Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 30.01.2017 21:22 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 31.8.2016
Příspěvky: 41
Já mažu všechno co se se hejbe. :D Je mi proti srsti,když vidim jak to jezdí po suchu.Když je na tom něco nalepený,tak to umeju a namažu znova.
Když sundam táhlo vrtulky z páky serva,tak všechno chodí volně.
dudaj:Páku serva mam kolmou k servu.Když je ale kolmá páka vrtulky k ocasní trubce,je na vrtulce 0 náběh.
Zkoušel sem trochu zkrátit táhlo,aby měla vrtulka při středovej poloze serva trochu záběr,ale to nepomohlo.
Trimovat sem taky zkoušel.Když cvaknu jednou utíká furt a když 2x utíká zase na druhou stranu.
Ty vibrace s kabinou sou fakt divný.Dneska sem to procházel a nikde nic nehází,nic povolenýho neni,stopa listů je dobrá.Ani v ruce žádný vibrace cítit nejsou,ale za letu se prostě chvějou ližiny(jakoby drnčí).Sundam kabinu a je po problému a vrtulník je úplně v klidu(je trochu naprasklá,ale to by snad vliv mít nemělo).


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 30.01.2017 21:52 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 5.2.2016
Příspěvky: 43
Bydliště: Praha
Sam mam Beasta na 500ce a 360ce vse bez problemu, zapomen na trimy vse jen rozhodis, dej novy servo a nastav to ,vrtulku nedavej do strihu kdyz uz, tak v Beastu ,ale u 450ky to neni potreba.Otazkou je kolik vlasne tocis.

_________________
T500,B360


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 31.01.2017 9:34 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
mulda píše:
Když je ale kolmá páka vrtulky k ocasní trubce,je na vrtulce 0 náběh.
Zkoušel sem trochu zkrátit táhlo,aby měla vrtulka při středovej poloze serva trochu záběr,ale to nepomohlo.
Trimovat sem taky zkoušel.Když cvaknu jednou utíká furt a když 2x utíká zase na druhou stranu.
.


je divný, že vrtulka na kolmo páka u ní nemá náběh .
Jedině zkusit normal režim ve visu ( v ruce ) a mechanicky ! nastavit táhlo tak aby , aby se helina nikam netočila při neutrálu serva.
jak se to chová při cvaknutí trimu je v pořádku.
co se týče restartu microbeastu, mohlo by to pomoct (taky jsem jednou musel) , ale pak se vše nastavuje znovu a to je dost
práce, takže bych to zkusil jako poslední možnost.
jinak jak jsem pochopil, nalítano moc nemáš, takže bych to nastavil co nejpřijatelněji a lítal.
Jakmile se nebudeš bát viset a létat kolem sebe, pohraješ si s tím časem.
Lítat se dá i se zacukáváním , ale než se naučíš lítat , tak to chvilku trvá a až získáš víc jistoty, bude se ti to líp štelovat.

Mažu taky - opotřebení je menší, než když se nemaže - lepší vazelína s prachem, než prach bez vazelíny :D

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 05.02.2017 0:54 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 31.8.2016
Příspěvky: 41
Tak se mi zdá,že muj microbeast si ze mě asi dělá prdel.Občas se mi stávalo,že po zapnutí se nechtěl načíst a furt blikal červeně.Pomohlo až vypojení všech serv a zapnutí bez nich.
Včera to udělal zase,ale vypojení serv nepomohlo.Zkoušel sem všechno možný a nic.Tak mi sem vytáhnul druhýho,co mi přišel náhradní s vrtulníkem,přelepil sem ho nastavil a všechno ok.Po přelepení sem jen tak zkusil ještě jednou zapojit toho prvního a najednou se v pohodě načet.Nevim proč takhle vypadává.
S tim druhým to lítá stejně,dokoce i ocas přestal ujíždět do strany,až na jeden problém.Od tý chvíle co sem tam dal ten druhej,se při slabších baterkách začne vrtulník klepat ocasem nahoru a dolu.Nedělá to furt vždycky jenom třeba na 2s a pak zase chvíli klid.Postupně,čim víc slábnou baterky,je to častější.S nabitýma je to v klidu,začne to dělat až tak minutu před úplným vybitím,takže to je závislý na otáčkách.
Začlo to dělat z ničeho nic až po výměně to beasta.Jediný co mě napadá je,že sem ho přilepil na trošku tvrdší podložku než byl předtim,tak jestli se nemůžou třeba přenášet vibrace.Předtim tam byla taková hodně měkká,možná až moc.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.02.2017 7:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5488
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
..... jedna užitečná rada pro tvoje accu. létej pouze tak dlouho, ať se nedostnaeš s napětím sady pod 3,7V na jednotlivý článek :D a mělo by být vše v pohodě. Nebo si nastav stopky a pokud máš stand. velikost accu do 450 tj 2,2-2,6Ah 3S ....... a točíš normální otáčky (max do 2500!!!!!!) nejpozději do pěti minut přistávej.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.02.2017 16:07 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 24.8.2014
Příspěvky: 134
Na 450 heli. Otacky max do 2500 ? Ale to ji bude drzet za podvozek a behat s ni po louce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.02.2017 16:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5488
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
na začátek mu to asi vadit nebude že netočí 3000 :-) vždyť on ani neví že se má nějak chovat k baterkám a ždímá je do dna.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.02.2017 16:46 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 24.8.2014
Příspěvky: 134
OPR píše:
na začátek mu to asi vadit nebude že netočí 3000 :-) vždyť on ani neví že se má nějak chovat k baterkám a ždímá je do dna.


