Switch to full style
Coaxiální vrtulníky od hraček až po průzkumné prostředky.
Odeslat odpověď

Phantom 6010

úte 27.04.2010 20:36

Koupil sem si mini vrtulník Phantom 6010 a nemůžu ho vůbec udržet ve vzduchu. Po startu místo aby kolmo vzlétnul, tak vzlétá na různé strany a opisuje ve vzduchu velká kola a hned do něčeho narazí. Zkoušel sem to vyvážit pomocí trimrů, ale bez úspěchu, žádná změna. Poradí někdo co s tim? Já bych to tipoval, že bude něco špatně a viděl to na reklamaci. Co sem viděl tenhle vrtulník na videích tak to je naprosto ovladatelný model, s kterým se dá létat takřka všude. Martin

úte 27.04.2010 20:53

Myslím,že tady odpověd nedostaneš,spíš se ještě objevý vyčítavý a urážlivý příspěvky ve smyslu,že tohle není hračkářství atd.. tady se řeší jen stroje za 10 000+! bohužel

úte 27.04.2010 21:10

jackson8800 píše: tady se řeší jen stroje za 10 000+! bohužel


ale no táááák :lol: teď si chtěk zamachrovat nebo zvýšit ego 8) ........... je sice pravda že to nění dospělý vrtulník ,ale hračka na vybůbnutí, ale každý jsme nějak začínali ........ třeba bude za nějaký ten rok létat s nějakým Raptorem 3D :wink:

PS promiň že nemluvík k tématu ,jen sem jackson8800 trochu posadit na zem ;)

úte 27.04.2010 21:35

http://www.helimodel.cz/helimodel/eshop ... TOM-6010-3 Doporučuji --na pobavení ideální :wink: :lol: :lol: :lol:
Jinak se opravdu bojím že to co dávaj na videa a to co dostaneš v reálu je nebe a dudy-bez urážky. :cry:

úte 27.04.2010 23:55

to jackson8800:
řeknu to asi tak, v Praze stojí slušné menu k obědu od 75korun , co bys asi tak čekal od menu za 12 korun......... krevety????
A určitě si tazateli hodně pomohl svým výlevem.

k původnímu dotazu: prostě za málo peněz málo muziky, infra ovládání které je na tomto "vrtulníku" použito je diplomaticky řečeno značně technologicky nedokonalé, vadí mu sluneční paprsky, které matou přijímač, malý dosah atd. Všimni si že na videu není předvedeno visení, pouze neustálý dopředný let, o přesnosti řízení nemůže být ani řeč, je to opravdu jen hračka, a hračky se moc neopravují, nějak fungují a pak se vyhodí.

Je mi líto ale jsi jen další kdo nalítnul na keci super-truper ala Horst Fuchs z teleshopingu. Někdy trochu lituju že na to nemám žaludek, ale na lidské naivitě se dá asi hodně slušně vydělat.

stř 28.04.2010 8:03

I když už s tříkanálem dávno nelétám tak těmto novým malým tříkanálům s gyroskopem fandím - pro naprostého začátečníka a za ty peníze létají dobře. Jen ten tvůj má nějakou závadu - smůla - reklamace ...
.

stř 28.04.2010 12:11

Nedá mi to nereagovat
špičkové gyro stojí okolo 11000kč, jaké asi může být gyro ve stroji který celý stojí 990kč?? Tento konkrétní vrtulník žádné gyro nemá, má pouze jakýsi obvod který vyhodnocuje otáčky motorů které ženou horní a spodní rotor, z toho plyne že odezva na reakční moment musí být zoufale pomalá, "gyro" to možná nějak vyhodnotí ale než se roztočí motor a síla se přenese do rotoru aby se moment srovnal tak to trvá. Ze stejného důvodu je ne úplně vhodné řešení pohánět vrtulku vlastním motorem na místo řemenu nebo torzního náhonu, chybí tam ta mechanická provázanost mezi hlavním rotorem(jako hlavním zdrojem reakčního momentu) a vyrovnávacím rotorem.

Jinak souhlasím s uživatelem Váhy, že se asi jedná u tohoto poletovadla za závadu která se nedá opravit nastavením, bud jeden motorek je o chlup mín výkonný a tím se točí jeden rotor o pár otáček víc a dochází k zatáčení, nebo je větší tření v přenosu síly na rotor a výsledek stejný, hřídel ke spodnímu rotoru je dutá a tou prochází hřídel k hornímu rotoru a pokud to vůbec výrobce řešil tak nějakou kluznou manžetou, určitě né ložisky.

