Zdravím.
Mohl by mi někdo poradit ať nehledám slepé cesty? Potřeboval bych vědět, jestli je to u popsaných věcí běžné chování nebo mám problém v něčem jiném.
1) Když jsem MCX koupil, tak stále jen couval i při trimu na maximum. Bylo potřeba podložit (spustit) vpředu podvozek aby šla zasunout naplno baterka a nedřela o kolo serva a k tomu ještě vpředu na špičce kabinky dovážit matičkou M3. Teď už visel skoro stabilně i s trimy uprostřed. Jen se při tom trošku motal. Bylo řešení dovážením správné nebo se to mělo řešit zkrácením táhla?
2) Visím a nakloním dopředu a MCX se rychle rozjede (spíše se dá říct, že zhoupne), ale bezprostředně nato se zbrzdí a dál se sune jen velmi velmi pomalu i při plné výchylce kniplu. Při letu vzad to je taky, ale není to tak výrazné.
3) Visím a dám bočení a hned se sune dolů a musím to korigovat výrazným zvýšení otáček rotoru a někdy ani to nestačí. Při naklonění dopředu nebo dozadu je naproti tomu potřeba zásahu do otáček minimální.
Vrtulníček jsem koupil před vánocemi z druhé ruky a dnes jsem si pochvaloval jak mi to jde a chvíli nato jsem vletěl do cingrlátek, které si manželka na Vánoce pověsila na lustr a při následném pádu jsem urazil kulový čep k pádlu na horní vrtuli a možná i něco dalšího.
Takže až to rozdýchám bude následovat první rozborka a když už bude na řadě, tak bych případně vyměnil i další podezřelý díl.