Autor |
Zpráva |
EvzEn
|
Napsal: čtv 20.09.2012 21:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.5.2011 Příspěvky: 687 Bydliště: Golčův Jeníkov
|
Hlavně, že si spokojený Neboj baterka se osvědčí, hlavně, aby měla dost C a bude to ok Kdyžtak mrkni po něčem na hk Časem se prostě budu muset po něčem taky prostě porozhlédnout Díky za info
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
kolaCZek
|
Napsal: pát 21.09.2012 7:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2012 Příspěvky: 1417 Bydliště: Bořanovice
|
IvoR1: na to zruseni zaporneho kolektivu bacha... Aspon ty 4° do minusu si tam nech. Aby jsi se pak dostal na zem.
_________________ SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit Spektrum DX8, PhoenixRC
|
|
Nahoru |
|
|
IvoR1
|
Napsal: ned 23.09.2012 10:28 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.7.2012 Příspěvky: 305 Bydliště: Stará Ves n/O (Ostrava) Obrázky: 30
|
Tak jsem konečně dneska vzlétnul. Zatím jsem tedy zkoušel jen visení a musím říct, že je to mnohem jednodušší něž na simulátoru, ale ruce se mi třásli jako kdybych měl parkinsena nebo co . Ze začátku se mi na zemi rozkmital taky ocas(na vrtulníku!), ale to bylo asi tím že stojí na homemade kříži který pružil. Jakmile se vznesl tak se okamžitě uklidnil a byla to paráda.Teď nabíjím baterku a odpoledne jestli nebude moc foukat tak ji proletím. Mezitím si dávám pár letů z Cessnou pro uklidnění.
_________________ T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E
|
|
Nahoru |
|
|
EvzEn
|
Napsal: ned 23.09.2012 10:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.5.2011 Příspěvky: 687 Bydliště: Golčův Jeníkov
|
Takže je to krásně stabilní jo ?? A to, že se občas otřese ocas si nic nedělej, já to na svém HK250GT řeším pořád Zatím na ten vrtas dáváš pozitivní reakce, to sem i líbí
|
|
Nahoru |
|
|
IvoR1
|
Napsal: ned 23.09.2012 11:41 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.7.2012 Příspěvky: 305 Bydliště: Stará Ves n/O (Ostrava) Obrázky: 30
|
Už mám za sebou druhý let bez ztráty kytičky .Akorát nevím jak s baterkou. Podle manuálu mám nastaveno na timeru 4 min. Za tu dobu se ani nestihnu pořádně rozkoukat co a jak. Po létání má baterka ještě pořád přes 11V. Tak že bych to zkusil protáhnout na 5? Další baterka dorazí kdoví kdy. Na druhou stranu mám zkušenost z letadla a i z Walkery, že není dobré vyměnit baterku a jít hned pokračovat v lítání, protože většinou to špatně skončilo. Člověk (já) asi potřebuji nějaký čas na vyklidnění. Pro mě je to totiž dost velký adrenalin i když mám za sebou dost adrenalinových zážitků na motorce atd.
_________________ T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E
|
|
Nahoru |
|
|
EvzEn
|
Napsal: ned 23.09.2012 12:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.5.2011 Příspěvky: 687 Bydliště: Golčův Jeníkov
|
A kolik máš po doletání na te baterce na článek ?? Já být tebou raději bych nechal 4minuty, abys ji nezabil Adrenalin to je, já kolikrát taky zatajím dech, prostě dostat tou vrtulí přes ruce nebo do ksichtu by asi nebylo moc příjemné Hlavně, že ti to létá
|
|
Nahoru |
|
|
IvoR1
|
Napsal: úte 25.09.2012 21:23 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.7.2012 Příspěvky: 305 Bydliště: Stará Ves n/O (Ostrava) Obrázky: 30
|
Tak jsem si dneska 2x krásně zalétal. Z visení jsem už přešel na na osmičky atd. Létal jsem 5 min. a články v baterii měly mezi 3.7 až 8, což si myslím že je poho? "Špatné" je, že mě to šíleně chytlo v noci se mi zdá o létání a z práce se snažím být doma co nejdříve abych mohl letět než se setmí aspoň 2x. Už abych měl více baterek
_________________ T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E
|
|
Nahoru |
|
|
kolaCZek
|
Napsal: úte 25.09.2012 22:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2012 Příspěvky: 1417 Bydliště: Bořanovice
|
IvoR1: Tak to vitej do klubu... Vcera vecer jsem na simu blbnul s litanim v invertu. A v noci se mi zdalo, jak si krasne ty osmicky v invertu davam.