To Váhy : máš můj respekt, koukal jsem na tvůj web a jsi jeden z mála co se také snaží webem pomoci.

stř 28.04.2010 12:31

Mimochodem-píšou tam co jsem viděl pouze délku vrtulníčku-kolik má průměr rotoru a kolik váží? Aha tak už našli našli -
Specification:
- Main Rotor Dia: 6 inches (150mm)
- Length 7.5inches (190mm)
- Rear Rotor Dia 1.25 inches (30mm)
- Weight: 26g ( including Li-Poly battery)
- 120 mAh Lithium Polymer battery
- Flight duration: 8 to 10 minutes
- Charge time: 20-30 minutes for full charge
- Range: Up to 100 feet (30 meters)

stř 28.04.2010 13:01

O co mi jde- má to skoro o 3cm menší průměr rotorů než Easycopter V4 - a ten už je s výkonem pohonu defakto"na hraně" -takže u tohodle to musí být nahnaný jedině otáčkama- váha je defakto stejná a baterka taky.

stř 28.04.2010 16:27

Lol hoši,asi jste mě nepochopili.. bylo to psaný ironicky..Já jsem právě na jeho straně..Nevlastním stroj ani za 5000 :lol: byla to narážka na zdejší lidi.. :roll:
EDIT:jinak vlastním 2x Syma 107..je to víceméně úplně to stejný..na pobavení super,ale nesmíš od toho čekat nic jinýho..viset se s tím dá úplně v pohodě..myslím,že za litr neseženeš nic zábavnějšího :) Ale ta Syma je lepší v tom,že má USB nabíječku..ale ta se dá k tomu Phantomovi taky dokoupit..Jinak tady je ta Syma
http://www.rcguru.cz/syma-s107-gyro-d1143

pát 30.04.2010 11:56

Já se zkusím vrátit k tématu.
Podívej se jestli nemáš vypadlé/přelomené jedno táhlo (jsou tam dvě něco přes 1 cm dlouhá) od horního rotoru ke stabilizátoru (tyčka se závažíčky na koncích :)
Pak by to mohlo být ještě upadlé jedno závažíčko ze stabilizátoru nebo ohnutá osa horního rotoru. Okem to ohnutí nepoznáš, ale když chytneš vrtulníček do ruky a trochu přidáš otáčky, tak dost vibruje.

Jinak mě nic nenapadá. Pokud je to něco z výše uvedeného, budeš to asi těžko reklamovat, protože jde o mechanické poškození.

Re: Phantom 6010

pon 09.07.2012 15:53

Nedá mi to nereagovat
špičkové gyro stojí okolo 11000kč, jaké asi může být gyro ve stroji který celý stojí 990kč?? Tento konkrétní vrtulník žádné gyro nemá, má pouze jakýsi obvod který vyhodnocuje otáčky motorů které ženou horní a spodní rotor, z toho plyne že odezva na reakční moment musí být zoufale pomalá, "gyro" to možná nějak vyhodnotí ale než se roztočí motor a síla se přenese do rotoru aby se moment srovnal tak to trvá.


Gyro může být za tisíce, ale i do takových malých hraček se dnes gyra strkají. Jedno takové poletovadlo doma mám a to gyro jsem tam skutečně našel. To, že není napěťově ani tepelně kompenzované, atd atd... je právě ten rozdíl. U takového malého koaxu je ale tohle gyro dostačující a dokonce i vcelku slušně funguje. - tolik neexistence gyra. Ostatně gyra se dnes strkají i do telefonů, Wii ovladačů, a jiných nesmyslů.

Vrtulník lítá v kruzích jak? Pořád čumákem jedním směrem?

Po mnoha vzletech s mým koaxiálem se taky nedařilo udržet vrtulník rovně, pořád se točil na místě. Po debatách s prodejcem, kdy mi v rámci jakési "reklamace" vyměnil oba motory i celou elektroniku, jsem zjistil, že jak byly jedny rotorové listy více obouchané jak ty druhé a tvořily jiný odpor (točivý moment) vůči tahu. Po výměně listů se strojek zase chová, jak má.

Pokud se motá v kruzích s čumákem pořád stejným směrem, pak gyro (byť jednoduché) funguje a problém bych hledal někde kolem ohnuté osy, ohnutého/nevyváženého stabilizátoru, nějaké praskliny v závěsech listů nebo tam někde.
Odeslat odpověď