:) Jj sice znici baterky ale treba se driv nez viset nauci autorotaci:) neni vetsi legrace nez kdyz se v lufte prestava tocit rotor.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.02.2017 18:08 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 31.8.2016
Příspěvky: 41
Tak jo.Když si to tak po sobě čtu,tak sem to asi napsal blbě.Tim úplným vybitím sem myslel vybití na nějakých 3,6v na článek.Víc je nevybíjim,nejsem debil abych lítal než se přestane točit rotor.Lítam normálně na čas 7-8 min.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 07.02.2017 8:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5488
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
tak zkus létat tak, aby v baterkách zbývalo 3,7-8V .... uvidíš že se to zlepší. A nebo vyměn tlumení v rototrové hlavě za něco měkčího.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 07.02.2017 20:56 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 31.8.2016
Příspěvky: 41
Gumy v hlavě mam hodně měkký,řek bych že možná až moc.Je mi jenom divný že to předtim nedělalo a začlo to zničehonic.
Jinak když tu furt mluvíte o těch otáčkách,je nějakej způsob jak zjistit kolik točim bez kupování měřáku?Třeba nějakej vzoreček?Příde mi že na jedny baterky lítam docela dlouho,tak jestli nemam zbytečně malý otáčky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 07.02.2017 21:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2008
Příspěvky: 1655
Bydliště: Kralupy n.vlt
Obrázky: 13
mulda píše:
se při slabších baterkách začne vrtulník klepat ocasem nahoru a dolu.Nedělá to furt vždycky jenom třeba na 2s a pak zase chvíli klid.Postupně,čim víc slábnou baterky,je to častější.S nabitýma je to v klidu,začne to dělat až tak minutu před úplným vybitím,takže to je závislý na otáčkách.


Možná je to mimo a není to tvůj případ ale připoměl si mi moje začátky.Nevěděl jsem nic o ničem.Pořád nějaký problém.Dlouho trvalo než jsem pochopil jeden z těch hlavních.Baterky,nabíječka a jejich provoz.Moje první poskakování,přerušované visy s mezipřistáním,špatné nabíjení dávaly baterkám zabrat natolik,že i dobré rady z rcmanie prostě nemohly fungovat.Pokud se během letu od startu do "vybité" baterky změní výkon a otáčky natolik,že to ovlivní funkci gyra,můžeš nastavovat donekonečna a k ničemu to nepovede.Pokud někdo používá více letových režimů(jiné otáčky,křivky kolektivu apod.)tak ví že je nutné vpodstatě na každý tento režim adekvátně nastavit chování vrtulky.Univerzální nastavení asi neexistuje.Když baterka nedá požadovaný výkon po dobu co požaduju(v konkrétním režimu),už ji ve vrtulníku většinou dál nepoužívám.Nechtěné změny otáček během letu znamenají,změnu chování.

