RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

HK-250
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=104&t=23311
Stránka 41 z 42

Autor:  grav1s [ čtv 03.04.2014 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Dobrý den poradil by někdo jaký použít Torx na šrouby co jsou u hk 250 jaka je to velikost a kde se dají koupit bud e-shop nebo někde v Brně.Díky moc

Autor:  ddano007 [ čtv 03.04.2014 15:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Torx 5, s druhou castou otazky neviem poradit, ked som obcas kupoval nieco v Brne, tak tu
http://www.rcmarket.cz/
ale, ci tam maju aj srobky na 250ku som nehladal... Ja som ich bral odtialto
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html

Autor:  grav1s [ čtv 03.04.2014 15:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Šroubky nepotřebuju pouze nějaky šroubovák nebo nástavce.Tk díky

Autor:  mamoulian [ čtv 17.04.2014 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Já tedy nevím,jestli mám takovou smůlu,nebo co,ale moje HK-250 prostě nikdy nepoletí. (leda do popelnice).
Vyměnil sem za originál celý zadní domek včetně smykátka a hlavy zadního rotoru(nechal sem jen gripy),trubku,oboje listy,pádla,příčnou hřídel i hlavní,hlavní kolo,všechny očka,kovovou páku smykátka a ložiska v gripech hlavního rotoru.
A pořád to nefunguje. Má to vibrace,pořád něco odpadává. Nikdy se mi nepovedlo viset tak dlouho,abych alespoň nastavil gyro.
S original 450kou sem nikdy takové potíže neměl.
Tahle 250ka mě stála cca 75% originální stavebnice,nebo tu samou částku,co náhradní díly na 450ku na cca rok a půl.
Děs.
Zatím letí jen do skříně.

Autor:  EvzEn [ čtv 17.04.2014 20:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

mamoulian píše:
Já tedy nevím,jestli mám takovou smůlu,nebo co,ale moje HK-250 prostě nikdy nepoletí. (leda do popelnice).
Vyměnil sem za originál celý zadní domek včetně smykátka a hlavy zadního rotoru(nechal sem jen gripy),trubku,oboje listy,pádla,příčnou hřídel i hlavní,hlavní kolo,všechny očka,kovovou páku smykátka a ložiska v gripech hlavního rotoru.
A pořád to nefunguje. Má to vibrace,pořád něco odpadává. Nikdy se mi nepovedlo viset tak dlouho,abych alespoň nastavil gyro.
S original 450kou sem nikdy takové potíže neměl.
Tahle 250ka mě stála cca 75% originální stavebnice,nebo tu samou částku,co náhradní díly na 450ku na cca rok a půl.
Děs.
Zatím letí jen do skříně.


Tak to mě mrzí teda, ale bohužel já měl ze začátku stejnou zkušenost..
Pak jsem však vychytal ty mouchy a HK250 letalo pekne, nejvetsi problem byl s driftujícím ocasem, což podchytilo lepší servo.. Ale i tak těch pádů na techniku bylo až až.. Do 250 jsem nastrkal prachů jak do novýho Alignu 450 tipuju a pořád to byla jen sračkoidní čína..

Co ti vibruje a jak hodně? Pokud máš gyro, ne FBL zas tak to nevadí.. Mně vždycky proti vibracím pomohlo spárování hlavní hřídele a ložisek tak, aby vule byla co nejmenší..

Oba se však shodneme, že už bychom si toto znovu nepořídili, že :)

Autor:  Tsisters [ čtv 17.04.2014 20:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Kluci no nechci Vám do toho kecat, ale mi HK-250 lítala lépe než T-rex 250 a teď kde má četr krumpáč :mrgreen: To je jen tak na odlehčení. Já si myslím, že pokud vše nastavíš tak jak ma být nic tak trošku neobejdeš bude to lítat, já jsem z HK-250 lítal lehké akro a nikdo mi nevymluví, že HK-250 nedokáže lítat. Jo a prošlo mi rukama minimálně 5 kousků, ať už moje a nebo kamarádů na sestavení a zalítnutí

Autor:  ddano007 [ čtv 17.04.2014 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

to Tsisters: No hej, ale pokial si pamatam, tak si asi jediny, komu to slusne lietalo :lol:
Ale vazne: ked sa dobre nasteluje, tak ako-tak lieta ( teda mne), ale s mojou skusenostou sa priklanam sa k Evzen-ovi, ze je to heli nic moc v porovnani so 450kou. Ale inak, ked sa ti to nema rozpadat, pouzivaj Loctite :D

Autor:  Tsisters [ čtv 17.04.2014 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

to ddano007 no asi jsem vyjímka, ale nebylo to jen u jednoho kusu, je tady pár lidí, kterým jsem ji dával dohromady, ale to je jedno :mrgreen: Mi to lítalo a to je důležité, někde bych snad i našel nějaké video
no a co se týče Evzen tak tomu jsem ji taky dal letově dohromady, že už ji neukočíroval za to já nemůžu.
No a proč to teď tdy píšu? Nechci být za Bll...
Dneska už lítám s Protosem a brzy budu s AGILE 5,5
Ps. jsem pohledal, jedno starší nic moc video s HK-250
http://www.youtube.com/watch?v=60ROWablUR0

Autor:  ddano007 [ pát 18.04.2014 12:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Ale hej, to bolo len take zartovne rypnutie :D
To, co mne na nej vadi, su tie titerne torxy a celkovo - v porovnani so 450kou - horsie nastavovanie. Takze druhykrat by som ja osobne do nej nesiel: cenovo vyjde porovnatelne so 450kou, ale ( na moje prsty a skusenosti) lieta horsie...

