RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

HK450 rotuje a neda se to zastavit
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=104&t=28863
Stránka 11 z 11

Autor:  Pafkatesar [ stř 02.06.2010 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

psena píše:
Hele, co se tyce modu 1 nebo modu 2, zapomen co ti tady kdo rikal a rid se svym instinktem, stahni si na PC nejakej simulator , pripoj si ho na DX6 (kabel stoji od 150-500kc) a zkusi si vsechny mody, kterej ti bude nejbliz tak litej. Litat MOD 1 jen kvuli tomu aby ti ho nekdo v CR seridil, je podle me v dnesni dobe trosku nesmysl. Nejen ze dost lidi uz lita 2ku, ale pokud jsi sikovnej, nebudes potrebovat na zalitani nikoho. A pokud uz bys musel nekoho navstivit, tak ti helinu sesteluje at se jedna o mod 1 nebo mod 2. Zalitani jako takove neni az tak nutne, a pokud je potreba zalet, tak se daji vysilacky propojit pres kabel ucitel- zak.
Ze se musim vzdycky rozcilit, kdyz ctu takovy rady..

jak rikas zkusim si nejakej ten programek sehnat a uvidi se co a jak, ale jelikoz sem nemel nikdy v ruce mod1 ale dycky mod 2 tak u nej asi i zustanu me pripada ze mi vyhovuje jestli je to tim ze su levak fakt nevim:)

Autor:  Pafkatesar [ stř 02.06.2010 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

jeste k tomu rotovani vrtulniku, postupem doby, a konzultovani s vami na foru sem dospel k zaveru ze je to i logicky proc se vlastne vrtulnik pretacel kvuli malejm tockam.
tak to tady zkusim nejak vysvetlit jednoduse logicky pro zacatecnika jako sem treba ja
jde o to ze kdyz jsou listy nakloneny prilis jak dolu tak nahoru tak vznika proti tejm listum odpror vzduchu kdyz bych je naklonil az do 45stupnu tak je skoro stejnej odpor vzduchu jak dolu od vrtulniku tak i do boku a stejnej tlak uz mala vrtulka nedorovna. predstava kdyzby lisyty byly v 90stupnich tak uz vrtulnik nepoleti nikam a jen se bude otacet kolem sve osy(protoze by vsechen tlak sel jen do boku) a na nikdy ta mala vrtulka nemuze stacit at je v jakym kolik uhlu
pokud ma nekdo predstavivost tak by to snad mel pochopit :)
proc tomu to tak je.
napsal sem to sem z duvodu toho ze kdyz nekdo bude mejt stejnej problem a bude vedet princip proc a jak to je. tak muze rovnou usoudit jestli je to tim. kdyz bych tohle vedel predtim tak by to bylo asi rychleji opraveny
opet pisu pokud sem napsal neco spatne nebo nedej boze kr...nu tak me prosim opravte ale snad pro uplnyho zacatecnika je to snad dobre napsany :)

Autor:  pcmaxik [ čtv 03.06.2010 7:00 ]
Předmět příspěvku: 

matlak píše:
pcmaxík oprav si to moudro jak v modu 2 jsi měl plyn v pravo , blbneš tím lidi


Díky za upozornění, nějak mi to uteklo, náprava učiněná :D :wink:

Autor:  haas [ čtv 15.01.2015 19:27 ]
Předmět příspěvku:  Re:

Georg9 píše:

Myslím že by jsi se ani tak čísly kanálu zabývat nemel, nevím jaký máš ten přijímač, ale na nem sou zkratky práve, tak spíše podle nich by ses mel řídit.. Navíc pitch a aileron se dá myslím zamenit..


Chi se zeptat jestli je opravdu možné přehodit PITCH a AIELRON.Mám trexe 450L a až teď jsem si všilm že levé přední servo mám zapojeno jako křidélka a pravé kolektiv(myšleno z pohledu když je heli ocasem ke mě) výškovku mám dobře.Jinak vše funguje správně i piruety.Při nastavování bezpádla jsem vše správně reversoval.Už jsem s tím několikrát letěl a vše ok.Jen teď jsem s hrůzou zjistil že to mám z nějakého důvodu přehozené.

Můžu to nechat tak?

Přikládám obrázek který sem našel a podle něj to mám obráceně.

Přílohy:
cyklika.jpg
cyklika.jpg
[ 68.1 KiB | Zobrazeno 922 krát ]


Autor:  dagx [ čtv 15.01.2015 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK450 rotuje a neda se to zastavit

Prohodit se to může.Jde jen o to dosáhnout správného chodu kompletu cykliky.Jediná další cesta je asi vyzkoušet chod serv v přijimači před montáží do heli a namontovat je až potom.Tyhle zkratky na přijimačích má asi jen SPEKTRUM.Důvod bude možná jejich podpora velkého množství RTF modelů.
Piruety s tím nemají nic společného.To už se týká serva vrtulky a tam nic prohazovat nelze.

Stránka 11 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/