Další problém do toho vnášel začátečnický režim NORMAL s plynem na kniplu od nuly ve spodní poloze.Začátečník nastaví křivky plynu a kolektivu podle nějakých rad ale těžko bez zkušeností chápe všechny souvislosti.Tahle kombinace do toho vnáší mnoho momentů,kdy to v určité chvíli prostě nefunguje správně.Stačí změnit výšku letu(visu),rychlost a ocas nedrží.Dokud jsem nepřešel na konstantní otáčky,nedokázal jsem komplexně pochopit závislost chování vrtulky na otáčkách a tím i pochopit nastavování a správnou funkci gyra.Nešlo pochopit smysl něčeho,co se chová pokaždé jinak,navíc v kombinaci s ostatními problémy začátečníka.Jakmile přejdeš z visu na poletování a pak dál,nastavení které doteď nějak fungovalo už nemusí stačit.

Tím nechci říct abys měnil v nastavení něco na co si sám teprv zvykáš.Jestli je něco z toho příčinou,za nějaký čas to třeba pomůže posunout se dál.

_________________
T8FG-maxiRicco,Trex 450,550,LA SNIPER II,f3k Thowt,E revo,SUMMIT
http://dagx.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 07.02.2017 21:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 15.12.2011
Příspěvky: 375
Bydliště: Olomouc
Já používám headspeed tachometer z Google play od id-mobile. Jsem s ním spokojený.

Odesláno z mého BTV-W09 a podpis odstraním

_________________
KDS AGILE 5.5 (SPIRIT), KDS AGILE 7.2 (SPIRIT PRO) , SPIRIT, T8FG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 08.02.2017 21:33 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 31.8.2016
Příspěvky: 41
Dneska mi konečně přišlo nový servo na ocas KST DS 215MG(Turnigy TGY-306G).Dal sem ho tam,zvednul to do vzduchu a najednou bylo po škubání.Ocas teď drží krásně bez jakýhokoliv škubání nebo ujíždění stranou.Takže mam jeden problém vyřešenej,teď ještě přijít na to co dělá ty občasný záchvěvy a pohupování kolem osy vejškovky.
Je mi divný že to dělá jenom občas na pár vteřin a pak je zase jakou dobu v klidu.Někdy to neudělá celej let.Kdyby někde bylo něco ohlýho nebo volnýho,tak to dělá furt.Asi mi nezbyde nic jinýho,než měnit jeden díl po druhým.
Objednal sem si novou desku cykliky,protože na týhle ty dvě desky měli proti sobě axiální vůli,ale nová co mi přišla jí má taky,takže je to asi normální.A navíc mi přišla nějaká divná,co má dolní část plastovou.Plastu moc nevěřim,tak se mi jí tam nechce ani dávat.No holt sem vyhodil pětikilo zbytečně.

dagx:Na tich baterkach fakt hodně záleží,to už zjišťuju taky.Mam tu dvě starší,drobet nafouklý a dvě celkem nový a s těma staršíma je poznat že se ten vrtulník chová ve visu jinak.Častějš se klepe,houpe a tak.S těma novýma je to skoro dobrý i když vobčas to taky dostane takovej malej záchvat.Asi ty starý úplně vyřadim.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19.03.2017 16:40 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 31.8.2016
Příspěvky: 41
Tak po delší době lítání bez problému tu mam zase jeden.Před tejdnem sem musel kuli baterce nouzově přistát do vysoký trávy a odnesl to přední převod na vtrulku.Všechno ostatní ok.Objednal sem náhradní a rovnou sem k tomu vzal ocas z dominátora a delší listy,který sem chtěl vyzkoušet.Vyměnil sem převod,nandal delší ocas,ale po roztočení se objeví obrovský vibrace,který jdou od ocasu(zkoušim bez hlavních listů).Když sundam listy vrtulky,vibrace zmizí.Listy sem zkoušel vyvažovat,i dávat jiný,ale nic to nedělá.Když přidávam plyn,tak do cca 50% to vibruje jenom trochu,pak se to začíná zvětšovat a pak najednou jako by se něco přeplo a zničeho nic se ocas celej rovibruje.Je to vidět na ocasních vzpěrách a na stabilizátoru.Sou to takový rychlý vibrace,jako když vibruje mobil,ale mnohem silnější.Zkoušel sem měnit zadní převody,hřídelku vrtulky,všechny ložiska v ocasu i gripy vrtulky(za jiný používaný,nevim jestli sou ok).Kardan bych asi vyloučil,je novej a dělá to jenom s listama.Zkoušel sem i dávat do ocasní trubky 3 ložiska najednou a žádná změna.
Nějakej nápad čim by to mohlo bejt?Nechce se mi kupovat díl po dílu a zkoušet.To by mi mohlo vyjít pěkně draho. :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz