Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 23.10.2010 14:53 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.2010
Příspěvky: 753
Bydliště: Hranice na Moravě
OPR píše:

chlape z bláta do louže.... :) ty myslíš origo Align viď?
to taky neni zrovna ta správná cesta

pokud najdeš svůj rozměr tady tak nad ničim jinym nepřemejšlej 8)

http://www.tobex.cz/eshop/eShop-loziska ... ka-hf.html


Tož to je bomba - tisíceté díky !!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Přišly mi ty volnoběžky z tobexu - na první pohled to vypadá jako úplně jiná klassa než ty originály od Alignu.
Ty volnoběžky od Alignu jsem definitivně strhnul a budu montovat ty nové. Budu je muset zalepit, protože jsou o nějakou setinku menší, než ty původní. Asi zeleným Loctitem - docela jsem napjatý co pak povolí když dojde na lámání chleba..... (docela by mě potěšilo, kdyby ten lepený spoj) :roll: :roll:

_________________
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 8:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.2010
Příspěvky: 753
Bydliště: Hranice na Moravě
Už mě přestala bavit ta viklající se mechanika zadní vrtulky. Tož jsem koupil nová ložiska ze země Nippon, novou příčnou hřídelku, náboj smykátka a když jsem to slavně seskládal dohromady, tak se sice vůle trochu zlepšily, ale výsledek nic moc.

Nemáte prosím někdo zkušenosti s tímto:
http://www.microheli.com/product_info.php?cPath=2920&products_id=1640

_________________
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 9:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5482
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
zablabla píše:
.........Nemáte prosím někdo zkušenosti s tímto:
http://www.microheli.com/product_info.php?cPath=2920&products_id=1640


osobní zkušenosti ne ...... jen znám jednoho pána ten tohle vozí na chvostu ....... nechválí to a ani na to nenadává :)

PS: snad jen utrousil na adresu tohodle tuningu něco ve smyslu ...... jako že mu to přidalo zátěž na ocas .... a musel hejbat s těžištěm.....

ale fakt nic víc o tom netuším...

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 12:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2006
Příspěvky: 935
Bydliště: Praha 9
a viklaji se ti gripy nebo jezdec smykatka? a jak moc?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 13:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.2.2009
Příspěvky: 1338
Na tak malých a ještě vysokootáčkových vrtulníčkách bude s vůlemi vždy problém. Přehnaně bych to neřešil, nejde se jich trvale ani úplně zbavit. To, co na větším ještě projde u malého už vadí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 14:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.9.2009
Příspěvky: 1211
Bydliště: Kadaň/Praha
zablabla píše:


Mam z tohodle jenom Gripy, v porovnani s temi originalnímy alginu to je nebe a dudy. Algin maj silenou vuli, todle je v podstate bez vule. Jaky to ma vliv pri letu nevim - ty originalni jsem rovnou zahodil a dal tam todle :)
Vetsinou na helifreak doporucujiu karbonovy tahlo(treba z GAUI) a kovovou paku na vylepseni ocasu. O tom smykatku od microheli jsem slysel ze je problem s tim ze nejde uplne hladce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 15:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.6.2008
Příspěvky: 4244
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
To smykátko od microheli jsem na 250tce měl, chodilo naprosto hladce a bylo to to nejlepší co se dalo pro vylepšení 250tky dokoupit.
Sice nevím jak jsou na tom trexe250tky dnes, ale každopádně nakonec jsem byl rád, že jsem se jí zbavil, bylo s tím víc starostí než lítání. Gaui200 je na tom mnohem líp.

_________________
T14SG
Logo 700XXTREME, MiniProtos, Logo550SX
Osiris II,RCF 80cm Sbach, Discovery Micro F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 15:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.9.2008
Příspěvky: 1250
Bydliště: Meziboří
Obrázky: 171
krtek2k píše:
To smykátko od microheli jsem na 250tce měl, chodilo naprosto hladce a bylo to to nejlepší co se dalo pro vylepšení 250tky dokoupit.
Sice nevím jak jsou na tom trexe250tky dnes, ale každopádně nakonec jsem byl rád, že jsem se jí zbavil, bylo s tím víc starostí než lítání. Gaui200 je na tom mnohem líp.
no T-Rex 250SE už je v pohodě, jen nemůžu soudit kolik ty díly vydrží protože ji používám stejně jak Gauika 200 jako trenažer, takže nejvíc jsem na 250 měnil hřídele jak příčnou tak hlavní,listy a zadní vrtulku + osičku a trubku jinak nic , ložiska drží vůle v mezích normy , neřeším lítám :D


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 15:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.2010
Příspěvky: 753
Bydliště: Hranice na Moravě
Gattor píše:
a viklaji se ti gripy nebo jezdec smykatka? a jak moc?

No v podstatě je tam nějak volné všechno. Nejvíce se snad giglalo origo ložisko na příčné hřídelce - u smykátka. To jsem výměnou ložiska jakž takž spravil. Druhá větší vůle je na kloubu koule na tělese smykátka - převodová páka na táhla k servu. No a poslední co stálo za zmínku byla vůle mezi hřídelí a nábojem smykátky. To jsem se snažil srovnat spárováním hřídele s nábojem, ale přesto že jsem vybíral, tak tam nakonec přece jen něco zbylo.

