZ [ pon 06.03.2017 16:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Ano to je ten ze 470L. Viděl jsem ho na bazaru namontovaný na 450L. Na benovkách jsem pak zjistil, že pasuje jak na 470 tak i 450. A tak mě napadlo, že by to mohlo sedět i na Gaui. Už je objednaný, tak uvidíme.

Autor:  Woita [ pon 06.03.2017 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: T-rex 450L Dominator

Já jsm si na 450L dal podvozek z 500, rozteč se dá upravit pošoupnutím, protože ližiny jsou z kovové trubičky a jsou suvně v plastových nohách. Pro mě super záležitost, je to maličko širší (dobré pro terén kde přistávám) a hlavně VYŠŠÍ - tj. při přistání už konečně nedrhnu vrtulkou o trávu a tedy nestrhávám převody kardanu. Už původní nízký nechci ani vidět.
Tady je vidětporovnání origo podvozku a toho z Rexe_500:
http://rc.ludl.cz/index.php/nase-rc-mod ... -dominator

Stránka 42 z 43 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/