Autor |
Zpráva |
corona
|
Napsal: sob 31.12.2011 17:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.4.2010 Příspěvky: 2457 Obrázky: 0
|
Tax píše: ... ... při stabilním visení a pohnutí páčky dopředu se vrtulník rozjede živě dopředu. Postupně ale začne zpomalovat až zastaví a začne klesat k zemi. A přitom pořád mám plnou výchylku páčky. Když páčku pustím, tak začne couvat nebo se rozkýve a spadne k zemi. Jediná možnost jak ho přinutit ke stálému letu vpřed je stálé přidávání a ubírání plynu. Když jsem se díval z boku Tak při začátku se čumák nahne dolů a začne se hýbat dopředu, postupně se ale potom vrtulník vyrovná a letí dopředu rovnoběžně se zemí, což si myslím, že by dělat neměl a měl letět pořád mírně nahnutý. Nebo se mýlím? Zajímalo by mě jestli máte podobnou zkušenost? Bohužel nevím jestli to dělá od začátku nebo je to způsobeno necitlivým zacházením. To je normální vlastnost. Je přestabilizovanej, aby hezky visel. Pokud chceš letět trvale dlouho dopředu, nusíš umět správně kvrdlat s plynem. Dělal jsem různý úpravy - např. jsem měl zkrácený stabilizátor. Byl potom trochu míň stabilní a potřeboval trochu korigovat při visení, ale neměl takovou tendenci se sám vyrovnávat při dopředným letu. Doporučuju spíš ale jinou úpravu - udělal delší vodící trny táhel od cykliky k dolnímu rotoru a využít delší čepyna desce cykliky. Takto zvětšený výchylky se projeví celkem hodně...
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Tax
|
Napsal: stř 04.01.2012 19:16 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 31.12.2011 Příspěvky: 3
|
Díky za odpověď, no na to s tím plynem jsem právě přišel jako jediné řešení Ještě se chci zeptat, deska cykliky by měla být kolmo na hřídel rotoru? Když totiž nastavím tento stav, tak vrtulník utíká dopředu. Let dopředu je celkem svižný ale dozadu neletí skoro vůbec. Když vytrimuju (musím nastavit skoro 1/3 dozadu) všechno tak aby visel ve vzduchu, pak cyklika je celkem nakloněná, ale vrtulník lítá dopředu a dozadu víceméně stejně. Jak by to tedy mělo být správně?
|
|
Nahoru |
|
|
corona
|
Napsal: stř 04.01.2012 20:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.4.2010 Příspěvky: 2457 Obrázky: 0
|
Tax píše: Díky za odpověď, no na to s tím plynem jsem právě přišel jako jediné řešení Ještě se chci zeptat, deska cykliky by měla být kolmo na hřídel rotoru? Když totiž nastavím tento stav, tak vrtulník utíká dopředu. Let dopředu je celkem svižný ale dozadu neletí skoro vůbec. Když vytrimuju (musím nastavit skoro 1/3 dozadu) všechno tak aby visel ve vzduchu, pak cyklika je celkem nakloněná, ale vrtulník lítá dopředu a dozadu víceméně stejně. Jak by to tedy mělo být správně? Deska kolmo na hřídel - to je správně. Pravděpodobně máš těžiště před osou rotorů.
|
|
Nahoru |
|
|
gasolin
|
Napsal: pát 11.05.2012 10:49 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 28.12.2011 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha Obrázky: 15
|
Kucí, co máte tohodle prcka, změřte mi prosím vnitřní rozměry kufru...díííííkyyyy....
|
|
Nahoru |
|
|
corona
|
Napsal: pát 11.05.2012 20:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.4.2010 Příspěvky: 2457 Obrázky: 0
|
gasolin píše: Kucí, co máte tohodle prcka, změřte mi prosím vnitřní rozměry kufru...díííííkyyyy.... 340 x 238 x cca 75-80 mm.
|
|
Nahoru |
|
|
gasolin
|
Napsal: pát 11.05.2012 23:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 28.12.2011 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha Obrázky: 15
|
corona píše: gasolin píše: Kucí, co máte tohodle prcka, změřte mi prosím vnitřní rozměry kufru...díííííkyyyy.... 340 x 238 x cca 75-80 mm. Diky moc!
|
|
Nahoru |
|
|
ZdenekMi
|
Napsal: pon 13.08.2012 19:05 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.8.2012 Příspěvky: 3
|
Tak jako novému majiteli kolibříka se mě podařilo zlomit stabilizátor:-( Nevíte, kde se dá v Praze pořídit nový? Všude narážím na "vyprodáno".
|
|
Nahoru |
|
|
LSoft
|
Napsal: úte 25.12.2012 8:08 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 10.1.2006 Příspěvky: 99 Bydliště: Vysočina
|
Zdravím! Koupil jsem synkovi pod stromek Scorpio 2&10 (je to prý stejné jako Easycopter V4 COLIBRI, tak to píšu do tohoto vlákna). K nabíjení aku zatím používáme vysílač. Jenom mi připadá divné, že pro nabíjení musí být vysílač zapnutý, jinak nesvítí ta zelená LEDka indikující stav nabíjení. Je to standardní chování nebo je někde chybička? V návodu bohužel nutnost zapnutí vysílače pro nabíjení není popsána... Připadá mi to dost na pendrek, protože energie vyzářená anténou vysílače během nabíjení je zřejmě vyšší než energie nutná k nabití akumulátoru Díky!