Ne že by ten ocas nedržel, ale já s ním pořád laboruji včetně nastavení gyra, tak jsem ty vůle chtěl vylepšit, abych měl větší jistotu, že mechanika je OK
Ale když to tak tady čtu - a díky všem za názory-, tak pouvažuji ještě nad těmi kovovými gripy a jinak se vyprdnu a budu prostě lítat.
P.S: Citlivost gyra na HDL teď mám 65,5% (Spektrum) a to je v normě, a jestli mi při prudším záběru ocasem doleva ten ocas jednou mírně překmitne, tak s tím zatím žít dovedu.

_________________
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 15:52 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.2.2010
Příspěvky: 238
Bydliště: Pardubice
[quote="zablabla"][/quote]

Dej tam tohle http://www.flying-hobby.com/shop/h200-i ... -5931.html

_________________
Walkera 4G6 - BeastXTrex 250se - BeastXRicco SE - BeastXTrex 450 Pro - MiniVBarLogo 500se - VBar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26.11.2010 17:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2006
Příspěvky: 935
Bydliště: Praha 9
zablabla píše:
Gattor píše:
a viklaji se ti gripy nebo jezdec smykatka? a jak moc?

No v podstatě je tam nějak volné všechno. Nejvíce se snad giglalo origo ložisko na příčné hřídelce - u smykátka. To jsem výměnou ložiska jakž takž spravil. Druhá větší vůle je na kloubu koule na tělese smykátka - převodová páka na táhla k servu. No a poslední co stálo za zmínku byla vůle mezi hřídelí a nábojem smykátky. To jsem se snažil srovnat spárováním hřídele s nábojem, ale přesto že jsem vybíral, tak tam nakonec přece jen něco zbylo.

Ne že by ten ocas nedržel, ale já s ním pořád laboruji včetně nastavení gyra, tak jsem ty vůle chtěl vylepšit, abych měl větší jistotu, že mechanika je OK
Ale když to tak tady čtu - a díky všem za názory-, tak pouvažuji ještě nad těmi kovovými gripy a jinak se vyprdnu a budu prostě lítat.
P.S: Citlivost gyra na HDL teď mám 65,5% (Spektrum) a to je v normě, a jestli mi při prudším záběru ocasem doleva ten ocas jednou mírně překmitne, tak s tím zatím žít dovedu.


Pred 14ti dny mi Malcom ukazal jak na vuli primo na gripech. Obrousil jsem smirkem "Centrální kus vrtulky" - tak jsem objevil odborny nazev. Brousil jsem tak dlouho, nez mi po pevnem utazeni sroubku drzel grip nejen na to sroubku, ale zaroven se opiral i o hrany toho centralniho kusu. Tim jsem se uplne zbavil vule na gripech. Od te doby si muzu na gyru nastavovat veci, ktere jsem neznal a hlavne zmizely vsechny zakmity ocasu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.11.2010 18:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.2010
Příspěvky: 753
Bydliště: Hranice na Moravě
Jo jo, dobrá trefa. Stačilo sebrat na každé straně pár setinek a ty gripy celkem slušně drží. Dělal jsem to natřikrát 200 šmirglem abych to nepřehnal. Celá mechanika vrtulky se mi celkem slušně zpevnila.
Na letových vlastnostech jsem sice žádný zázrak nezaznamenal (trochu jsem zdvihl citlivost gyra), ale už to nevypadá jako převod na obraceči sena.
Díky za radu.

_________________
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.11.2010 18:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5482
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
zablabla píše:
......... ale už to nevypadá jako převod na obraceči sena..........


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

přesně vím o čem mluvíš :D ten smej pocit sem měl a pořád mám když šáhnu na vrtulku u T500 ...... gripi čvaftaj slušně ....... přepákování je sice o něco lepší ale vaklík je tam taky.... :D no prostě Align a jeho slavný Tý-rexovéééé :D :D :D :twisted:

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 29.11.2010 15:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2006
Příspěvky: 935
Bydliště: Praha 9
zablabla píše:
Jo jo, dobrá trefa. Stačilo sebrat na každé straně pár setinek a ty gripy celkem slušně drží. Dělal jsem to natřikrát 200 šmirglem abych to nepřehnal. Celá mechanika vrtulky se mi celkem slušně zpevnila.
Na letových vlastnostech jsem sice žádný zázrak nezaznamenal (trochu jsem zdvihl citlivost gyra), ale už to nevypadá jako převod na obraceči sena.
Díky za radu.


ihned po uprave jsem taky zadny zmeny v letu nezaznamenal. rikal jsem si, ze to bylo k nicemu, protoze ocas stale pokmitaval. ale kdyz jsem pak zacal nastavovat delay, gain a sense, prisel jsem na to, ze muzu nastavit hodnoty, ktere drive znamenaly pouze kmitani ocasu. no a tim se mi to cele podarilo vyladit a naprosto zklidnit. ted je z toho jiny vrtulnik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 29.11.2010 15:23 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 9.12.2009
Příspěvky: 4295
Bydliště: Brno
OPR píše:
přesně vím o čem mluvíš :D ten smej pocit sem měl a pořád mám když šáhnu na vrtulku u T500 ...... gripi čvaftaj slušně ....... přepákování je sice o něco lepší ale vaklík je tam taky.... :D no prostě Align a jeho slavný Tý-rexovéééé :D :D :D :twisted:

A jak se ty vule projevuji v letu?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz