Switch to full style
Vrtulníky do velikosti 450
Odeslat odpověď

SJM-325 LE kit

sob 28.02.2009 22:36

Ahoj všichni,
nemáte někdo zkušenost stímto modelem?
https://www.rczona.cz/index.php?page=sh ... &Itemid=26
,je to dobrá firma?
Zajímalo by mne co vše je součástí stavebnice a na kolik by vyšlo zkompletování modelu aby byl připraven k letu.Myslím kolik stojí vysílač a jaký je třeba,baterie apod.
Také by mne zajímalo,jak by to bylo se servisováním a sháněním náhradních dílů.

P.S. omlouvám se za možná hloupé atázky,ale v helikoptérách jsem začátečník

sob 28.02.2009 22:41

precti si tohle http://www.heliforum.cz/index.php?name= ... cle&sid=35

sob 28.02.2009 22:44

moc díky

sob 28.02.2009 23:06

Nepsal ten článek náhodou Horst Fuchs?

Tenhle:
Obrázek

sob 28.02.2009 23:27

Výborně dílensky zpracovaný, velmi drahé náhradní díly. Pro začátečníky naprosto nevhodný.
Ostrá mrcha.

sob 28.02.2009 23:28

petrpetr píše:Nepsal ten článek náhodou Horst Fuchs?

Tenhle:
Obrázek


chlape z horsta si prdel nedělej jasný ? :lol:

sob 28.02.2009 23:51

Mikelo píše:Výborně dílensky zpracovaný, velmi drahé náhradní díly. Pro začátečníky naprosto nevhodný.
Ostrá mrcha.
souhlas :wink:

ned 01.03.2009 8:26

A navic je pekne skaredej :D

dily na sjm?

ned 01.03.2009 14:29

myslim ze se tu panove trochu dost pletete dily na SJM jsou dily odost levnejsi nez na jakoukoli jinou heli a to tak ze skoro opolovinu levnejsi...nez treba na t-rexe. lol... jinak vzhled je odlisny nez treba u t-rexe nebo minititana a to se muze nekomu libit,celkem fajn mechanicky zpracovana,mechanicke nastavovani je trochu jine nez u klasicke heli.da se nastavit aby byla hezky poslusna a hodna pokud se tak nenastavi je to dost divoky stroj...

Re: dily na sjm?

ned 01.03.2009 16:13

dj_krata píše:myslim ze se tu panove trochu dost pletete dily na SJM jsou dily odost levnejsi nez na jakoukoli jinou heli a to tak ze skoro opolovinu levnejsi...nez treba na t-rexe.