|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
petrfm
|
Napsal: pon 02.05.2016 15:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Ahoj, asi se to tu už 100x řešilo, ale ve vztahu k jiným helinám a teď to ani nedokážu najít. Proto extra téma. Mám Aligna 500ESP a 600ESP (oba pádlovky). Tu 500 jsem začal létat až letos, mám asi 30 startů a všiml jsem si, že se mi s ní létá mnohem lépe a přesněji, než s 600. Ta 6stovka je dobře vidět a je to autobus, takže obraty na místě se s tím trénují samy, ale při rychlém letu v zatáčkách mi neustále ustřeluje výška, vyletím vždycky o několik metrů výše. Je to fakt práce to ukormidlovat. S 500ESP je to v pohodě. Letos bych rád zkusil jednu heli přestavět do bezpádla, abych to zkusil, protože neustále čtu, jak je to skvělé a že to eliminuje i tyhle nepřesnosti v řízení. Pomůžu si tím ale? Co byste předělali vy? 500, nebo 600? Myslíte si, že u té větší heli se více projevuje vliv pádel, takže je složitější zaletět s ní rychlou a utaženou zatáčku přesně, nebo mám prostě jenom levé ruce a musím ještě tak rok trénovat, protože ani bezpádlo to nevyřeší? Nejcennější by byly zkušenosti těch, co konkrétně tyhle ESPčka přestavěli a jak se změnil jejich letový projev? Díky,P.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
dudaj
|
Napsal: pon 02.05.2016 20:11 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
přestavěl jsem HK 600 na bezpádlo, ale nelítal jsem s tím s pádlama. Tvůj problém nemám, ale jenom takovej " blbej" nápad - nemůže to dělat gyro ? zkusil bych je prohodit. Pokud je to gyrem, bezpádlo to vyřeší. Ono to vyřeší i eventuelní špatnou geometrii nastavení padel, takže bych nepředělával 500tistovku , když chodí správně.
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: pon 02.05.2016 20:26 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7414 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
V prosinci 2015 jsem měl možnost velmi levného pořízení téhle hračky Esky 150 4CH FP Flybarless Mini(... 4 Channels (FP?FixedPitch) flybarless helicopter. It is a tailor made model for beginners. The single rotor...) Za ty prachy jsem hlavně chtěl jsem hračkoidní 2.4 GHz soupravu. A když už l tomu byla helina návdavkem chtěl jsem si ji zkusit bez padla, ale taky s s (pevným) padlem. Padlo jako ND šlo upevit nad rotorovou hlavu. (... With 2 typical rotor type for flight (the latest flybarless and balance bar practice mode). You can pick the mode you like according to your skill level! Just simply add the balance bar included in the pack then you can start practice flying!...) Možnost super levného nákupu zmizela než jsem se rozkýval. Šel jsem od toho, a zůstal u hraček co už byly. - Diskuze co se kolem dotazu spustila je tady RC vrtulník ESKY150 4CH 2.4GHz ( 30090 ) Protože jsem to v dotazu výslovně neuvedl, nevím zda byl v potaz brán 1)hl.rotor průměr 170mm 2)FixedPitch - Ty tvoje jsou větší. - Rozšíření vědodostí k FixedPitch jsem učinil až na Collective Pitch vs Fixed PitchFixed Pitch and Collective Pitch
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: pon 02.05.2016 21:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
guchar : t-rex 500 a 600 rozhodně není 4CH, ani fixed pitch dudaj : no, gyro na 600 chodí luxusně, spíš mám pocit, jestli to nedělá rozdílná rychlost rotace. To 6kilo má mnohem účinnější ocas a rychlejší piruetu, než 5stovka. Tak je potom možné, že si tím mrvím návyky, že do toho moc hrabu ocasem. Chtělo by to sladit, ať to chodí +- stejně, v tomto případě vyřešit dost malou účinnost ocasu na 5stovce, nebo na zkoušku omezit výchylky na 6stovce, jestli se to nezlepší. Vyzkouším to, jak bude lepší počasí.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pon 02.05.2016 23:01 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Nez vrtulkou, tak bych se u te 600 zabyval otackami a uhly kolektivu. Je mozne ze ji mas moc ostrou a proto se ti nedari dobre korigovat kolektiv v zatacce. Pokud se ti jakoby v zatacce zlomi a vystreli sama nahoru (jakoby jsi sam utahl vyskovku), tak muze mit vzadu teziste nebo prilis lehka padla v pomeru k vaze listu. A ano, hodne tehle veci co se u padla musi vic dohanet rukama nebo slozitym mechanickym prenastavovanim, bezpadlo resi. Navic mas velmi dobrou moznost si chovani cele heli perfektne prizpusobit tomu co ti vyhovuje. Bezpadlo neni krok zpatky. U zadne heliny. Petr
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|