_________________ SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit Spektrum DX8, PhoenixRC
|
|
Nahoru |
|
|
IvoR1
|
Napsal: pát 28.09.2012 21:11 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.7.2012 Příspěvky: 305 Bydliště: Stará Ves n/O (Ostrava) Obrázky: 30
|
A je to zase tady . Asi po patnáctém letu jsem s ním zase zaryl do trávy. Tentokrát ale nechápu čím to je. Mám vyholený plácek na louce asi 10x10m. Kolem je vysoká tráva a když jsem se chystal na přistání tak asi půl metru nad tou vysokou trávou jsem trochu přidal abych ho ještě pozvedl a on se naklonil na bok a zaryl se do trávy. Naštěstí tentokrát to odneslo jen hlavní ozubené kolo. Asi díky tomu, že spadlo jedno táhlo tak to přežily převody v servech bez úhony. Teď už to mám opravené a zítra budu znovu pokoušet osud. Jinak dneska to bylo až na ten závěr super. Už mám dvě baterky tak jsem dnes dal 6 letů. Sice docela foukalo, ale iXko to v pohodě zvládá. Teď mě napadá, jestli to táhlo nespadlo ještě před pádem, ale snad né, byl to jemný manévr.
_________________ T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E
|
|
Nahoru |
|
|
EvzEn
|
Napsal: sob 29.09.2012 20:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.5.2011 Příspěvky: 687 Bydliště: Golčův Jeníkov
|
A nebrnknul si rukou do kniplu ?? Vzal si to teda pod plynem ? Jako jestli to odneslo jen ozubené kolo je to super Ale být tebou, postupně bych testnul pricnou hridel, je mozne ze uz bude trosku hnutá.. Přemýšlím jak by se stalo, že by spadlo táhlo :\ Sakra, musím šetřit tohleten stroj si musím jednou koupit
|
|
Nahoru |
|
|
IvoR1
|
Napsal: sob 29.09.2012 21:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.7.2012 Příspěvky: 305 Bydliště: Stará Ves n/O (Ostrava) Obrázky: 30
|
Myslím, že jsem do kniplu nebrnk. Když už jsem začal kosit trávu do boku tak jsem plyn stáhnul. Jestli myslíš příčnou hřídelí tu co jsou na ní držáky listů, tak ta je ok(taky už jsem jednou měnil). Dnes jsem to šel otestovat a tváří se to ok, ale foukal takový vítr, že jsem měl co dělat abych ho zpátky usadil a raději jsem to zabalil. Většinou nefouká ráno a navíc mám u nás slunko za zády tak zítra uvidíme.
_________________ T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E
|
|
Nahoru |
|
|
EvzEn
|
Napsal: ned 30.09.2012 8:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.5.2011 Příspěvky: 687 Bydliště: Golčův Jeníkov
|
No, dnes by melo být pěkně, zatím venku nefouká Kde vlastně kupuješ náhradní díly ?? Přímo na astře ? Koukal jsem že prochy je nemá.. Co říkáš nacenu ND, nezdáse ti to trosku drazsi ?? Onosi myslím, že pak až přepneš na IDLE s pořádnejma otáčkama, vítr by nemel bejt už takovej problém
|
|
Nahoru |
|
|
IvoR1
|
Napsal: ned 30.09.2012 19:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.7.2012 Příspěvky: 305 Bydliště: Stará Ves n/O (Ostrava) Obrázky: 30
|
Tak dneska jsem dal 6 baterek bez ztráty kytičky . Jsem z Ostravy takže nemám zase tak velký výběr RC obchodů. Nakupuji v jednom "PVmodel", myslím si že mi to prodává levněji než v Astře. Např.hlavní kolo (2x) Astra za 339,- PVModel za 259,- a ještě ušetřím za poštovné. Zatím co na malou Walkeru stálo jedno hlavní kolečko 199,-. Tak nevím s čím ty ceny srovnáváš. Na druhou stranu na Walkeru jsem byl schopen skoro vše sehnat na Ebay z Honkongu za lepší cenu a na Blada není na Ebay z číny nic. Jedině přímo z USA a tomu nerozumím, protože si myslím že je to vše z Číny. Já zatím létám v normál režimu. Na nějaké lopingy, nebo lety na zádech si v reálu netroufám. Zatím jsem rád když si pěkně zalétám a po 5. minutách úspěšně dosednu. I tak jsem z toho vyvředěný jak ten vrtulník rychle letí když dělám takovou tu houpačku s otočkou ve vrcholu (nevím jak se tomu říká)
_________________ T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E
|
|
Nahoru |
|
|
IvoR1
|
Napsal: úte 16.10.2012 17:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.7.2012 Příspěvky: 305 Bydliště: Stará Ves n/O (Ostrava) Obrázky: 30
|
Zdravím, nechci zakládat nové téma už z důvodu že problém je tu možná někde vysvětlen, jen ho neumím najít. Vysvětlí mi (začátečníkovi) prosím někdo co znamená v mé vysílačce DX6i D/R Expo? Neustále je to tu zmíňováno ale nenašel jsem vysvětlení polopatické o co jde. Zkusím shrnout moje domněnky a možná bude stačit jen napsat OK nebo vše špatně. D/R = dvojí výchylky, že by šlo o výchylky listů v modu normal a v modu stunt? 100% znamená plný rozsah asi pro stunt a např.85% zřejmě pro režim normál. Slouží k nastavení reakce vrtulníku na povel nahoru/dolů? Expo tak to jsem pouze vyčetl, že jde o necitlivost klonění a klopení kolem středu kniplu, ale co znamená ta hodnota -100% až 100%? Já mám nastaveno naektivní.
Díky za případné odpovědi.
_________________ T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E
|
|
Nahoru |
|
|
EvzEn
|
Napsal: úte 16.10.2012 20:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.5.2011 Příspěvky: 687 Bydliště: Golčův Jeníkov
|
Pokusím se ti to vysvetlit, doufám, že to sám chápu správně DR -> slouží ke změně ostrosti reakce vrtulníku, dobré je na pozici 0 třeba mi výchylky (jedná se o výchylky serv) 70% a na pozici 1 třeba 100%. Když letáš po obloze prehodis si na ostré výchylky, tedy do pozice 1,ale pak kdyz ti dochází baterka a potřebuješ přistát na kousek kartonu v trávě, abys neposekal listy, přepneš na 0 a rázem je vrtulník díky 70% výchylkám hodnější EXPO-> slouží také k ovládání a opravdu na citlivost kolem nulové polohy kniplu, to znamená, že s ním můžeš dokázat, že vrtulník bude ragovat "gumově". Pokud třeba rád táháš více za kniply nastavíš sina Dx +30 a rázem kdyz mirně tukneš do kniplu zas tak moc se nedeje;) Pokud dáváš + citlivost okolo nuly se snizuje, pokud - citlivost se zvysuje. Je to prostě o charakteristice záberu kniplu pokud nechceš, aby to tak moc rychle zbesile reagovalo pridas na expu Všecko, co píšu jsou jen priklady snad ti to pomuze
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|