Coaxiální vrtulníky od hraček až po průzkumné prostředky.
pon 09.02.2009 19:26
Zdravím.
Nedávno jsem si koupil Lamu V3 Huan Qi
http://www.obchodrcmodely.cz/index.php? ... ucts_id=12
a asi po 5 hodinách letu mi odešel jeden motor což mě hodně sklamalo
. Tak se chci optat jaké máte zkušenosti s životnosti motorku v tomdle nebo v podobných tipech vrtulníku ?
No a jelikož chci létat dál tak uvažuju že si koupim tydle motorky
http://www.tochcimit.cz/?p=productsMore ... 01--esl002 píšou tam že maj o 25% vyžši výkon tak jestli nehrozi přetiženi 4in1 přijímače při použiti těchdle motorku ?
Naposledy upravil
DejvCZ dne sob 28.02.2009 21:45, celkově upraveno 1
pon 09.02.2009 19:44
To mas jeste bych rekl dobrou zivotnost. Nekdy nevydrzi ani to. Nak
pon 09.02.2009 19:49
Na tvém místě bych to reklamoval. Motory jsou sice spotřební materiál, ale 5 hodin letu je opravdu málo. Moje pidi Syma S010 má v manuálu uvedenou životnost 20h, nalítal jsem už o dost víc a nevyměnil jsem ještě nic (ani listy = vyhozené peníze za náhradní
)
Extreme motory neberou víc než standardní, protože navýšení výkonu není na úkor vyšších proudů (a spotřeby), ale zvýšením účinnosti. Např. kuličková ložiska mají menší tření = menší ztráty. IMHO tvoje 4in1 elektronika na tom bude spíš líp než hůř.
pon 09.02.2009 19:59
Dík za rady. No s tou reklamaci to je zabite kupoval jsem ho na sbazar.cz jako novy ale s tou zarukou je to o ničem poštovne atd. takže koupim ty extremy + nahrádni uhliky a budu snad na nějaky čas za vodou. Hold už jsem staril viru ve značku Huan qi
pon 09.02.2009 21:03
a jakou tam mas baterku? aby ti vubec ty extremy bezely
pon 09.02.2009 21:54
No jak psal mph1 tak neberou víc jak obyčejne motory
takže budou mít na baterku stajnenároky jako ty stare snad
Baterku tam mám originál co tam byla nějaka shida 12C 7,4v Li-pol
pon 09.02.2009 22:03
Životnost motorů závisí od zatížení a doby letu, když máš třeba 2 baterky a hrotíš to, tak je třeba dělat mezi lety pauzu abys to neuvařil.
Každopádně ty eXtreme motory budou o něčem jiném, ty původní odchází proto že mají špatnou účinnost, takže se hodně hřejou. Je dost možné že ty nové i při nárustu výkonu budou brát z baterky skoro stený proud, protože se tolik příkonu nemění na teplo...
úte 10.02.2009 12:05
ja tam ty Extreme motorky mam a funguje to paradne, akorat je potreba malinko vyriznout vrsek ramu u zadniho motorku aby se tam vlezly kondenzatory, ktery na puvodnich nejsou, jinak tam padnou jak pr... na hrnec
úte 10.02.2009 12:10
Vyhoda Extream motoru:
- vyssi ucinnost
- podstatne lepsi chlazeni diky vyrezum
- vymenitelne uhliky
- kulickova loziska
Spolu s tvrdsimi Extream listy je to pekny posun kupredu.
stř 11.02.2009 18:25
Hojte takže teď řešim zase jednu věc
Všiml jsem si že ty Xtreme motory jsou dva tipy.
Na stranky fora webu tochcimit.cz kde ty motory prodavaj jesm už hodil do fora dotaz jaky je mezi nima rozdil ale vzhledem k tomu že je tam bídna navštěvnost tak se ptám i tady a zde davam původni dotaz ktery jsem tam dal.
"Zdravím,
chci si koupit motory xtreme do lamy V3 ale jsem tak trochu zmaten protože na webu tochcimit.cz prodavaj dva tipy.
Takže se chci optat ktery z těchto
http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... otor-180-a
http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... 01--esl002
dvou tipu je lepší a jestli maji oba dva vyměnne uhlíky.
Tady jsou oby tipy na strankach výrobce
http://www.xtreme-production.com/xtreme ... &Itemid=31
http://www.xtreme-production.com/xtreme ... &Itemid=31
u toho vzhledově lepšiho neni u vyrobce pražadny popis takže nevím no
Budu rád když mi tu někdo napíše jake jsou v těchto motorech rozdíly dík."
Budu rád když mi někdo vysvětli rozdíly atd.
A taky uvítam tip kde tyto motory maji nejlevnějši předem díííík.
stř 11.02.2009 19:26
SE 180 Je IMHO SecondEdition, tzn. novější typ.
Edit: Ještě pozor, aby sis koupil sadu, tzn motor A a motor B (tzn. např. ESL031+ESL032)
stř 11.02.2009 19:54
Ok dik za vysvětleni. No sadu těch SE nenabizeji takže budu muset koupit oba zvlašť.
čtv 12.02.2009 16:47
Hele a ještě jeden dotaz
1. Když se chci otačet kolem sve osy tak ze začatku vrtulnik normálně pozvolna se otači a zrychluje rychlost podle toho jak hybu pačkou ale asi v 20% pohybu se skokově rychlost otačeni zvyši prakticky na max. jde to nějak vyštelovat třeba na gyru aby to ovladani otačeni kolem sve osy bylo plynulejší?
sob 07.03.2009 16:26
hele hoši jaky máte konektor na vrtulniku na napojeni baterky? Já mamsamici ale zda se mi že je to vyjímka že většinou bývy samec?
sob 07.03.2009 16:55
Pokud nové výrazně dražší motory nemají vyměnitelné uhlíky tak vyhozené peníze. Uhlíky z 90% limitují životnost ss motorů a tečka. Jejich správný záběh má větší vliv než cokoliv jiného.
Setové motory koaxiálů jsou vždy na hraně toho aby to vůbec letělo. 5 hodin je jejich normální životnost. Kdybys lítal třeba RCEJ tak bys byl ještě rád že ti vydržel motor tak dlouho...