Autor |
Zpráva |
zablabla
|
Napsal: sob 23.10.2010 14:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.2.2010 Příspěvky: 752 Bydliště: Hranice na Moravě
|
OPR píše: chlape z bláta do louže.... ty myslíš origo Align viď? to taky neni zrovna ta správná cesta pokud najdeš svůj rozměr tady tak nad ničim jinym nepřemejšlej http://www.tobex.cz/eshop/eShop-loziska ... ka-hf.htmlTož to je bomba - tisíceté díky !!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
Přišly mi ty volnoběžky z tobexu - na první pohled to vypadá jako úplně jiná klassa než ty originály od Alignu.
Ty volnoběžky od Alignu jsem definitivně strhnul a budu montovat ty nové. Budu je muset zalepit, protože jsou o nějakou setinku menší, než ty původní. Asi zeleným Loctitem - docela jsem napjatý co pak povolí když dojde na lámání chleba..... (docela by mě potěšilo, kdyby ten lepený spoj)
_________________ Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
zablabla
|
Napsal: pát 26.11.2010 8:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.2.2010 Příspěvky: 752 Bydliště: Hranice na Moravě
|
Už mě přestala bavit ta viklající se mechanika zadní vrtulky. Tož jsem koupil nová ložiska ze země Nippon, novou příčnou hřídelku, náboj smykátka a když jsem to slavně seskládal dohromady, tak se sice vůle trochu zlepšily, ale výsledek nic moc.
Nemáte prosím někdo zkušenosti s tímto:
http://www.microheli.com/product_info.php?cPath=2920&products_id=1640
_________________ Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 26.11.2010 9:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
zablabla píše:
osobní zkušenosti ne ...... jen znám jednoho pána ten tohle vozí na chvostu ....... nechválí to a ani na to nenadává
PS: snad jen utrousil na adresu tohodle tuningu něco ve smyslu ...... jako že mu to přidalo zátěž na ocas .... a musel hejbat s těžištěm.....
ale fakt nic víc o tom netuším...
|
|
Nahoru |
|
|
Gattor
|
Napsal: pát 26.11.2010 12:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.11.2006 Příspěvky: 922 Bydliště: Praha 9
|
a viklaji se ti gripy nebo jezdec smykatka? a jak moc?
|
|
Nahoru |
|
|
Mikelo
|
Napsal: pát 26.11.2010 13:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.2.2009 Příspěvky: 1331
|
Na tak malých a ještě vysokootáčkových vrtulníčkách bude s vůlemi vždy problém. Přehnaně bych to neřešil, nejde se jich trvale ani úplně zbavit. To, co na větším ještě projde u malého už vadí.
|
|
Nahoru |
|
|
DaveLister
|
Napsal: pát 26.11.2010 14:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.9.2009 Příspěvky: 1156 Bydliště: Kadaň/Praha
|
zablabla píše:
Mam z tohodle jenom Gripy, v porovnani s temi originalnímy alginu to je nebe a dudy. Algin maj silenou vuli, todle je v podstate bez vule. Jaky to ma vliv pri letu nevim - ty originalni jsem rovnou zahodil a dal tam todle
Vetsinou na helifreak doporucujiu karbonovy tahlo(treba z GAUI) a kovovou paku na vylepseni ocasu. O tom smykatku od microheli jsem slysel ze je problem s tim ze nejde uplne hladce.
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: pát 26.11.2010 15:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
To smykátko od microheli jsem na 250tce měl, chodilo naprosto hladce a bylo to to nejlepší co se dalo pro vylepšení 250tky dokoupit.
Sice nevím jak jsou na tom trexe250tky dnes, ale každopádně nakonec jsem byl rád, že jsem se jí zbavil, bylo s tím víc starostí než lítání. Gaui200 je na tom mnohem líp.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
prochel
|
Napsal: pát 26.11.2010 15:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.9.2008 Příspěvky: 1253 Bydliště: Meziboří Obrázky: 174
|
krtek2k píše: To smykátko od microheli jsem na 250tce měl, chodilo naprosto hladce a bylo to to nejlepší co se dalo pro vylepšení 250tky dokoupit. Sice nevím jak jsou na tom trexe250tky dnes, ale každopádně nakonec jsem byl rád, že jsem se jí zbavil, bylo s tím víc starostí než lítání. Gaui200 je na tom mnohem líp. no T-Rex 250SE už je v pohodě, jen nemůžu soudit kolik ty díly vydrží protože ji používám stejně jak Gauika 200 jako trenažer, takže nejvíc jsem na 250 měnil hřídele jak příčnou tak hlavní,listy a zadní vrtulku + osičku a trubku jinak nic , ložiska drží vůle v mezích normy , neřeším lítám
|
|
Nahoru |
|
|
zablabla
|
Napsal: pát 26.11.2010 15:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.2.2010 Příspěvky: 752 Bydliště: Hranice na Moravě
|
Gattor píše: a viklaji se ti gripy nebo jezdec smykatka? a jak moc?