|
|
Nahoru |
|
|
corona
|
Napsal: úte 25.12.2012 19:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.4.2010 Příspěvky: 2457 Obrázky: 0
|
LSoft píše: .....pro nabíjení musí být vysílač zapnutý, jinak nesvítí ta zelená LEDka indikující stav nabíjení. Je to standardní chování ........? Je.
|
|
Nahoru |
|
|
LSoft
|
Napsal: stř 26.12.2012 7:35 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 10.1.2006 Příspěvky: 99 Bydliště: Vysočina
|
corona píše: LSoft píše: .....pro nabíjení musí být vysílač zapnutý, jinak nesvítí ta zelená LEDka indikující stav nabíjení. Je to standardní chování ........? Je. Díky za info! Tak to musel vymyslet nějaký pomstychtivý čínský spoluobčan. Když dám nabíjet akumulátor a zapomenu na to, tak po pár hodinách jsou baterky ve vysílači vybité...
|
|
Nahoru |
|
|
corona
|
Napsal: stř 26.12.2012 11:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.4.2010 Příspěvky: 2457 Obrázky: 0
|
LSoft píše: ... Když dám nabíjet akumulátor a zapomenu na to, tak po pár hodinách jsou baterky ve vysílači vybité... Tahle hračka v základní sadě má jen ukázat, že to vrčí a nabíjení se moc neřeší. Vyšší stupeň je tzv. profipack v kufříku, kde je nabíječka se dvěma pozicemi a s adaptérem (jak V4, tak V4.5 se tak prodává). Ovšem ani ta není nějaký zázrak.
|
|
Nahoru |
|
|
kasssy
|
Napsal: čtv 27.12.2012 20:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.9.2006 Příspěvky: 1128 Bydliště: Žďár nad Sázavou Obrázky: 2
|
Sice jsem to neměřil, ale mám dojem, že dobíjení aku žere mnohonásobně víc, než když vysílač "zbytečně vysílá". Já colibříka nabíjím přes síťový nabíječ a baterie ve vysílači používané jen k vysílání jsou tam už hooodně dlouho a asi ještě budou....
_________________ Chybama se člověk učí..hmm asi jsem jeden z nejvzdělanějších lidí...
|
|
Nahoru |
|
|
LSoft
|
Napsal: čtv 27.12.2012 21:55 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 10.1.2006 Příspěvky: 99 Bydliště: Vysočina
|
kasssy píše: Sice jsem to neměřil, ale mám dojem, že dobíjení aku žere mnohonásobně víc, než když vysílač "zbytečně vysílá". Já colibříka nabíjím přes síťový nabíječ a baterie ve vysílači používané jen k vysílání jsou tam už hooodně dlouho a asi ještě budou.... No "mnohonásobně víc" to asi nebude (záleží taky na tom, co si člověk představuje pod pojmem "mnohonásobně" ), ale mně šlo spíš o tu mou sklorézu. Když si ráno zalítám, dám do vysílače nabíjet aku vrtulníku a vzpomenu si na to až v momentě, kdy si chci zalítat znovu, ale baterky v Tx jsou po smérti...
|
|
Nahoru |
|
|
Zbyndas
|
Napsal: stř 02.01.2013 20:33 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 12.11.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Milenovice 54, Protivín
|
Ahoj všem, plánuju také pořízení kolibříka.. Koupil jsem k Vánocům synovi (9 let) helikoptéru od Silverlitu z Tesca. Jedná se o jednorotor. Syn měl obrovskou radost do té doby než jsme zjistili, že se ta potvora bohužel vůbec nedá ovládat. Levá páka na vysílači mi přijde, že je tam jen na ozdobu, protože vrtulníček jen vzlétne a na žádný povel vysílače nereaguje. Chvilku si létá jak chce a spadne Ne,rukama to není Původně jsem myslel, že je, nebo že mám vadný kus, ale kolega, který ho také koupil má ten samý problém.. Asi ho vezmu a hodím do koše, protože to je jen k vzteku.. Původně jsem chtěl koupit Colibri V 4.5, ale bojím se, že by ho syn neuřídil (a já jako začátečník si také jistý nejsem..). Máme zkušenost jen s RC autama a to je přeci jen o něčem jiném... Vybírám mezi Colibri V4 profipack, Colibri Sheriff a Draco profipack. Máte někdo toho Sheriffa? V popisku se píše: "Colibri Sheriff je nový pokojový vrtulník s mechanikou odvozenou od oblíbeného Easy Copteru V4 Colibri s řadou zdokonalení a úprav - takových, jaké se osvědčily na jednorotovém Colibri PRO.." Nevíte někdo jaké jsou v těch vrtulníčkách rozdíly krom podvozku a kabiny? Draco jsem do výběru zařadil v podstatě jen proto, že Pelikán nemá žádného "kolibříka" v profipacku skladem... Kterého by jste vybrali vy? Předem děkuju za případné rady
|
|
Nahoru |
|
|
corona
|
Napsal: čtv 03.01.2013 16:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.4.2010 Příspěvky: 2457 Obrázky: 0
|
Zbyndas píše: ...
Původně jsem chtěl koupit Colibri V 4.5, .. ..Vybírám mezi Colibri V4 profipack, Colibri Sheriff a Draco profipack.... Sheriff se hůř chladí, je o 4 gramy těžší, hůř se opravuje. To je daň za to , že hezky vypadá. Lítá stejně jak V4. Mám V4 mechanicky upravenou na větší výchylky cykliky, takže lítá docela rychle. Bohužel V4 má zbytečně vysoký podvozek s příliš úzkým rozchodem lyží. Díky tomu má snahu padat na bok při trochu nepovedených přistáních.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|