Autor:  Tsisters [ pát 18.04.2014 13:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Tak ty šroubky mně taky pěkně štvaly a blbé je, že nářadí jde koupit jen v sadě, co se týče dílů, tak ty jsem nakupoval vždycky více stejných najednou z HK, tak že mi na opravu málokdy něco chybělo. Nelituju toho, že jsem ji mněl, ale už bych ji nechtěl, ostatně už bych nechtěl ani velikost 450 :mrgreen:

Autor:  mamoulian [ pát 18.04.2014 14:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Citace:
Tak to mě mrzí teda, ale bohužel já měl ze začátku stejnou zkušenost..
Pak jsem však vychytal ty mouchy a HK250 letalo pekne, nejvetsi problem byl s driftujícím ocasem, což podchytilo lepší servo.. Ale i tak těch pádů na techniku bylo až až.. Do 250 jsem nastrkal prachů jak do novýho Alignu 450 tipuju a pořád to byla jen sračkoidní čína..

Co ti vibruje a jak hodně? Pokud máš gyro, ne FBL zas tak to nevadí.. Mně vždycky proti vibracím pomohlo spárování hlavní hřídele a ložisek tak, aby vule byla co nejmenší..

Oba se však shodneme, že už bychom si toto znovu nepořídili, že :)


Při roztáčení šmajdá hlava,takže je buď křivá,blbě vyvážená a rajtuje na podvozku,nebo jiná nevyváženost na hlavním rotoru.
Mám gyro a šroubky lepím,ale kde dou do plastu,tam to nemá cenu.Tudíž odpadávají např vzpěry ocasní trubky a pod.
Jestli mě to někdy přejde,tak to zase ze skříně vyndám a celý hlavní rotor rozeberu na díly,kouknu na holou hlavu,jestli není křivá a začnu to po jednom vzacet,dokud se to nezačne třepat.
Nebo si koupím váhu a budu porovnávat váhy dílů v páru.
Možná si tenhle elaborát odpustím a koupím to celé v originálu.

Každopádně máš pravdu,že HK-mixér mi nesmí přes práh a nechápu po téhle zkušenosti odvážlivce s HK-450 a výše.Tam už jde o život.

Autor:  EvzEn [ pát 18.04.2014 17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

No teeda, pánové se nám tu ta diskuse nejak rozjela, ne ? :D Myslím, že je zbytečné tu na sebe takhle startovat..
A popravdě, co zvládnu a nezvládnu si raději posoudím sám..

Jinak HK250 je podle me jako kit nepoužitelný, pokud nevyměníš hlavu za origo Align, nedáš kevlarový reminek a origo Align náhon vrtulky..
Než jsem na heli dal pořádné ocasní servo furt driftoval ocas, ale možná to byla moje chyba dávám přednost preciznímu chování, možná jsem měl moc vysoko nastavený zisk..
Každopádně kvalita HK250 neni valná, ani dílů na něj.. Několikrát se mi stalo, že fungl nové díly z hk přišly a byly nepoužitelné, protože byly křivé.. Takže nakonec mě to vyščlo dráž než origo Align..

Já jsem z HK toho zase tolik nenaletal, protože jsem se na něm učil, ale bylo tam i dost pádů na techniku, jednou mi praskla páka řízení ocasního rotoru, pak mi prasknul držák serva, pak táhlo na hlavě atd...

Sice mě to stálo clekem slušný nervy, ale po roce jsem to rozletal fakt pěkně, dokonce jsem s tím řezal krásný osmičky (až když jsem nacpal do přepákování ložiska, ty origo válečky se vymačkaly) a šlo s tím i krásně couvat..

Člověk si s tím musí vyhrát no a na rozdíl od 450 toto je na správný nastavení vážně citlivý stroječek :)

Autor:  mamoulian [ pát 18.04.2014 19:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Nějak mi to nedalo a odstrojil sem hlavní rotor už teď.
Hlava je opravdu křivá,deska cykliky má ukrutné vůle.
Uvidíme,jestli se mi bude chtít v zimě celý hlavní rotor i s uložením vyměnit za originál.
Hlavně když mi včera vlítla vzpěra ocasu do listů,zničilo to listy,ocasní trubku a další věci,jak to udělalo kotrmelec.Vše už align,takže paráda.

Autor:  EvzEn [ pát 18.04.2014 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

mamoulian píše:
Nějak mi to nedalo a odstrojil sem hlavní rotor už teď.
Hlava je opravdu křivá,deska cykliky má ukrutné vůle.
Uvidíme,jestli se mi bude chtít v zimě celý hlavní rotor i s uložením vyměnit za originál.
Hlavně když mi včera vlítla vzpěra ocasu do listů,zničilo to listy,ocasní trubku a další věci,jak to udělalo kotrmelec.Vše už align,takže paráda.


Myslím, že bdue stačit, pokud dáš origo Align hlavu a desku cykliky, já měl pro verzi SE a pohoda :)

Autor:  prtka [ pát 18.04.2014 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: HK-250

Z HK kitu na poličce jsem po havárce T-Rexe použil spodní uhlíkové bočnice , podvozek , antirotační příčku , držák ocasního serva, vzpěry a držák baterky. Některé z věcí jsou dokonce lepší jak u Alignu ovšem tím zřejmě výčet použitelných věcí končí. Jinak 250tku si beru hlavně na dovolenou nebo tam kde není moc místa :wink:

Stránka 41 z 42 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/