Vigo píše:
Vždy když odstartuji (každá dobitá baterka) je vrtulník nevytrimovaný. Prostě utíká odemně a nebo ke mně(dopředu,dozadu). Je to poměrně silné a musím to dotrimovat. Pak to vytrimované vypnu a další start je to podobné. Na hlavě jsem nikde velké vůle nenašel. Přisuzuji to větru a nebo turbulencím když je vedro??
Dále bych rád věděl jak moc ovlivňí letovou charakteristiku závaží na pádlech. Učím se lítat a už nějakou dobu se nemohu dostat přes zatáčku doleva. Vrtulník je děsně vratký. V porovnání s raptorem v AFPD je to děs. Navíc mám nyní lehké uhlíkové listy a agilita vrťase ještě vzrostla.
Zajímalo by mě co je lepší:
1) Přidat závaží na pádla (zatím žádná nemám)
2) Snížit otáčky rotoru (jsem asi na 2700 ale níž mám problémy se setrvačností pohybu nahoru,dolů)
3) Zmenšit výchylky na cyklice ( to bych dělal nerad protože na citlivé ovládání jsem zvyklý ze simu a letadel)
Závěrem dodám že neřeším citlivou odezvu na ovládání (ta mi vyhovuje), ale stabilitu vrtulníku v jednotlivých fázích letu.
Zkontroluj polohu těžiště, zkontroluj že se tyčka padel pohybuje naprosto lehce, zkontroluj že jsou padla rovnoběžně a kolmo na hlavní hřídel.Uber otáčky, na visení bohatě stačí 2300-2400. Vrtulník pak bude trochu méně agilní ale bude ochoten viset stabilněji a budeš mít menší odběr proudu . Závažíčka na padla udělají vrtulník stabilnější a méně citlivý na zásahy do řízení. A to posouvání dopředu a dozadu zkus za bezvětří a vícekrát abys vyloučil vliv rukou, pokud se to bude opakovat i v bezvětří a pokaždé na jinou stranu není to určitě normální abude to chtít důkladnou kontrolu mechaniky a seřízení. Pokud na nic nepřijdeš, zkus na helimanii v najít někoho poblíž ( je tam na to vlákno) víc hlav víc ví a hlavně vidí.Možná tam máš nějakou triviální chybku kterou sám nenajdeš protože si myslíš že tak je to správně.