Autor |
Zpráva |
jano187
|
Napsal: úte 09.12.2008 20:00 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 9.12.2008 Příspěvky: 39 Bydliště: Kraków
|
Este nieco ma napadl. Moze byt, ze sa mi tazko ovlada, lebo lietam v malej izbe?, a tesne nad zemou tak 30 - 40 cm - vyssie sa este bojim vzlietnut .
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
powder
|
Napsal: úte 09.12.2008 22:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.11.2005 Příspěvky: 1194 Bydliště: Liberec
|
jano187 píše: ...Ked sa mi uz zda, ze je to vycentrovane maximalne ako sa len dalo, tak po case to aj tak zacne tocit.
Toto gyro není zrovna z nejdokonalejších. Opravdu pomalý (a hlavně plynulý) pohyb nezaznamená a proto mírnou rotaci za tebe už nesrovná. jano187 píše: Ked je povedzme do polovice vybity, tak moze menit vlastnosti lietania vrtulnika? Jak se při letu postupně vybíjí akumulátor, tak se trochu rozchází síla (tah) jednotlivých rotorů a pak se točivý moment bez dotrimování zcela nevyruší. jano187 píše: A este sa chcem opytat na akumulator: co je to ten vybijaci cinitel C10? Na nete som nasiel 850ma 7,4V 15-20C, a je raz taka draha ako ta origoska.
10C znamená, že z akumulátoru můžeš odebírat proud 10x vyšší, než je jeho nominální kapacita. Takže u 800mAh 10C, to je 8A - a to je právě maximální proud odebíraný Lamou V4...
|
|
Nahoru |
|
|
powder
|
Napsal: úte 09.12.2008 22:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.11.2005 Příspěvky: 1194 Bydliště: Liberec
|
jano187 píše: Este nieco ma napadl. Moze byt, ze sa mi tazko ovlada, lebo lietam v malej izbe?, a tesne nad zemou tak 30 - 40 cm - vyssie sa este bojim vzlietnut .
Čím větší místnost, tím klidnější let - neodráží se pak proud vzduchu od stěn a nábytku. Přízemní efekt se zase vytrácí právě tak od 40cm a výš...
|
|
Nahoru |
|
|
Kraliczech
|
Napsal: stř 10.12.2008 10:36 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.4.2008 Příspěvky: 166 Bydliště: Matka měst
|
scarabeus píše: Hergot to vypada zajimave Koukejte to nekdo vyzkouset By me vazne zajimalo, jestli to bude tak dobre fungovat jak to vypada
to vypadá...
že bych to vyzkoušel narvat manželce do LAMY? I když, ted tam má Extremy a musím říct, že proti stockovejm motorům 100% rozdíl, tak nevím, zda by to byl pak už nějakej rozdíl... Má je tam více jak půl roku a uhlíky drží. Nicméně, celkem by mě zajímalo, jak jsou na tom ty stříďáky. Nicméně, koukal jsem, že tam lidi píší o problémech s rozchozením, asi jim zloběj převodíky, tak nevim nevim.
_________________ ROYAL EVO 9 M-LINK FW-190,Transall HDX300 Aristo mod,Trex450PRO, HDX450SEV3, Trex500FBL, GAUI250FBL
|
|
Nahoru |
|
|
jano187
|
Napsal: stř 10.12.2008 15:20 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 9.12.2008 Příspěvky: 39 Bydliště: Kraków
|
Ked zacnem lietat(nabita bateria, tak mam trimer v strede, a zhruba to drzi(neotaca ju), ale postupne musim trimer posuvat dolava. Takto sa pocas letu dostanem do uplne krajnej polohy trimru a vtedy uz bohuzial nic nepomaha. Musim to regulovat s packou(co je dost komplikovane. Je to normalne? Myslis ze by som este mohol dostelovat gyro?
a ohladne tej baterky: Takze v takom pripade nemozem kupit baterku 15C - 20C? a keby som kupil napr. 1800mah 10C, to by mohlo byt? Alebo co odporucis aby som mohol predlzit let?
Dakujem za rady.
powder píše: jano187 píše: ...Ked sa mi uz zda, ze je to vycentrovane maximalne ako sa len dalo, tak po case to aj tak zacne tocit.
Toto gyro není zrovna z nejdokonalejších. Opravdu pomalý (a hlavně plynulý) pohyb nezaznamená a proto mírnou rotaci za tebe už nesrovná. jano187 píše: Ked je povedzme do polovice vybity, tak moze menit vlastnosti lietania vrtulnika? Jak se při letu postupně vybíjí akumulátor, tak se trochu rozchází síla (tah) jednotlivých rotorů a pak se točivý moment bez dotrimování zcela nevyruší. jano187 píše: A este sa chcem opytat na akumulator: co je to ten vybijaci cinitel C10? Na nete som nasiel 850ma 7,4V 15-20C, a je raz taka draha ako ta origoska. 10C znamená, že z akumulátoru můžeš odebírat proud 10x vyšší, než je jeho nominální kapacita. Takže u 800mAh 10C, to je 8A - a to je právě maximální proud odebíraný Lamou V4...
|
|
Nahoru |
|
|
powder
|
Napsal: stř 10.12.2008 17:57 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.11.2005 Příspěvky: 1194 Bydliště: Liberec
|
jano187 píše: Ked zacnem lietat(nabita bateria, tak mam trimer v strede, a zhruba to drzi(neotaca ju), ale postupne musim trimer posuvat dolava. Takto sa pocas letu dostanem do uplne krajnej polohy trimru a vtedy uz bohuzial nic nepomaha. Musim to regulovat s packou(co je dost komplikovane. Je to normalne? Myslis ze by som este mohol dostelovat gyro?
Bohužel to je spíš vlastnost než chyba a pokud se dostaneš s trimem nadoraz tak po 6-8 minutách letu, tak je stejně čas nechat motory vychladnout a aku nabít... jano187 píše: a ohladne tej baterky: Takze v takom pripade nemozem kupit baterku 15C - 20C? a keby som kupil napr. 1800mah 10C, to by mohlo byt? Alebo co odporucis aby som mohol predlzit let?
Můžeš koupit jakoukoliv baterku s kapacitou 800-1000mAh (větší by už byla příliš těžká) a proudovou zatižitelností 8A+ (Takže 10C i 15C i 20C...)
Prodlužovat dobu letu vzhledem k razantnímu zahřívání motorů bych nedoporučoval - tak po 8 minutách už je motor tak rozpálený, že je lepší počkat tak 15 minut, než zase zchladne. Jinak se VELMI snižuje jeho životnost!
|
|
Nahoru |
|
|
jano187
|
Napsal: stř 10.12.2008 19:27 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 9.12.2008 Příspěvky: 39 Bydliště: Kraków
|
Dakujem za rady Prasok .
Ozaj dnes som na jednom fore nasiel, opis velmi neobvykleho nastavenia gyra: Chlapik to tiez nevedel ani za svet nastavit. Stale mu tahalo na jednu stranu. Otocil trimer PROPORTIONAL celkom do lava a potom celkom do prava, a nakoniec ho nastavil do stredu. Na ovladaci vycentroval trimre. Potom drzal vrtulnik zo spodu, tak aby mu vrtule neublizili pri nahlom roztoceni sa. Zapol prvu helikopteru(co sa podla navodu nema robit) a potom zapol ovladac. Chvylu pockal,a udajne od vtedy mu ju neotaca samovolne.
Tak ja hadam skusim aj to. Potom dam vediet.
|
|
Nahoru |
|
|
AdamProg
|
Napsal: stř 10.12.2008 21:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2008 Příspěvky: 963 Bydliště: Praha
|
Zapinat heli v ruce neni dobrej napad.
Pri inicializaci musi byt helikoptera v naprostem klidu, jakekoliv pohyby a vibrace pri inicializaci, zhorsi fukci gyra.
Pokud je potreba mit vrtulnicek v ruce (napriklad stelovani stopy), tak to provadim az po inicializaci.
|
|
Nahoru |
|
|
jano187
|
Napsal: čtv 11.12.2008 9:30 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 9.12.2008 Příspěvky: 39 Bydliště: Kraków
|
To je tiez pravda, ale asi to myslel tak, ze hned po zapnuti ovladaca ju treba polozit na zem aby bola v klude. alebo ju treba pevne drzat, a nehybat kym sa "inicializuje".
|
|
Nahoru |
|
|
jano187
|
Napsal: pát 12.12.2008 11:22 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 9.12.2008 Příspěvky: 39 Bydliště: Kraków
|
Asi to radsej s tym neobvyklim nastavenim nebudem riskovat. Mam obavy, ze pri tom mi moze vyletiet ta vyvazovacia tycka na vrchy vrtule(casto vypadava ked mam malu havariu).
Vsimol som si, ze do prava sa mi velmi pomaly otace. Lavu packu damcelkom do lava, a otaca sa o vela pomalsie, ako do prava. To sa mi nezda byt normalne. Ten trimer proporcional na "4 in 1" mam nastaveny zhruba v strede. A inac stale ma to pocas jazdy taha mierne do lava, takze to musim trimovat pocas letu. Suvisi to od toho ako je vybita bateria. V navode som cital, ze to moze robit, ked je jeden motorcek viac opotrebovany. Lenze moja hali je celkom nova.
Neviete niekto poradit?
Dakujem
|
|
Nahoru |
|
|
Vašek66
|
Napsal: úte 16.12.2008 21:29 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 4.11.2008 Příspěvky: 181 Bydliště: Nučice - Praha západ
|
Tak už, chlapi,
někdo vyzkoušel ty stříďáky na Lamě nebo BladeCX2? - viz několik příspěvků zpět... A jaké máte zkušenosti s extreme motory a listy, které jsou k dostání na tochcimit? Má to smysl do toho investovat?
Vašek
|
|
Nahoru |
|
|
Pucmeloud
|
Napsal: úte 16.12.2008 21:50 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 25.12.2007 Příspěvky: 611 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
|
|
Nahoru |
|
|
vaio
|
Napsal: úte 16.12.2008 22:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.11.2008 Příspěvky: 217 Bydliště: Kutná Hora
|
Tak to jsem narazil na totéž - jen je to z Anglie.
A zrovna jsem se chtěl optat, jestli někdo nemá vlastní zkušenost.
http://cgi.ebay.co.uk/XTREME-SE-180-MOT ... 240%3A1318
Na miracle musíš koupit každý motor zvlášť a neštudoval jsem, kolik je poštovné. Na eBay jsou oba motory a cena včetně poštovného 20.50 GBP.
_________________ Bývalo: ALIGN T-REX 500 ESP 3G, DX7, Phoenix RC
Nejlepší věci na světě nejsou věci.
|
|
Nahoru |
|
|
jano187
|
Napsal: čtv 18.12.2008 1:02 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 9.12.2008 Příspěvky: 39 Bydliště: Kraków
|
Pred par dnami som si kupil tie Xtreme lopatky. Su ohybnejsie, hrubsie, a mal som od vtedy dva take pady, pri ktorych by sa pravdepodobne tie povodne zlamali. A tieto to v pohode vydrzali. Takze je to super. Mato len jednu nevyhodu. Heli sa s nimi trochu horsie ovlada. Ale zato nieje to az take zle.
A co hovorite na tento motorcek? Je to predchodca toho co ste nan dali Linka Vy. Mate s tym niekto skusenost?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|