No v podstatě je tam nějak volné všechno. Nejvíce se snad giglalo origo ložisko na příčné hřídelce - u smykátka. To jsem výměnou ložiska jakž takž spravil. Druhá větší vůle je na kloubu koule na tělese smykátka - převodová páka na táhla k servu. No a poslední co stálo za zmínku byla vůle mezi hřídelí a nábojem smykátky. To jsem se snažil srovnat spárováním hřídele s nábojem, ale přesto že jsem vybíral, tak tam nakonec přece jen něco zbylo.
Ne že by ten ocas nedržel, ale já s ním pořád laboruji včetně nastavení gyra, tak jsem ty vůle chtěl vylepšit, abych měl větší jistotu, že mechanika je OK
Ale když to tak tady čtu - a díky všem za názory-, tak pouvažuji ještě nad těmi kovovými gripy a jinak se vyprdnu a budu prostě lítat.
P.S: Citlivost gyra na HDL teď mám 65,5% (Spektrum) a to je v normě, a jestli mi při prudším záběru ocasem doleva ten ocas jednou mírně překmitne, tak s tím zatím žít dovedu.
_________________ Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
|
|
Nahoru |
|
|
Vladimir7
|
Napsal: pát 26.11.2010 15:52 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.2.2010 Příspěvky: 238 Bydliště: Pardubice
|
_________________ Walkera 4G6 - BeastXTrex 250se - BeastXRicco SE - BeastXTrex 450 Pro - MiniVBarLogo 500se - VBar
|
|
Nahoru |
|
|
Gattor
|
Napsal: pát 26.11.2010 17:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.11.2006 Příspěvky: 922 Bydliště: Praha 9
|
zablabla píše: Gattor píše: a viklaji se ti gripy nebo jezdec smykatka? a jak moc? No v podstatě je tam nějak volné všechno. Nejvíce se snad giglalo origo ložisko na příčné hřídelce - u smykátka. To jsem výměnou ložiska jakž takž spravil. Druhá větší vůle je na kloubu koule na tělese smykátka - převodová páka na táhla k servu. No a poslední co stálo za zmínku byla vůle mezi hřídelí a nábojem smykátky. To jsem se snažil srovnat spárováním hřídele s nábojem, ale přesto že jsem vybíral, tak tam nakonec přece jen něco zbylo. Ne že by ten ocas nedržel, ale já s ním pořád laboruji včetně nastavení gyra, tak jsem ty vůle chtěl vylepšit, abych měl větší jistotu, že mechanika je OK Ale když to tak tady čtu - a díky všem za názory-, tak pouvažuji ještě nad těmi kovovými gripy a jinak se vyprdnu a budu prostě lítat. P.S: Citlivost gyra na HDL teď mám 65,5% (Spektrum) a to je v normě, a jestli mi při prudším záběru ocasem doleva ten ocas jednou mírně překmitne, tak s tím zatím žít dovedu.
Pred 14ti dny mi Malcom ukazal jak na vuli primo na gripech. Obrousil jsem smirkem "Centrální kus vrtulky" - tak jsem objevil odborny nazev. Brousil jsem tak dlouho, nez mi po pevnem utazeni sroubku drzel grip nejen na to sroubku, ale zaroven se opiral i o hrany toho centralniho kusu. Tim jsem se uplne zbavil vule na gripech. Od te doby si muzu na gyru nastavovat veci, ktere jsem neznal a hlavne zmizely vsechny zakmity ocasu.
|
|
Nahoru |
|
|
zablabla
|
Napsal: sob 27.11.2010 18:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.2.2010 Příspěvky: 752 Bydliště: Hranice na Moravě
|
Jo jo, dobrá trefa. Stačilo sebrat na každé straně pár setinek a ty gripy celkem slušně drží. Dělal jsem to natřikrát 200 šmirglem abych to nepřehnal. Celá mechanika vrtulky se mi celkem slušně zpevnila.
Na letových vlastnostech jsem sice žádný zázrak nezaznamenal (trochu jsem zdvihl citlivost gyra), ale už to nevypadá jako převod na obraceči sena.
Díky za radu.
_________________ Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
|
|
Nahoru |
|
|
Gattor
|
Napsal: pon 29.11.2010 15:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.11.2006 Příspěvky: 922 Bydliště: Praha 9
|
zablabla píše: Jo jo, dobrá trefa. Stačilo sebrat na každé straně pár setinek a ty gripy celkem slušně drží. Dělal jsem to natřikrát 200 šmirglem abych to nepřehnal. Celá mechanika vrtulky se mi celkem slušně zpevnila. Na letových vlastnostech jsem sice žádný zázrak nezaznamenal (trochu jsem zdvihl citlivost gyra), ale už to nevypadá jako převod na obraceči sena. Díky za radu.
ihned po uprave jsem taky zadny zmeny v letu nezaznamenal. rikal jsem si, ze to bylo k nicemu, protoze ocas stale pokmitaval. ale kdyz jsem pak zacal nastavovat delay, gain a sense, prisel jsem na to, ze muzu nastavit hodnoty, ktere drive znamenaly pouze kmitani ocasu. no a tim se mi to cele podarilo vyladit a naprosto zklidnit. ted je z toho jiny vrtulnik.
|
|
Nahoru |
|
|
psena
|
Napsal: pon 29.11.2010 15:23 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 9.12.2009 Příspěvky: 4179 Bydliště: Brno
|
OPR píše:
A jak se ty vule projevuji v letu?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|