Malé lipolky se pro vyšší nabíjecí faktor než obvykle 1C moc nedělají. Obvykle se dá bez problému jít při nabíjení až na 2C, ale s rychlejším nabíjením bych moc nepočítal. Taky záleží zda to vůbec umožňuje nabíječka, protože jednoduché nabíječky v setech jsou obvykle dost slabé.
Ani případné použití lipolky s vyšší kapacitou není moc vhodné jednak se z hlediska zvyšování zátěže motorů. Spíš je vhodnější jak už bylo zmíněno mít třeba několik nabitých lipolek (třeba dvě, tři apod.) a postupně je měnit, ale mezi jednotlivými lety dělat přestávku aspoň 5 až 10 minut, aby si motory odpočinuly, protože nejsou stavěny na delší létání a při opakovaném větším zatížení mohou brzo i po několika letových hodinách odejít.
DUREMAX Power LiPol 1200mAh 1S1P 3,7V 15C viz tento odkazČlánek i s kabelem a konektorem.
Rozměry cca 6,1cm x 3,05cm x 0,75cm
Nabíjecí proud 1C tj. 1.2A
1250H Kokam 1250mAh Li-Polymer 3.7V 15C viz tento odkazČlánek bez kabelu a konektoru. Použít by měl jít kablík i s konektorem ze staré původní lipolky.
Rozměry cca 7,1cm x 4,3cm x 0,55cm
Nabíjecí proud 1C tj. 1.2A
Je potřeba si ovšem uvědomit, že ani značkové lipolky nevydrží cokoli a při hlubokém vybíjení mohou dopadnout podobně špatně jako ta originální zmíněná lipolka. Lipolky se obecně nemají vybíjet více než cca 80% jmenovité kapacity definované výrobcem jinak při opakovaném hlubším vybíjení může docházet dříve k nárůstu vnitřního odporu což se projevuje tzv. proudovým změknutím a s tím spojeným snížením využitelné kapacity a i případným nafukováním.
Plně nabitý článek lipolky má napětí naprázdno cca 4.2V. Po dokončení letu a minimálně 10 minutách klidu kdy je napájení modelu vypnuté tj. lipolka naprázdno bez odběru z modelu by naměřené napětí článku nemělo být nižší než cca 3.7V což odpovídá zhruba zbytkové kapacitě 20%. Pokud je napětí menší pak to znamená, že se lipolka vybíjí příliš hluboko, a to má neblahý vliv na její životnost. V takovém případě je vhodné zkrátit dobu létaní na jeden cyklus nabití lipolky a raději udělat několikaminutovou přestávku pro odpočinutí motorů a další let absolvovat s dalším nabitým článkem.